folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder 2.500 Tl Bütçeye Notebook Önerisi



2.500 Tl Bütçeye Notebook Önerisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusemre
    yunusemre's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2016
    Erkek

    Selamlar,

    Öğrenci bir kardeşime notebook arayışındayız 

    Şunu bulduk

    https://www.gittigidiyor.com/dizustu-laptop-notebook-bilgisayar/acer-aspire-e5-553g-t7q5_spp_16687?id=477326497

    Sizlerin de değerli tavsiyelerini almak istedik.

    Bütçe max 2.500 tl.  Oyun vb derdimiz yok ama sıfır almışken uzun yıllar götürecek sağlam birşey olsun istiyoruz.

    Teşekkürler.

    yunusemre tarafından 02/Eki/19 00:25 tarihinde düzenlenmiştir

    "Programcılar saatler boyunca çalışmak zorunda kalmalarına engel olacak sistemler tasarlamaya saatler boyunca uğraşırlar." David Allen
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mutubilir
    Mutubilir's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2014
    Erkek

    Can sıkmak istemem ama teknoloji bu kadar hızlı ilerliyor iken 5 bine aldığın laptop 1 2 seneye çöp oluyor. 2500'e ancak bir sene kullanabileceği ortalama bir laptop alabilir sanırım. Önümüzdeki seneden sonra da film izler çanak okey oynar. Telefon piyasasından daha hızlı ilerliyor pc sektörü şu ara

     

    Edit: Kişisel yorumumdur. Tepki çekmek istemem

    Mutubilir tarafından 02/Eki/19 02:20 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    Mutubilir bunu yazdı

    Can sıkmak istemem ama teknoloji bu kadar hızlı ilerliyor iken 5 bine aldığın laptop 1 2 seneye çöp oluyor. 2500'e ancak bir sene kullanabileceği ortalama bir laptop alabilir sanırım. Önümüzdeki seneden sonra da film izler çanak okey oynar. Telefon piyasasından daha hızlı ilerliyor pc sektörü şu ara

    Alakası yok. Eğer oyun ilk planda olsaydı dediğin doğruydu ama günlük kullanımda sıradan bir dizüstü iş görüyor. 10 senelik Intel Atom işlemcili 1 GB ramli netbook kullanıyorum nette gezinme ve ofis işleri için hala canavar. 1 GB ramden dolayı bazen kasıyor onuda Windows 7`nin Readyboost özelliğiyle aştım.

    Zamanında yokluk yaşadığım için şimdi elimdekilerin kıymetini çok iyi biliyorum. 

    Zaten oyun oynamak isteyen birisinin laptop alması saçma kasa toplaması lazım. Hatta PlayStation almak daha mantıklı oyun için. 

    Not : Tabiki SSD taktım. Atom işlemci yoksa çekilmiyor. 

    mkyb tarafından 02/Eki/19 03:04 tarihinde düzenlenmiştir

    Geçinmeye gönlü olan geçinir, anlaşmak isteyen orta yolu bulur, telafi etmek isteyen eder, önemseyen gösterir. Kısacası ben böyleyim diye bir şey yok,ben sana karşı böyleyim diye bir şey var. Dikenine katlanamadığın gülü incitme, zorluğuna göğüs geremediğin yari sevme.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    https://sahi.io/s/VkS7nV9E

    https://www.sahibinden.com/arama?userId=bwPM6WN2R_C13YmaQDuoW-w

     

    samaccc tarafından 02/Eki/19 09:47 tarihinde düzenlenmiştir

    Bana Hiç Bir Zaman Şans Getirmeyen Şans Kalemimi Kaybettim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusemre
    yunusemre's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2016
    Erkek

    @mutubilir

    Katılmıyorum hocam, bugüne kadar hiçbir telefon, pc ağırlaştığı için değiştirmedim, hep keyfi oldu. 

    Tamamen kullanıma bağlı olduğunu düşünmekteyim. Zaten oyun vb. derdimizin olmadığını belirttik.

