folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder 3 DTP Linin Dokunulmazlığı Kalkıyor!



3 DTP Linin Dokunulmazlığı Kalkıyor!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    Dokunulmazlıkların kaldırılması için Başbakanlık tezkeresi Meclis'e sunuldu

    12.11.2007 15:40

    DTP’li üç milletvekili için Başbakanlık tezkeresi Meclis’e sunuldu.
    DTP Şanlıurfa Milletvekili İbrahim Bilici, DTP Tunceli Milletvekili Şerafettin Halis ve Hakkari Bağımsız Milletvekili Hamit Geylani’nin dokunulmazlıklarının kaldırılmasına ilişkin Başbakanlık tezkeresinin TBMM Başkanlığı’na sunulduğu bildirildi. Tezkerelerin, Anayasa Komisyonu tarafından önümüzdeki günlerde gündeme alınması bekleniyor.

     

    not: farkındayım paso haber c/p liorum ama bana önemli geldi paylaşmak istedim :| 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek

    3 iyide;

    Asıl kalkması gerekenlere burdan kaldırıyorum a.k

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    artık dokunulmazlık kalktığına göre dike bileceğiz hee? :))
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek

    Niye sadece 3 kişi eger g**leri yiyosa butun dokunulmazlıkları kaldırsalar ya 3 le 5 le olmaz bu iş...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birdubleraki
    birdubleraki's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Dişi
    SWAT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Niye sadece 3 kişi eger g**leri yiyosa butun dokunulmazlıkları kaldırsalar ya 3 le 5 le olmaz bu iş...


    -----------------------------
    bence 3erli sıra halinde aq yapcaklar ondan :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    gebzedeki hapisten çıkan ve pkk damgası yiyen karıyı atmaları lazımdı.

    fatma kurtulan ve tüm pkk lı s*ikilmiş gotsüz kalmış meclisteki pkk lıları. ahmet türk en başta.

    ama güzel haber yani. tüm dtp lilerin sonunu böyle kazısa meclis çok sevinicem çok.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek
    SWAT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Niye sadece 3 kişi eger g**leri yiyosa butun dokunulmazlıkları kaldırsalar ya 3 le 5 le olmaz bu iş...


    -----------------------------

    hocam bütün dokunulmazlıkları kaldırırsalar ortada milletvekili bakan falan  kalmaz hepsinin arkasında cok kabarık suc dosyaları var dolandırıcılıktan tut ylsuzluğa kadar :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek
    birdubleraki bunu yazdı:
    -----------------------------
    bence 3erli sıra halinde aq yapcaklar ondan :D
    -----------------------------

    yok hoca pek onu kastetmemmiştim..Dokunulmazlık kaldırılınca suphesiz dtp lilerin bası yanıcaktır fakat dokunulmazlıgın

    kaldırılması basta tayyip olmak uzere bircok kişiyinin alehinedir...O yuzden dedim yiyosa herkese uygulasınlar..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KapTaN60
    KapTaN60's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2007
    Erkek
    bence herkesin dokunulmazlığı kalsın o da neydmiş a.q. adam her sitediğpini yapcak neymiş dokunulmaz lafa bak herkesin dokunulmazlığı kalksın
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecmis Olsun
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    hocalar herkesin dokunulmazlığını kaldırmazlar. neden? çünkü ilk ülkeler kuruldu kurulalı bu düzen böyle. kral ne derse o yapılırdı, yanlış bile yapsa bile bişey yapamazdın. şimdide durum aynı.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    hocam birde kaynak belirtsen 10 numara müridsin :)

Toplam Hit: 1583 Toplam Mesaj: 13