folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder 2011‘İn Son Çeyreğinde Çıkacak Oyunlar (27.11.2011)



2011‘İn Son Çeyreğinde Çıkacak Oyunlar (27.11.2011)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek

    Mesajım bulunsun.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mximus
    mximus's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

     

    Driver San Francisco (Pc)

     

    (2 Eylül 201)

     

    >>> ERTELENDİ <<<

     

    (30 Eylül 2011)


    1 Haftadır gayet oynuyoruz biz


    En çok da kapı kendiliğinden açıldığında korkuyorum şu hayattan.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    dead island oynuyorum da pek sarmadı beni.


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morchella.
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    stronghold dan 2.oyundan sonra sogudum eski oyunların tadını vermiyo nedense:/ anno 2070 i görünce şaşırdım sabırsızlıkla bekliyorm hiç haberim yoktu yeni oyundan(=  bf ve mw gelsede oynasakk. amk yine kalcam sınıfta iyimi(=


    imza
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    pek güzel pek şahane, ancak 1gb ekran kartı var ati , 4gb da ram var hal böyleyken dead island takılıyordu 

    bu oyunları oynatacak bir ekran kartı önerilerinizi bekliyorum , 2gb olanınımı alayım en pahalısı neyse onu mu , artık anlam veremiyorum bu oyunların talep ettiği konfigürasyona 


    herşeyin bir şeyi vardır
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    NFS'den yana bi umudum var bu sefer güzel olacak gibime geliyo.


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala taş arar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    pek güzel pek şahane, ancak 1gb ekran kartı var ati , 4gb da ram var hal böyleyken dead island takılıyordu 

    bu oyunları oynatacak bir ekran kartı önerilerinizi bekliyorum , 2gb olanınımı alayım en pahalısı neyse onu mu , artık anlam veremiyorum bu oyunların talep ettiği konfigürasyona 


    -----------------------------

    Hocam teknoloji bu hızına kimse yetişemiyor.. Durum böyle olunca ya oyunları youtube dan izleyecez yada gidip zamana ayak uydurmak için 1 - 2 bin tl verip yeni bi sistem toplaman lazım..


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esquire
    Esquire's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    takipteyiz....


    boş
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    MrSari bunu yazdı:
    -----------------------------

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    pek güzel pek şahane, ancak 1gb ekran kartı var ati , 4gb da ram var hal böyleyken dead island takılıyordu 

    bu oyunları oynatacak bir ekran kartı önerilerinizi bekliyorum , 2gb olanınımı alayım en pahalısı neyse onu mu , artık anlam veremiyorum bu oyunların talep ettiği konfigürasyona 


    -----------------------------

     

    Hocam teknoloji bu hızına kimse yetişemiyor.. Durum böyle olunca ya oyunları youtube dan izleyecez yada gidip zamana ayak uydurmak için 1 - 2 bin tl verip yeni bi sistem toplaman lazım..


    -----------------------------

    700 liraya bi konsol 900 tlye de 720p bi tivi geriye kalana da oyunlar ohh mis. Ne gerek var pisi ye o kadar para vermeye. Şahsen ben öyle yaptım. Yok pisim kaldırır mı yok acaba full ayarda oynatır mı derdim yok. Tak oyna çatır çatır! :D


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala taş arar.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    MrSari bunu yazdı:
    -----------------------------

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    pek güzel pek şahane, ancak 1gb ekran kartı var ati , 4gb da ram var hal böyleyken dead island takılıyordu 

    bu oyunları oynatacak bir ekran kartı önerilerinizi bekliyorum , 2gb olanınımı alayım en pahalısı neyse onu mu , artık anlam veremiyorum bu oyunların talep ettiği konfigürasyona 


    -----------------------------

     

    Hocam teknoloji bu hızına kimse yetişemiyor.. Durum böyle olunca ya oyunları youtube dan izleyecez yada gidip zamana ayak uydurmak için 1 - 2 bin tl verip yeni bi sistem toplaman lazım..


    -----------------------------

    700 liraya bi konsol 900 tlye de 720p bi tivi geriye kalana da oyunlar ohh mis. Ne gerek var pisi ye o kadar para vermeye. Şahsen ben öyle yaptım. Yok pisim kaldırır mı yok acaba full ayarda oynatır mı derdim yok. Tak oyna çatır çatır! :D


    -----------------------------

    Pcde oynamanın tadını konsolda bir türlü alamadım ben..


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
Toplam Hit: 14083 Toplam Mesaj: 62