2014 Yaz Saati Uygulamasi - ONEMLI

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Eyv. hocam teşekkürler, değişiklikten haberim yoktu.


    vatandaşa kafam girsin!..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    pazar gunu evde yatanlar etkilenmeyecek te o gun ise, bulusmaya, randevuya gidecekler

    veya onemlisi oy kullanmayi aksama birakanlar etkilenecektir


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    saatler şebekeye bağlı simdi sen diyosunki gsm şirketleri saatleri pazar günü ileri alicak bu yüzden cep telefonu saatlerini manuele alip kendimiz ayarlayalım

    osckar schindler
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akenaton
    akenaton's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2010
    Erkek

    en iyisi pazar günü saate hiç bakmamak :/ güneşin durumuna göre davranırız artık :)


    biz sarımsak tarlasından vazgeçmeyiz..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    pazar ptesi yatıştayım etkilenmiyecem :) lakin cidden baya karışık durum. ulan seçimi bi hafta önce ya da sonra yapın ne olacak


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    güncel


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek

    Secimlerde gorevliyim ve 5.30 a saatimi ayarladim ve yattim noldu tabiki 4.30 da uyandim guzelce hazirlandim sonra kol saatimi gorup dehşetle kendimi yataga attim tekrar :)


    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umbatu
    umbatu's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

    benim saatlerde niye bi değişiklik olmadı telefon  bilgisayar aynı?


    bir zaman...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    milletimiz keklendi :)



    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    bunların yapacağı iş bu kadar olur zaten. dünyayı kendileri gibi ortaçağda yaşıyor zannediyorlar. duvar saatinden bakıyoruz saate sanki. tüm cihazlar otomatik aldı, alarmlar hep cep telefonunda kurulu son 10 yıldır böyle belki bunların haberi yoktur.

    noldu daha da karıştırdılar. hani rakiplerine hep diyor ya 2 koyun güdemezler diye, anladın sen onu. 


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
Toplam Hit: 2264 Toplam Mesaj: 31