10Bin Ytlye Ne İş Yapılır!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Bu Ara Otur oturduğun yerde, Tayyibin hükümeti Kobilere Göz Açtırmıyor, Batarsın demedi deme. Ne Açarsan aç, Vergiciler Banka Açtın sanır Göz Açtırmazlar sana. Anlatamazsın Borcun varmış, Yeni Açmışsın falan filan Masraflarda Cabası Vergisidir, Evrakıdır, Ivırıdır Zıvırıdır, Zaten 10.000 ile olacak işler değil Dükkan açma işleri.

    Yazık olur sana, Bunalım üstüne bunalıma girersin, Şu anki haline Geri dönmek için Bi 10.000 Daha harcarsın anca Dönersin yada Dönemezsin...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    berber ol.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolvadinli
    Bolvadinli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Hacı sana kısaca şöle diyim.

     

    100.000 tl ben koyim 100.000 tl de enişteme sen koy dicem.

     

    ufaktan inşaat şine girelim diye düşünüyorum ki olurmu olmazmı diye göt 3,5 atıyor. nasıl olur diye.

     

    demek istediğim 10000 tl ye bişey yapılmaz.

     

    Not: inşaata yabancı değilim en azından inş mühendisiyim bildiğim alan ama yinede korkuyor insan (:

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------
    berber ol.
    -----------------------------

    hocammm hep aklımda ama egıtımı varrr uzun suruyor cok gzl meslek aslında ama işte..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek
    arkadaslar durumu cok ıyı anlattınız bana cok yardımcı oldunuzzz gercekten hepınıze cok tesekkur ederımmm bana yol görunduu yıne sokak sokak gezıp iş arıcammm tekrar cok saolun..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    link verdim ama inceleyen olmadı sanırım. bugün dikkatimi çekti. aşağıya bilgilendrici bir resim ekleyeyim.

    http://www.google.com.tr/search?hl=tr&rlz=1T4GGLR_enTR313TR313&q=%C5%9Feker+otomat

    http://www.hemalhemsat.com/Shop/AuctionDetails/seker_otomat_makineleri/7198760.html

    www.ivcturkey.com (bu pahalı geldi bana ama en meşhuru buymuş)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek
    yok hocam yaaa bu hıc olmazzzz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nalet
    Nalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2008
    Erkek

    kuytul bunu yazdı:
    -----------------------------
    http://www.ivcturkey.com/
    -----------------------------

    bu paraya en uygun iştir otomot işi mutlaka düşün.benimde 1 seneye kalmaz ne olursa olsun gireceğim sektör..
    her  türlü gideri var.:)  

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    10000 liraya başka bi şey yapamazsın ki.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    o paraya böle bu kadar saglam bi iş bulamazsın hacı öle bişey olsaydı zaten bu kadar mıllet once sana yardım edecegıne kendı yapardı vesselam
Toplam Hit: 5758 Toplam Mesaj: 47