2009 Yabancı Full Albümler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------
    indirdim hocam saolasın dinliyorum şu dakka :)

    sadece sesi yetiyo bu hatunun ya :p

    -----------------------------

    eyw. hocam ::) 


    Hanimabi Sen Neler Dedin Oyle :( http://www.youtube.com/watch?v=YRbUA9UuUqk
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    Yeni albümler eklenmiştir :) Sömürün

    Hanimabi Sen Neler Dedin Oyle :( http://www.youtube.com/watch?v=YRbUA9UuUqk
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    banakomaonako
    banakomaonako's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2008
    Erkek
    Teşekkürlerrr:)

    if you want to be sexy;you must drink pepsi:)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morchella.
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    saolasn haci cok makbule gecti. bide oncedende bi post atmistim gormedin sanirim(= cdpool eylul 2009 underground ve club albumleri varmidir snde?

    imza
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    ugur0 bunu yazdı:
    -----------------------------
    saolasn haci cok makbule gecti. bide oncedende bi post atmistim gormedin sanirim(= cdpool eylul 2009 underground ve club albumleri varmidir snde?
    -----------------------------

    Ben onları sana döndüm diye biliyorum :| Bulamamıştım tekrar bakarım hocam... 


    Hanimabi Sen Neler Dedin Oyle :( http://www.youtube.com/watch?v=YRbUA9UuUqk
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    ugur0 bunu yazdı:
    -----------------------------
    saolasn haci cok makbule gecti. bide oncedende bi post atmistim gormedin sanirim(= cdpool eylul 2009 underground ve club albumleri varmidir snde?
    -----------------------------

    hocam baktım ama yok albümleri yhaw :| 


    Hanimabi Sen Neler Dedin Oyle :( http://www.youtube.com/watch?v=YRbUA9UuUqk
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    edit:
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lazussak
    lazussak's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2009
    Erkek
    hocam çok teşekkürler indiriyorum şimdi :)

    1 , 2 , 3 TIP!.. Hayır Hayır!?! 1, 2, 3 Öğretmenlik ! ehu ehuu
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    @qcoLin

     

    konuma tecavüz edenleri hiç sevmem :W Pmden atsaydın yha :W

    Şaka bi yana sao lhocam :D:D 


    Hanimabi Sen Neler Dedin Oyle :( http://www.youtube.com/watch?v=YRbUA9UuUqk
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    Linkleri aldm pm den saol enescm :) gormeyen kalmasın indir kop kop

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
Toplam Hit: 18012 Toplam Mesaj: 82