3D Trex (Tyrannosaurus Rex) Animasyonu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Selam arkadaslar, yine birkac aniamsyon denememi islerle paylasmak istiyorum. dinozor rigleme ve aniamsyonlari konusunda baya bir bilgi edindim ve kulanmaya basladim. saglam seyelr ciakrticam askarlik bir bitsin :) 

    Sahne Calismamdan bir SC;

    Shaban%20Interactive

    TRex Animasyonu;

    http://youtu.be/PAtGKG0bdOQ

    Jura Age Animasyonu;

    http://youtu.be/4Af_a9G9uxw

    Oneri ve yorumalrinizi esirgemeyin arkadaslar.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zalimcocuq
    Zalimcocuq's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek

    On numara çok beğendim bi animasyon yapında izleyelim ana karakterin ismide Tahribatus olsun :D Şaka bi yana çok başarılı hocam Allah yolunuzu açık etsin :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    helal olsun ya bir ara bir tbt film hikayesi vardı ne oldu o film mevzusu

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    x-files bunu yazdı

    helal olsun ya bir ara bir tbt film hikayesi vardı ne oldu o film mevzusu

    bildigin gibi hocam tek kisiyle olmuyor. bir toplanip ne yapacagimiza karar vermemiz gerek. ancak oyle guzel birseyelr ortaya cikarabiliriz.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    hacı kemiklendir güzel

    ama kapmalar olmamış bence kaplamara biraz özen göster mk :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    wert bunu yazdı

    hacı kemiklendir güzel

    ama kapmalar olmamış bence kaplamara biraz özen göster mk :D

    haci uzun zaman oldu gorusmeyeli :) napiyon? vakit bulsam ortami mahvedecem ama suan sadece kemik ve animasyonlarla ilgilenebiliyorum. hele bir cikayim askerden tum dunyayi dinozorlar basacak :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek

    Çok güzel olmuş hocam ellerine emeğine sağlık. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    calpazhan bunu yazdı

    Çok güzel olmuş hocam ellerine emeğine sağlık. 

    eyvallah hocam saol ;)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    palakan229
    palakan229's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Ağacın içinden geçen sahneler dışında gayet başarılı. Bir arkadaşım daha böyle işlere girişti. Hayırlısı mürit. Devamıda gelir inşallah.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksijen
    oksijen's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek

    çok güzel olmuş ufak hatalar var gördüğüm 2. animasyonda bulutlarda sıkıntı oluyor sonlara doğru birde kuşun uçuşu biraz yapaykalmış sanki kanatlar daha çok esnemeli rüzgar etkisiyle boyle çarşaf gibi şişmeli falan

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LJMLJT
    LJMLJT's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    haci güzel olmus benimde hobi olarak ilgilenesim var bunlarla şimdi benin anlamadığım o trex i bastan asaği komple sen mi cizdin yoksa hazırlarımı var geyik olarak söylemiyorum hakkat hevesliyim  . 

Toplam Hit: 1053 Toplam Mesaj: 19