N11 Satış Sonrası Desteği
-
N11 den ürün satın aldım satış sonrası desteki aşağıdaki gibiydi. Kısacası (n11 aracılığıyla ürün alıyorsunuz. n11 de diyorki benden almadın mağazadan aldın mağaza ile iletişim kur, beni bağlamaz diyor)
Üyeliğimi pasif yaptım, kimseyede önermeyeceğim artık. Sizide bilgilendirmek istedim
DE5TROY3R tarafından 22/Eyl/15 14:17 tarihinde düzenlenmiştir -
"Bla Bla Bla" aynı şeyleri ötüp durunca ne geçiyor ellerine anlamış değilim ben de
-
İnsan bi alışveriş yapıp sorun çıktığında tabi muhattab bulmak ister ama adamlar sözleşmede açık açık belirtmiş hani üye olduğumuzda hiçbirimizin okumadığı şu kullanıcı sözleşmesi.Buna rağmen bence bayan elinden gelen yardımı yapmaya çalışmış.
-
-
Bro bende bir firmanın müşteri temsilcisiyim ama ne alaka n11.com soylediği şeyle kozmatik kişisel bakımlarda geri aide si problem çıkıyor oda hiç kullanmaman gerekiyor ve sen n11.com üzünden alışveriş yapıyorsun n11.com ilgilenmesi gerekiyor... bence sen tekrar iletişime geç seninle konuşan müşteri temsilcisinde problem olabilir. cünkü hepsiburdan.com da dükkanlar var ve sorun olduğunda hepsiburdan.com ilgileniyor... ve benim çalıştığım firmanın ürünleri n11.com üzerinden satılıyor ve müşteri iade istediği zaman n11.com yönlendiriyoruz skea skea aide etmek zorunda ...
ve konuşursan sesli olarak n11.com neyin güvencesini bana veriyor diye sor.
0850 333 00 11
7/24 hizmet veriyor sen bence sesli olarak konuş...
-
Hep merak etmisimdir.
Bunun gibi musteri hizmetlerin otocevap sistemimi var.
Mesela f2 kullanıcıya çalışma politikasini gönder.
F3 musteriye sittir cek.
Vs vs. Gibi.
-
f2 f3 degilde excel var oradan cp
-
UTHO bunu yazdı
Hep merak etmisimdir.
Bunun gibi musteri hizmetlerin otocevap sistemimi var.
Mesela f2 kullanıcıya çalışma politikasini gönder.
F3 musteriye sittir cek.
Vs vs. Gibi.
Genelde şöyle oluyor
Örnek :
(*) basınca / İyi günler, ben Mehmed size nasıl yardımcı olabilirim.
(-) basıcna / Size başka konuda nasıl yardımcı olabilirim.
gibi kısa atama tuşları vardır ve eksta bişey sorduklarında tek tek yazmak zorundalar :D -
omega3 bunu yazdıUTHO bunu yazdı
Hep merak etmisimdir.
Bunun gibi musteri hizmetlerin otocevap sistemimi var.
Mesela f2 kullanıcıya çalışma politikasini gönder.
F3 musteriye sittir cek.
Vs vs. Gibi.
Genelde şöyle oluyor
Örnek :
(*) basınca / İyi günler, ben Mehmed size nasıl yardımcı olabilirim.
(-) basıcna / Size başka konuda nasıl yardımcı olabilirim.
gibi kısa atama tuşları vardır ve eksta bişey sorduklarında tek tek yazmak zorundalar :DAklimda bir ipne lik var.
Boyle 5 10 kisi toplanıp online destek sistemlerine cevap veremeyecekleri sorular sorsak.
Yaptiklari iş ile alakali sorular.
Mesela, xxxx kanununda yer alan hizmetin detayini ogrenebilirmiyim.
-
UTHO bunu yazdıomega3 bunu yazdıUTHO bunu yazdı
Hep merak etmisimdir.
Bunun gibi musteri hizmetlerin otocevap sistemimi var.
Mesela f2 kullanıcıya çalışma politikasini gönder.
F3 musteriye sittir cek.
Vs vs. Gibi.
Genelde şöyle oluyor
Örnek :
(*) basınca / İyi günler, ben Mehmed size nasıl yardımcı olabilirim.
(-) basıcna / Size başka konuda nasıl yardımcı olabilirim.
gibi kısa atama tuşları vardır ve eksta bişey sorduklarında tek tek yazmak zorundalar :DAklimda bir ipne lik var.
Boyle 5 10 kisi toplanıp online destek sistemlerine cevap veremeyecekleri sorular sorsak.
Yaptiklari iş ile alakali sorular.
Mesela, xxxx kanununda yer alan hizmetin detayini ogrenebilirmiyim.
Yapalim iyi kitleriz yanızlız müşteri temsilcileri 1 saat kitlersin ve biyerlerinden soğuk terler akar. :D :D eylenceli olur :D
-
zaten bu sitelerin çalışma mantığı bu. yllardır internettten alış veriş yaparm n11 gittigidiyor gibi siteleri olabildiğince az tercih ederim. bu sitelerin tek espirisi ürün gelmediğinde vs. paramı ona ulaştırma demektir. bir de taksit imkanı kampanya vs sağlayabiliyor.