Unity3d Admob Ekleme Sorunu
-
Ne yaptıysam ekleyemedim reklamları göstermiyor bir türlü. Büyük ihtimalle dosyalarımda bir yanlışlık var ya da manifest dosyasında bir yanlışlık yapıyorum.
Bilgisi olan varsa yardım edebilirmi teamviewer üzerinden ?
-
Hocam sıkıntı ne tam olarak?
Hatırladığım kadarıyla yardımcı olmaya çalışayım.
Hata mı veriyor yoksa herşey tamam, reklam mı açılmıyor telefonda ?
-
slim_38 bunu yazdı
Hocam sıkıntı ne tam olarak?
Hatırladığım kadarıyla yardımcı olmaya çalışayım.
Hata mı veriyor yoksa herşey tamam, reklam mı açılmıyor telefonda ?
Herşey tamam ama telefonda reklam gözükmüyor. Ya manifest'de birşeyi eklemedim o yüzden göstermiyor ya da google_play_services_lib klasöründen(yüksek ihtimal manifest yüzünden cünkü sdk-google play son sürümde).
Logcat'den bakıyorum failed to load ad 0, please set theme, afma_build.. bu tarz hatalar veriyor hocam. Kimi zaman 1 tanesi kimi zaman 2 tanesini.
-
GoogleMobileAds.unitypackage eklentileri vs tamam değil mi hocam?
Bizi de çok uğraştırmıştı ama 5-6 ay geçti çok net hatırlamıyorum.
Google ın verdiği ID yi yazarken sıkıntılar çıkmıştı onu bi kontrol et.
Bİr de projeyi açtım hatırlamak için kameraya şu 2 scripti atmışız....
---------------------
using UnityEngine;
using GoogleMobileAds.Api;
public class Reklam : MonoBehaviour
{
void Start()
{
BannerView reklamObjesi = new BannerView(
"
Buraya ID", AdSize.Banner, AdPosition.Bottom ); AdRequest reklamiAl = new AdRequest.Builder().Build();
reklamObjesi.LoadAd( reklamiAl );
}
}
---------------------------------------------------------
Bu tam ekran reklamdı.
using UnityEngine;
using System.Collections;
using System;
using GoogleMobileAds.Api;
public class ReklamInterstitial : MonoBehaviour
{
private InterstitialAd reklamObjesi;
void Start()
{
reklamObjesi = new InterstitialAd( "Buraya ID" );
reklamObjesi.AdClosed += YeniReklamAl;
YeniReklamAl( null, null );
StartCoroutine( ReklamiGoster() );
}
IEnumerator ReklamiGoster()
{
while( !reklamObjesi.IsLoaded() )
yield return null;
yield return new WaitForSeconds (2);
reklamObjesi.Show();
}
public void YeniReklamAl( object sender, EventArgs args )
{
AdRequest reklamiAl = new AdRequest.Builder().Build();
reklamObjesi.LoadAd( reklamiAl );
}
}
http://yasirkula.com/2014/05/26/unity-3d-android-oyunlariniza-admob-reklamlari-eklemek-resimli-anlatim/
Bir de şurdan incelemiştik bazı şeyleri fakat kodlarda sıkıntı vardı.Sonradan ne yaptık da düzelmişti hiç hatırlamıyorum
slim_38 tarafından 23/Haz/15 01:20 tarihinde düzenlenmiştir -
Burada sorun yok hocam kodlar tamam ona eminim. Paket dosyasıda tamam güncel sürümünü indirdim. Sıkıntının şurada olduğunu düşünüyorum.
google_play_services_lib klasörü içinde bir manifest var.
Birde import ettiğim paketin içinde manifest var. Build ederken bunları birleştiriyor acaba diyorum birşeylermi eklemem gerekiyor :/
Yasirkuladaki olayıda denedim olmadı hocam.Zaten aynı şekilde yapıyoruz ordaki yazılarla.
-
Hocam düşünüyorum da manifest dosyasıyla ilgili bir sıkıntı yaşamamıştık.Başlarda bayağı bir hata alıyorduk sonra düzelttik.
Sonra da reklam açılmıyordu senin dediğin gibi hata olmadığı halde.
Kodlarda değişiklik yaparak düzeştmiştik diye hatırlıyorum
-
Eklediğim kodlar bunlar hocam. Şuan sadece banner var. Tabi gözükmüyor.
using GoogleMobileAds.Api; ... // Create a 320x50 banner at the top of the screen. BannerView bannerView = new BannerView( "YOUR_AD_UNIT_ID", AdSize.Banner, AdPosition.Top); // Create an empty ad request. AdRequest request = new AdRequest.Builder().Build(); // Load the banner with the request. bannerView.LoadAd(request);
https://github.com/googleads/googleads-mobile-plugins/tree/master/unity
-
Hocam bir sıkıntı daha vardı aklıma geldi....
Start methodunun içinde değildi ondan çalışmıyordu oraya atınca aynı kodları çalışmıştı...
Hatırladığım hatalardan biri de buydu.
Edit : Hocam bir de ID yi yazarken eksik eklemiştik bir de ondan da çalışmamıştı....
ID şu şekilde " ca-app-pub-5**************0/800******4 "
slim_38 tarafından 23/Haz/15 02:08 tarihinde düzenlenmiştir -
Id doğru hocam senin yazdığın gibi.
Şuanda logcat'de şöyle diyor.
Starting ad request.
Use AdRequest.Builder.addTestDevice....(testDevice eklemek admobdan ban almamak için öyle hatırlıyorum. yani test ederken reklam görüntülenmesine para geliyor vs. diye böyle birşey yapmıştı google)Starting ad request.
Use AdRequest.Builder.addTestDeviceStarting ad request.
Use AdRequest.Builder.addTestDeviceStarting ad request.
Use AdRequest.Builder.addTestDevice bu şekilde devam ediyor. :/ -
Hocam test device olayı hiç kullanmamıştık direk eklemiştik biz.2-3 kere reklamlara tıklamıştık deneme amaçlı farklı telefonlardan...
Test device olayını hiç bilmiyorum o yüzden.
-
Son hali bu. Bilenlerden yardım bekliyorum.