3D Film (İstek)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirri
    sirri's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    her film olabilir 3D olması yeterlidir nette aradım taradım bulamadım linkler ölmüp ya da 1080p var ben dvdrip istiyorum yada 2-3 gb lik olacak boyutu 

    yardım edebilecek olan var mı acaba

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Hocam hem 3D olsun diyorsun hemde dvdrip istiyorsun bulursan bana da haber verde bende çekeyim...


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirri
    sirri's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    ya sorun şu pilipis marka bi tv var flas bellekten mkv felan okumuyor .avi olsun belki okur diye şey ettim tv nin yanında 4 tanede gözlük vermişler ama kullanamıyoruz :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirri
    sirri's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    uploaded cokide benden olsun :)

    1. &id=2493583&pw=a1e33f0ea1b0b70efd99d39d564f944b4ef0ce08&cks=c2f5153ef278
    2. %26id%3D2493583%26pw%3Da1e33f0ea1b0b70efd99d39d564f944b4ef0ce08%26cks%3Dc2f5153ef278
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Hocam verdiğin link normal brrip linki.. 3D olduğunu sanmıyorum, gözlükle izleyemezsin yani :)

     


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    3d demolar vardır belki onları arasan..


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayamann
    ayamann's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2003
    Erkek

    dayi bu 3d olayi su aralar baya sikintili

    extra donanim falan lazim

    film sikintisi var

    bulsan bile 10gb 20 gb usb ye yazmasi bi dert silmesi bi dert hesabi

    usb den mkv okumamasi bokdanmis

    youtubeden 3d side by side yazarsan icerikler demolar trailer falan var

    onlari aviye convert ederek biraz oyalanirsin belki en azindan ben öyle yapiyom

     

    bu arada bilen varsa  bi site vardi youtubeden linki yapistirip direk kalite kaybi olmadan kisa sürede convert yapiyordu 

     

     

    bir seneye yaklasti alali su ana kadar izlediklerim iki trailer üc tanede sikimtrak demo

     

    kolayini bulur sorunu halleder ve film kaynaklari falan kesvedersen paylasirsin zaar.

     

     

     

     

     

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirri
    sirri's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    ayamann bunu yazdı:
    -----------------------------

    dayi bu 3d olayi su aralar baya sikintili

    extra donanim falan lazim

    film sikintisi var

    bulsan bile 10gb 20 gb usb ye yazmasi bi dert silmesi bi dert hesabi

    usb den mkv okumamasi bokdanmis

    youtubeden 3d side by side yazarsan icerikler demolar trailer falan var

    onlari aviye convert ederek biraz oyalanirsin belki en azindan ben öyle yapiyom

     

    bu arada bilen varsa  bi site vardi youtubeden linki yapistirip direk kalite kaybi olmadan kisa sürede convert yapiyordu 

     

     

    bir seneye yaklasti alali su ana kadar izlediklerim iki trailer üc tanede sikimtrak demo

     

    kolayini bulur sorunu halleder ve film kaynaklari falan kesvedersen paylasirsin zaar.

     

     

     

     

     

     


    -----------------------------

     

    net tv var da wifisi yokmus tv nin kaplo bağlamakta şime gemiyor kablo fazla görünüyor. kablo olsa youtubeden 3d izleye biliriz diye tahmin ettim bende..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    sirri bunu yazdı:
    -----------------------------

    her film olabilir 3D olması yeterlidir nette aradım taradım bulamadım linkler ölmüp ya da 1080p var ben dvdrip istiyorum yada 2-3 gb lik olacak boyutu 

    yardım edebilecek olan var mı acaba


    -----------------------------

    pc veya laptoptan izlemeyi denedinmi hocam öyle bir imkanın varsa usb ile uğraşma direk pcye bağla lcdyı ızle fılmlerı :)


    ...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    ben avatari indirdim de 40 gb oaly güzel de sedding yok amk :D ağustosta sktum torent listesine geçen hafta indi


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
Toplam Hit: 2354 Toplam Mesaj: 29