folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 120 Ay 0.47 Faizle Kredi ?



120 Ay 0.47 Faizle Kredi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reklamcı.
    sezginari
    sezginari's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2013
    Erkek

    Arkadaşlar nette dolanırken görmüştüm 120 ay vade 0.47 miydi 0.57 miydi böyle bişey çok düşük faizle kredi veriyorlardı. Bankamıydı başka bi reklammıydı hatırlamıyorum. Güncel krediler hakkında bilgi sahibi olan varmı ? Faizi oldukça düşük olmalı ve yüksek mebla gerekiyor 100.000 120.000 kadar. Aklımda bir kaç birşey var temelden aparta girip 1 sene sonra satmak gibi.


    Matbaa Baskı ve Promoyon İşleriniz Tbt'ye özel fiyat ile yapılır. Islak Mendil,Baskılı Kürdan, Baskılı Pipet, Baskılı Peçete, Baskılı Stick şeker üretim hanemiz mevcuttur.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

     120 ay 10 yıl yapar hocam öde öde bitmez.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    hocam şuan 1,20 seviyelerinde diye biliyorum.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    ona bi dosya masrafı sigorta masrafı çakarlar ortalama 160,000- 170,000 tl olarak geriş ödersin 

    o faiz oranı zor.  neden dersen en dandik bankanın aylık kuru faizi 100,000 tl için 600-700 tl civarı . 

     


    Dost Bildiklerimin Sessizliğini Unutmayacağım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    hocam o şekilde kredi veriyolarmı ki?

    teminat gösterebileceğin bişey varmı üzerine?


    Naber la?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    tefeci reklami olabilir, imkansiz o rakamlara kredi

    vardir bir daleverasi


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reklamcı.
    sezginari
    sezginari's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2013
    Erkek

    abimin üstüne çekmeyi düşünüyorum hocam kamu memuru maaş hesabı var :) tefeci reklamı olabilir dediğiniz gibi ama nerede gördüğümü bilmiyorum işte bi hatırlasam.


    Matbaa Baskı ve Promoyon İşleriniz Tbt'ye özel fiyat ile yapılır. Islak Mendil,Baskılı Kürdan, Baskılı Pipet, Baskılı Peçete, Baskılı Stick şeker üretim hanemiz mevcuttur.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    sezginari bunu yazdı

    abimin üstüne çekmeyi düşünüyorum hocam kamu memuru maaş hesabı var :) tefeci reklamı olabilir dediğiniz gibi ama nerede gördüğümü bilmiyorum işte bi hatırlasam.

    memur maaşı var da konut kredi çeksen adam karşılığında konutu görmek isteyecek. ihtiyaç desen o kadar miktarı verirmi memur olsa da.


    Naber la?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reklamcı.
    sezginari
    sezginari's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2013
    Erkek
    sanane bunu yazdı
    sezginari bunu yazdı

    abimin üstüne çekmeyi düşünüyorum hocam kamu memuru maaş hesabı var :) tefeci reklamı olabilir dediğiniz gibi ama nerede gördüğümü bilmiyorum işte bi hatırlasam.

    memur maaşı var da konut kredi çeksen adam karşılığında konutu görmek isteyecek. ihtiyaç desen o kadar miktarı verirmi memur olsa da.

    İhtiyaç bildiğim kadarıyla 30.000 veriliyor en son. Konut olarak ta banka proje kabul ediyor mu bilmiyorum. Kabul etse bile galiba %75 ine kadar veriyorlar.


    Matbaa Baskı ve Promoyon İşleriniz Tbt'ye özel fiyat ile yapılır. Islak Mendil,Baskılı Kürdan, Baskılı Pipet, Baskılı Peçete, Baskılı Stick şeker üretim hanemiz mevcuttur.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    winchester
    winchester's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    1.15 ten aşağı konut kredisi yok gibi en azından ben göremedim.


    Ölüm Bizimle Gelecek...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kral.
    C-force
    C-force's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam oyle bir kredi faiz orani yok 

    Apart alicam saticam demissin hic bir kurum sana teminatsiz ipoteksiz kredi vermez yani ki temelden alicaksin daha tapu yok expertiz yok v.s 

    Suan vakif 1.10 civari esneme olabiliyor

     


    Bazen Varsın , Bazen Yoksun...
Toplam Hit: 951 Toplam Mesaj: 12
kredi