folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder 0,99 Dolara Avira Pro Antivirüs Alma Fırsatı



0,99 Dolara Avira Pro Antivirüs Alma Fırsatı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SerYolcu
    SerYolcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

     

    Link için > https://www.avira.com/tr/crm-may-f2p-97off-spl

    Free ile Pro arasındaki farkları gösteren görüntüyü de buraya ekleyeyim.

    SerYolcu tarafından 15/Haz/21 16:44 tarihinde düzenlenmiştir

    Ondan çocuk olmamıştır (Kimsenin babası değildir). Kendisi de doğmamıştır (kimsenin çocuğu değildir). İhlas Suresi 3 üncü ayette bunlar yazar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek

    AVG indirim yapsa keşke şu şekil


    Kurtlar tasma takmaz....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    oo yapıştırdım hemen :)


    Bittik biz bittik
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek

    İşlemede gecikme olmuştur diyor. Onay maili bekliyorum bakalım.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Şirket bilgisayarında Trend Micro var hiç kasma sorunu yaşamıyorum.

    Önceden kişisel bilgisayarıma Avira yüklerdim.

    Trend Micro vs Avira kapışmasında kim kimi yer?


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    Şimdi bu konuya girenlerin %80'i şunu söyleyecek kendi kendine;

    "İnsanlar ne için antivirüs kullanır ki aq?"


    import 'money';
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    EnableTurk bunu yazdı

    Şimdi bu konuya girenlerin %80'i şunu söyleyecek kendi kendine;

    "İnsanlar ne için antivirüs kullanır ki aq?"

    +1 diyor ve artırıyorum:

    Zaten free versiyonu "sizi zararlı yazılımlardan korur" diyor, virüs yemek için özel çaba göstermeyen kişiler için yeterli bir koruma sağlar.


    next next next install
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    EnableTurk bunu yazdı

    Şimdi bu konuya girenlerin %80'i şunu söyleyecek kendi kendine;

    "İnsanlar ne için antivirüs kullanır ki aq?"

    Annem her bulduguna itinayla tikliyor indiriyor calistiriyor :( 


    sigara değil, balık olan.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Harbiden yeri gelmişken, steam discord ve cok kisitli browser kullanimi disinda bi bok yapilmayan pc ye virus girme ihtimali nedir.

    Browserdada youtube face tbt giriliyor o kadar..


    destination@tahribat.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı
    EnableTurk bunu yazdı

    Şimdi bu konuya girenlerin %80'i şunu söyleyecek kendi kendine;

    "İnsanlar ne için antivirüs kullanır ki aq?"

    Annem her bulduguna itinayla tikliyor,indiriyor,calistiriyor  :( 

    ^^` sinirlerim bozuldu. 


    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Crackleri hep bozuyo ya kullanamıyom.

Toplam Hit: 749 Toplam Mesaj: 14
fırsat antivirüs avira