     

    @samacc

    Teşekkürler bunları bir arayalım hocam


    "Programcılar saatler boyunca çalışmak zorunda kalmalarına engel olacak sistemler tasarlamaya saatler boyunca uğraşırlar." David Allen
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Telekinesis
    Telekinesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2010
    Erkek

    Konu sahibinin affına sığınarak ben de bu civarlarda bir laptop ya da notebook arıyorum. Oyun katiyen oynanmayacak sadece dizi-film-belgesel izlemek ve poker-101 oynamak için idare edecek kasmayacak bir bilgisayar arıyorum. Aslında bu çok iyi ancak biraz küçük sanırım. Önerileriniz varsa  çok memnun olurum. 

    Edit: Galiba boyutları normal ben tam anlamadığım için çözemedim, eğer öyleyse sipariş vereceğim.

    Telekinesis tarafından 02/Eki/19 14:42 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    yunusemre bunu yazdı

    Selamlar,

    Öğrenci bir kardeşime notebook arayışındayız 

    Şunu bulduk

    https://www.gittigidiyor.com/dizustu-laptop-notebook-bilgisayar/acer-aspire-e5-553g-t7q5_spp_16687?id=477326497

    Sizlerin de değerli tavsiyelerini almak istedik.

    Bütçe max 2.500 tl.  Oyun vb derdimiz yok ama sıfır almışken uzun yıllar götürecek sağlam birşey olsun istiyoruz.

    Teşekkürler.

    ben olsam amd kesinlikle almam ama sen bilirsin


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusemre
    yunusemre's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2016
    Erkek

    @telekinesis

    Boyutu normal hocam 15.6" yeterince büyük yani

    @xxjokerxx

    Neden amd'den uzak durmalı peki?

    Sıfır olarak dün vatanda bunu bulduk. Dün 2.599 idi bugün fiyatı 2.999 olmuş. İ3 8145U işlemci AMD A10-9600P ile kıyasladığında açık ara farkla iyiydi, 

    ekran kartı paylaşımlı olmasına rağmen, tasarım incelik olarak daha mantıklı seçim olarak gözüküyordu haliyle. Belki vatan mağazasında yine indirimli fiyattan verirler mi bilemedim.

     

    İkinci el olaraksa @samacc hocamın buldukları gayet makul seçenekler onları da değerlendiriyoruz.


    "Programcılar saatler boyunca çalışmak zorunda kalmalarına engel olacak sistemler tasarlamaya saatler boyunca uğraşırlar." David Allen
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Telekinesis
    Telekinesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2010
    Erkek
    xxjokerxx bunu yazdı
    yunusemre bunu yazdı

    Selamlar,

    Öğrenci bir kardeşime notebook arayışındayız 

    Şunu bulduk

    https://www.gittigidiyor.com/dizustu-laptop-notebook-bilgisayar/acer-aspire-e5-553g-t7q5_spp_16687?id=477326497

    Sizlerin de değerli tavsiyelerini almak istedik.

    Bütçe max 2.500 tl.  Oyun vb derdimiz yok ama sıfır almışken uzun yıllar götürecek sağlam birşey olsun istiyoruz.

    Teşekkürler.

    ben olsam amd kesinlikle almam ama sen bilirsin

    Ne önerirsiniz hocam?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Uzun ömürlü malzeme kalitesi için bence Asus veya Lenovo'ya yönelin hocam. Onlar çerçeve kalitesinde vs daha sağlam. 


    Geçinmeye gönlü olan geçinir, anlaşmak isteyen orta yolu bulur, telafi etmek isteyen eder, önemseyen gösterir. Kısacası ben böyleyim diye bir şey yok,ben sana karşı böyleyim diye bir şey var. Dikenine katlanamadığın gülü incitme, zorluğuna göğüs geremediğin yari sevme.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Telekinesis
    Telekinesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2010
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Uzun ömürlü malzeme kalitesi için bence Asus veya Lenovo'ya yönelin hocam. Onlar çerçeve kalitesinde vs daha sağlam. 

    Eyvallah hocam çok teşekkürler, öneri linkiniz olursa da çok memnun kalırım ben de bakayım. Konuya vakıf birilerinden öneri almak çok daha iyi oluyor.

Toplam Hit: 894 Toplam Mesaj: 12
sıfır pc