[2008] A.R.O.G. DVDSCR Xvid

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tomannie
    tomannie's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    bir ara indircem saol

    ümidin kaybolması özgürlük demekti
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacheata
    Spacheata's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek

    ya film fena değilde bnce 2 sorunu var

    1-süre olarak kısa geldi bana hemen yarım saatte bitiyo sanki

    2- olayı futbola bağlaması çok iyi değil di ama dediğim gibi film daha uzun olsaydı da futbol sahneleri filmde daha az kaplasaydı bişey olabilirdi

     

    en beğendiğim espiri ise petrol olayı.. :D

    -''yaa çıkartayımda savaş çıkartın'' 


    Ayrıca çok şekersin :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    Spacheata bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya film fena değilde bnce 2 sorunu var

    1-süre olarak kısa geldi bana hemen yarım saatte bitiyo sanki

    2- olayı futbola bağlaması çok iyi değil di ama dediğim gibi film daha uzun olsaydı da futbol sahneleri filmde daha az kaplasaydı bişey olabilirdi

     

    en beğendiğim espiri ise petrol olayı.. :D

    -''yaa çıkartayımda savaş çıkartın'' 


    -----------------------------

    ben bu filmin fragmanını bile izlemedim hacım kırk yılda bi filim indircektim esprileri söledin 3 partı indirdim siliyom sayende sona bana kimse demesin sen niye filim izleyemiyon diye aha bu yüzden izleyemiyom gelip lap diye ne olup bittiğini söylüyor hevesim kursağımda kalıyo :|şimdi ben şartlı izlicem nefret ettim filimden :( izlemiyom işte..


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacheata
    Spacheata's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek
    tarzan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Spacheata bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    ben bu filmin fragmanını bile izlemedim hacım kırk yılda bi filim indircektim esprileri söledin 3 partı indirdim siliyom sayende sona bana kimse demesin sen niye filim izleyemiyon diye aha bu yüzden izleyemiyom gelip lap diye ne olup bittiğini söylüyor hevesim kursağımda kalıyo :|


    -----------------------------

     

    ya fim çıkalı yıl oluyo.online izler gene izler insan.. ıssız adamda fna değil ama tarzı pek alışık değil bunda herkes hemfikir galiba... neyse bak hiç değilse ıssız admı tam söylemedim :D


    Ayrıca çok şekersin :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    Spacheata bunu yazdı:

    -----------------------------

     ya fim çıkalı yıl oluyo.online izler gene izler insan.. ıssız adamda fna değil ama tarzı pek alışık değil bunda herkes hemfikir galiba... neyse bak hiç değilse ıssız admı tam söylemedim :D

    -----------------------------

    onu da izlemiyom herkes onuda anlattı herif şöle sapık kız şöle saf adam aşcı sona azcık görünen liseli var bide :|


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacheata
    Spacheata's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek
    tarzan bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    o zaman sana tevsiyem tube8 bu saatte yapçak başka bişey yok zaten. boşver. :D 


    Ayrıca çok şekersin :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    Spacheata bunu yazdı:
    -----------------------------

    o zaman sana tevsiyem tube8 bu saatte yapçak başka bişey yok zaten. boşver. :D

    -----------------------------

    bana yasak onlar hacım izleyince eleştiriyomuşum :| öle yapılır mı lan bilmiyolar öyyle oynular falan diyomuşum sanırım kaptırıyom kendimi en son 45 kere pardonu izledim yapıcak bişey yok yani ;)


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek

    şifre doğruyumuş :) 

     

    www.divx-tr.net

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByEaqLe
    ByEaqLe's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    saqol dostum emeqine saqlık
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Son parttayım umarım şifre doğrudur :)

    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
Toplam Hit: 4942 Toplam Mesaj: 32