folder Tahribat.com Forumları
linefolder Tahribat.Com - Sosyal Etkinlikler
linefolder 17.07.2016 Pazar Günü Ankara'dayım. Ankaralı Müritler Bi Bakabilir Mi?



17.07.2016 Pazar Günü Ankara'dayım. Ankaralı Müritler Bi Bakabilir Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Gencolar, iyi geceler.Ayın 16'sinda İzmir'den trene atlayıp 17'sinde sabah erken saatlerinde Ankara'da olacağım. Akşam Doğu Ekspresine binip Kars'a devam edeceğim. Ankara'yı hiç bilmiyorum. Ankaralı müritlerin de vakitleri uyuyorsa beraber vakit geçirebiliriz. Öğlen saatlerine kadar Anıtkabir ve Eski Meclis ziyareti yapmayı düşündüm. Ama onun haricinde Ankara'da nereye gidilir ne yapılır bilmediğimden Bilal'e anlatır gibi anlatır mısınız?

    Not 1: Kars'ta kaldığım evin elektrik-su-doğalgaz saatlerini kapatmayı unutmuşuz. Onları kapatmak için gidiyorum.

    Not 2: TCDD trenlerinde Pulman biletleri Engelliler için ücretsiz. O yüzden tren kullanıyorum.

    Not 3: Amacım ya beraber vakit geçirecek müritlerle bir araya gelmek yada Ankara'da ortalama 10 saat nereyi gezebilirim, nerede vakit öldürebilirim öğrenmek.Saygılar ve sevgiler efenim.

    Mod not. Bu sefer de yeri yanlis olmus :) dikkat edelim.


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Elektrik su doğalgaz kapattırmayı unutmak için ne kullanıyorduk hocam?? :D

    Rabinski müridimiz iyidir kefilim tanışılasıdır :)

    Öhöm güncel halini bilmiyorum ankara nın ama en azından bahçeli, Kızılay, tunalı ve kuğulu park gezilebilü 


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    noname bunu yazdı

    Elektrik su doğalgaz kapattırmayı unutmak için ne kullanıyorduk hocam?? :D

    Rabinski müridimiz iyidir kefilim tanışılasıdır :)

    Öhöm güncel halini bilmiyorum ankara nın ama en azından bahçeli, Kızılay, tunalı ve kuğulu park gezilebilü 

    Bebeğim, Kars'tan İzmir'e tayin olduğumda sayaçları kapatmak için yeterli vaktim yoktu. Beraber kaldığımız mürit ki kendisi @dead_march ''sonra kapatırız amk ya'' demişti. O yüzden sallamadım.

    Şimdi o evden çıkması lazım. Çıkması için de saatlerin kapatılması lazım. Vekaletname için 140 TL istediler. TCDD treni beleş, trende Kars'a varana kadar lokantada içsem 140 TL tutmaz.

    Hazır senelik izindeyim, az gezeyim dedim bende. Dönüşte de Konya'ya uğrayacağım. Beyşehir'e. Okuldan arkadaşımın düğünü var.

    Olaylar böyle yani.


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Tren biletlerimi aldım şimdi. Bi kaza keder olmazsa 17.07.2016 Pazar günü 10.00 - 10.30 Ankaradayım.

    Konuyu uplamış olayım


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Yarın yola çıkıyorum, sun UPdullah...


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    haberlere bakılırsa senin iş yatar hacım .


    Bana Hiç Bir Zaman Şans Getirmeyen Şans Kalemimi Kaybettim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    gitme sabit kal:)


    merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz. https://www.youtube.com/user/lidersezer
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Son UP yaptığımda olaylardan haberim yoktu. Apolitik yapımdan dolayı da gece yattım uyudum. Az önce Alsancak Tren Garı'ndan sordum; herhangi bir sıkıntı yok dediler. Eskişehir-Ankara arasında ki hızlı tren hattında polisler tarafından çok sıkı güvenlik önlemi alınmış. Ki buda beni ilgilendiren bir durum değil. Zira paralel diye yaftaladıkları cemaatci değilim, akpli hiç dğeilim. 

    Bi aksilik olmazsa 12 saat sonra Ankaradayım...


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Şu an Ankara Kızılay meydanındayım. Zıkkımlanmakla meşgulüm. Bi Avm gördüm orada sinema varsa bi film izleyeyim diye düşündüm. Bu arada Anıtkabir de sıkıntı var gitmeyin dedi polisler. Akşam 6ya kadar ne yapayım söyleyin müritcanlar.


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    McM
    McM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Çarşı karışık bizim buralarda bu aralar.. Bütün yollar kapalı.. Dışarısı da yanıyor.. En güzei sinema gibi duruyor.. Trene binmeden önce gara yakın gençlik parkını ziyaret edebilirsin..

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    McM bunu yazdı

    Çarşı karışık bizim buralarda bu aralar.. Bütün yollar kapalı.. Dışarısı da yanıyor.. En güzei sinema gibi duruyor.. Trene binmeden önce gara yakın gençlik parkını ziyaret edebilirsin..

    Başka öneri? Müsaitsen çık gel hocam 2 muhabbetin belini kırarız


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
Toplam Hit: 1538 Toplam Mesaj: 14
ankara