2016 Kpss Lisans

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ari41
    ari41's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2014
    Erkek

    2016 kpss lisans a girecek olan varmı?

    bende girmek istiyorum ama şu an elimde döküman dershane falan yok.

    şu an çaşılıyorum ve özel durumdan dolayı dershaneye gidebilcek durumda değilim.

    ama aldığım kitaplara günde en az 3 saat ayırabilirim.

    hangi yayın kitaplarını almalıyım nereden başlamalıyım bana fikir verip yardımcı olabilirmisiniz?

    en son kpss den 69 almıştım belki biraz çalışıp 75/80 yapabilirim

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek

    Bir kuruma yerleşme ihtimalin bitirdiğin bölümle de alakali

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ari41
    ari41's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2014
    Erkek
    hatayi bunu yazdı

    Bir kuruma yerleşme ihtimalin bitirdiğin bölümle de alakali

    önlisans muhasebe / lisans aöf işletme

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    Mudavimi olduk. Girmezsem bir tarafim eksikhissediyorum. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uGuR
    uGuR's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2004
    Erkek

    bende öğretmenlik için gireceğim:/ genel kültür, genel yetenek ve eğitim bilimleri set aldım öyle duruyor şu an:)

     

    uGuR tarafından 28/Eyl/15 08:52 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek
    ari41 bunu yazdı

    2016 kpss lisans a girecek olan varmı?

    bende girmek istiyorum ama şu an elimde döküman dershane falan yok.

    şu an çaşılıyorum ve özel durumdan dolayı dershaneye gidebilcek durumda değilim.

    ama aldığım kitaplara günde en az 3 saat ayırabilirim.

    hangi yayın kitaplarını almalıyım nereden başlamalıyım bana fikir verip yardımcı olabilirmisiniz?

    en son kpss den 69 almıştım belki biraz çalışıp 75/80 yapabilirim

    Hocam bir kaç senelik deneyimlerime dayanarak yargı, ihtiyaç gibi yayın evleri çok detaya inmiyorlar. Hatta yargıda olan bilgi ihtiyaçta, ihtiyaçta olan bilgi yargıda olmuyor. Oy üzden ikisini ya a en azından birini edin. Data yayınları klastır. kitapları genelde küçük ama etkilidir. Konuları salt ama anlaşılır anlatır. Özellikle vatandaşlık konusunda iyidir. Ama karacan , murat vb gibi pek öne cıkmayan yayınlar asıl kpss yi kazandıran yayınlardır. Çünkü saçma sapan ücra köşeden çıkan soruları bu yayınlar belirler. Sen standart yargı-ihtiyaç-data konularını bitirip soru kaçırma, ayrıca bu diğer yayınların da konu anlatımlarına bak. (Sırf tarih vatandaşlık çalışsan yeter. )

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam eğitim için özellikle pegem'den bol bol soru çöz.

    alan hakkında bilgim yok onun için gk-gy ve eğitim için konuşacağım.

    pek fazla konuya vakit ayırma. normalde bizim arkadaşlar örneğin coğrafyayı 2 haftaya yayıp konu çalışıyordu. ben 2 günde bitiriyordum sonra bulduğum bütün soruları çözüyorum. son 3 ay günde en az 1 deneme illa ki çözerdim. çünkü soru çözmek çok fark ettiriyor. soru tarzlarını görüyorsun. mümkün oldukça soru bankalarını çözümlü olarak al ve denemeleri aksatma. 1 deneme 200 sorudan oluşuyor. cevaplara bakarken emin ol yarım tekrar yapmış oluyorsun ve bugün hergün yapınca faydasını görüyorsun.

    onun dışında kaynak ayırma hocam yapabildiğin kadar el gezdir hepsine. sadece ihtiyacı sevmedim ben o da basımı, çizimi çok çocukça geliyordu bana. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    Basvurular ne zaman

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    radyo tv sinema okudum kpss ye girersem yerleşebileceğim bi kurum varmıdır hiç bilmiyorum 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    albertinajeffley
    albertinajeffley's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2013
    Dişi

    Bende aynı  şekildeyim.hem calısıyorum bı yandan yuksek lısans dıger yandan kpss olmak zorunda.85 90 arası atama ayrıca mulakat var torpıl hat safhada.nasıl calısıcam bilemiyorum

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ari41
    ari41's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2014
    Erkek

    önemli olan arguman ve kaynak bulabilmem. murat yayınlarına gideceğim iş cıkısında bakalım

Toplam Hit: 3993 Toplam Mesaj: 54
kpss 2016 kpss