100 YTL ÖDÜL VAR!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rallia
    rallia's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    ARKADAŞLAR aslls@mynet.com ADLI MAİLİM ÇALINDI YARDIMCI OLABİLECEK ARKADAŞLAR BENİMLE MSN'DEN(aslls@hotmail.com) İRTİBATA GEÇERSE SEVİNİRİM


    BENİM İÇİN GERÇEKTEN ÇOK ÇOK ÇOK ÖNEMLİ


    YALAN SÖYLEMİYORUM 100 YTL ÖDÜL VERİYORUM (DELİKANLI SÖZÜ)


    hadin dostlar!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rallia
    rallia's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    BEKLEYECEK VAKTİM YOK ÇOK ÖNEMLİ BİLGİLERİM VAR KAFAYI YEMEK ÜZEREYİM


    hadin dostlar!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nukeshore
    nukeshore's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2003
    Erkek
    tarikatın etiğini çözememişsin sen hoca sen baştan kaybettin

    011011100111010101101011011001010111001101101000011011110111001001100101
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeuS
    ZeuS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    yanlis dostlar hemde cok yanlis.. hoca once sen yaklasimini bi degistir .. burada kimse 100 ytl lik adam degil dergahin huzurunu kacirma bu sekilde ikilemlerle... yardima ihtiyacin warsa adabi ile teklifte bulun sana karsiliksiz yardim edecek cok cok fazla dergah uyemiz war .. bu tur dawranislari eshef ile kiniyor tekrarinin olmamasi icin dergah seyhlerimizi harekete bekliyorum


    saygilarimla


    Turksun Sen Turk Gibi Davran ey Gafil..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    masum
    masum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    paranın ne önemi var mühüm oLan aşkımız ama parayıda az vermissin... :)


    Bir Teq Sen Linux aşqumm
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    ARKADAŞIM 


    EGER BU PARALI ÜYELİK İSE MYNETLE DİALOĞA GEÇ


    http://yardim.mynet.com/musterihizmetleri/


    BU LİNKTEN SORUNUNU MYNETE BİLDİRİRSENSE ÖNCE KİMLİK BİLGİSİ İSTİYO ARDINDAN DOGRU DEMİŞSENSE ŞİFRENİ SANA GERİ VERİ AYRICA MYNETİN TELEFON NUMARASINI YAZIYORUM 444 8000 YARDIMCI OLDUMSA NE MUTLU BANA AYRICA HESABIMI VERİM BANA PARA YATIR:))))))))))))))))


    ANDY // Entelkoylu.Com Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi.Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş.Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    mynetten birine ulaş ver 50 milyon versin maili... ne uğraşıyon a.k. ben yaptıydım bi kere.. ama herif piyasada yok :D

    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorcerer
    sorcerer's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2003
    Erkek

    bırak şu myneti ya gel ben sana codermail.com diye mail verim 100 kağıda full güvenlikli  :)


    ismin@codermail.com hem karizma yaparsın bak abi ben codürüm dersin :)


    Coco cola gibiyim hayatın tadıyım, rocco gibiyim çok şekerim, albeniyim bahanem çok, çikolatalı gofretim beni sevmeyen yok!...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cursed_lover
    cursed_lover's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    100 ytl iyi bi rakam değil şimdi 100 ytl ile neler yapılır pek fazla bişey yapılmaz


    tabiki neticesinde hala geçerli ise yani bulamadıysan fiyatı artır belki yardım eden bulursun


     


     


     


    kelin ilacı olsa başına sürer:):):)


    ÜLKÜMÜZ göklerde dalgalanan bi sancak biz ALLAH"IN huzurunda eğiliriz ancak:.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    ya burasi www.kiralikheyker.com diil ki ... 100 milyona kimse bise yapmaz bnm bildigim en azindn site yerlilerinden.. ya hakkikatli bi para vereceksin yada rica etceksin ki rica etmek daha muhtemel sonuca ulastirir... ben burdaki herkesin hakkatten saglam adamlar olduunu dusunuorm ( hek konusundan bahsetmiorm adam olarak saglam ) yani o yuzden pasalr gibi rica etsen bi Allah kulu yardim eder...


    +


    Gereksiz baslik acmanin da alemi yok...

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkxboyz
    darkxboyz's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    millet birbirimizi parayla satın almayalım
Toplam Hit: 2138 Toplam Mesaj: 12