folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 50.000 TL"Niz Olsa?



50.000 TL"Niz Olsa?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    qertenqelex bunu yazdı:
    -----------------------------

    bitmek bilmeyen abazalığımı bastırırdım heralde:D

     


    -----------------------------

    hocam abazalığını bastıracana karhane aç.daha kazançlı :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PieRRe_
    PieRRe_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    zefyhr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bankaya koyup faiz yerdim ne olcak..... yok böle bi sistem amq...


    -----------------------------

    5 sene sonra enflasyondan bi tane ciklet alınır artık o parayla faizi yedikten sonra.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qertenqelex
    qertenqelex's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2006
    Erkek

    ats30 bunu yazdı:
    -----------------------------

    qertenqelex bunu yazdı:
    -----------------------------

    bitmek bilmeyen abazalığımı bastırırdım heralde:D

     


    -----------------------------

    hocam abazalığını bastıracana karhane aç.daha kazançlı :)


    -----------------------------
    haklısın bak bunu bi düşünmek lazım:D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ghostface
    ghostface's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    en ucuz yerden arsa yada tarla alırdım

     

    iyi kullandıgında para ederler...

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VagaTroy
    VagaTroy's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    para demek herşey demekmi ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    meyve pazarlamaciligi veya komisyonculugu yapardim.. deli ticaret dönüyor ha.. mesela Bolu ilinin civarlarına turuncgiller ticareti, incir pazarlamaciligi gibi işlerle ticarete ilk adımı atardım.. tabi önce;

    bir sirket kagit üzerinde en azindan bürosu olmasına gerek yok cünkü portakal kasası dolu kamyoneti trafik cevirirse demez mi nerden geliyo bu hamamin suyu diye:)

    sonrada bir kac kamyoncu( saglam olcak ama malı alıp kacmıcak)

    birde ticareti yapacagin civarlarda detaylı gözlem ve adamın..

    tabi 50.000 ide unutmuyalim:)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mertcan
    mertcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar 50.000 TL'niz olsa ne yapardınız?

    Ben mynet ok.net gibi bi projeye girişirdim. Heralde okadar para yeterdi :|


    -----------------------------

    o yazdigin sitelerle  bu saatten sonra  bir  cacik olmaz :))

    bos seylerede  hayal kurma anlinin akiyla  kazandigin gotunu terlete terlete  kazandigin paraylan adam akilli bisiler  yapmaya  bak derdim

    havadan sudan beleste geldiyse  ona  bisi  diyemem tabiki.

    kaldiki belesten gelmis  bir  paraylanda  kimse  o tur  yatirima  girmez  abi  sozu  dinle :))

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EMRE955
    EMRE955's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    HeroiquE bunu yazdı:
    -----------------------------

    nefsimi terbiye etmek için şöminede yakar ellerimi ısıtırım.


    -----------------------------

    harika...

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    ev-daire alır kiraya verirdim

    her ay sabit para gelir

    o fiyata uygun yer bulamazsam hepsini altın için yatırırdım

    hatta 50bin lira değil 100 lira bulabilsem küçük altın alıp kenara koyucam bence altın sağlam bi yatırım

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgasen
    tolgasen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    mertcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar 50.000 TL'niz olsa ne yapardınız?

    Ben mynet ok.net gibi bi projeye girişirdim. Heralde okadar para yeterdi :|


    -----------------------------

    o yazdigin sitelerle  bu saatten sonra  bir  cacik olmaz :))

    bos seylerede  hayal kurma anlinin akiyla  kazandigin gotunu terlete terlete  kazandigin paraylan adam akilli bisiler  yapmaya  bak derdim

    havadan sudan beleste geldiyse  ona  bisi  diyemem tabiki.

    kaldiki belesten gelmis  bir  paraylanda  kimse  o tur  yatirima  girmez  abi  sozu  dinle :))


    -----------------------------

    mynet oyunda 10.000 kişi oynadığı oluyor yetmezmi :)

    anlık 10K tekil bide bunun günlük tekilini bilsen :)

Toplam Hit: 5875 Toplam Mesaj: 58