folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 63 Tl Lik Ttnet Yalın İnternet Sözleşmem Bitiyor. Tavsiye Bekliyorum.



63 Tl Lik Ttnet Yalın İnternet Sözleşmem Bitiyor. Tavsiye Bekliyorum.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakabey
    sakabey's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    4440375 i aradım yine altmış küsürlük fiyat çektiler, kapattırsam daha ucuz bir fiyatla geri dönüş yaparlar mı? dsmart film paketli 24 ay teahhütlü yine aynı fiyata kampanyalar var superonlinedada böyle şeyler var ama herhalde tel için ekstra bir ücrette ödeniyor, güvenemiyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    24 ay tahütlü 45 tl olan var .

    ttnet ikna kampanyalarında

    iptal bölümüne git ben aylık 43-45mi ole bişeydi  tl olan istiyorum de bide telefonu alo5 e taşı aylık 5 tl o 

    aylık 46+-47 lira ödüyorum .

     

    edit ttnet bu yakaladımı adamı xiker 

    yazlık için 2 ay internet kampanyası vardı alım dedim :D sonuç

    2ay internet parası 1mb 50gb akk lı faturası

    samaccc tarafından 20/Ağu/14 00:40 tarihinde düzenlenmiştir

    Mini mini bir kuş donmuştu Pencereme konmuştu Aldım onu içeriye Cik cik cik ötsün diye Pır pır ederken canlandı Ellerim bak boş kaldı Mini mini bir kuş donmuştu Pencereme konmuştu Aldım onu içeriye Cik cik cik ötsün diye Pır pır ederken canlandı Ellerim bak boş kaldı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    bence 24 ay çok. 12 aylık şu var :

    ULTRANET LİMİTSİZ 16 Mbps'ye kadar Limitsiz 50 GB TL56,90 x 12 Ay

    http://www.ttnet.com.tr/bireysel/kampanyalar/Sayfalar/12-ay-sabit-fiyat-kampanyasi.aspx

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    Daha 1 hafta oldu kapatalı ttneti o süreçte 2 kere aradılar niye bırakıyonuz bizi falan filan diye bi ara kadın 30 küsür liarlık fiyatlardan bahseder gibi oldu kibar bir dille siktirin gidin ben sizi arayınca niye 69 liralardan bahsediyodunuz iptal ettirmeye karar verince mi fiyatlar düştü dedim. Sen kapattırma talebinde bulun, yeni bi şey açtırmadan bi bunların aramalarını bekle bi iki gün; bak o zaman nası fiyat çekiyolar...


    Metallica Rules
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Kampanya bitti, iki de bir aramaya başladılar babamı :) dün ben konuştum dedim hizmetinizden memnun değilim, hız çok düşük, sürekli kopmalar oluyor vs. Karşıdaki dangalak diyor ki efendim sizi şimdi 8 mbit e kadar olan paket kampanyasına alacağız bu sorunlar ortadan kalkacak. Dedim ki zaten benim kullandığım paket o, bi sorun olunca suçu hemen alt yapıya atıyorsunuz dedim, o da yine dedi 8 mbite kadar olan paket diye. Sinirlendim bir sürü laf ettim en son tamam beyefendi zaman ayırdığınız için teşekkür ederim dedi kapattı.. 

     

    Superonline a geçmeyi düşündüm ama fiber gelmemiş.. Dsl hizmeti de ttnetin alt yapısı ile sağlanıyor .. Uydu net var ona bakacağım 


    Aydınlık sabahı düşün ve durgun karanlık geceyi. Rabb'in seni ne unuttu ne de darıldı. Öteki dünya senin için (hayatının) bu ilk bölümünden mutlaka daha iyi olacak! Ve zamanı geldiğinde Rabb'in sana (kalbinden geçeni) bağışlayacak ve seni hoşnut kılacak. O seni yetim olarak bulup bir sığınak vermedi mi? Ve yolunu kaybetmiş görüp seni doğru yola ulaştırmadı mı? İhtiyaç içinde bulup seni tatmin etmedi mi? Öyleyse yetime haksızlık yapma, yardım isteyeni asla geri çevirme, ve (her zaman) Rabb'ini(n) nimetlerini an.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    Hocam napmışın öyle. internet telefon artı tivibu artı bağlantı ücreti taksidi hepsine 55 veriyorum. Kapattır internete 49 tl den fazla verilmez.


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    79 TL / 24 ay

    dsmart süper paket + internet + kablosuz modem + kurulum +yalın internet

    DJ_Alper tarafından 20/Ağu/14 11:45 tarihinde düzenlenmiştir

    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kimene
    kimene's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    Adsl yi dondurmuştum kampanya bitiminde. 5 ay sonra 444 lü numarayı aradım çıkan dangalak banada yüksek fiat çekti bende şubeye gittm  8 mbit 44 tl ye aldım ikna paketi imiş.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    http://www.kablonet.com.tr/kampanya-hersey-dahil

     

    ALINABİLECEK HİZMETLER                                                                   Kampanya Fiyatı İlk 12 Ay (TL/Ay)Kampanya Fiyatı Kalan 12 Ay (TL/Ay)

     

    25 Mbps’ye kadar 150 GB Ekosınırsız + Teledünya Temel Paket + Kablo TV                         43 TL                                                  63 TL                            

     

     

    bugrahan45 tarafından 20/Ağu/14 12:07 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plusmira
    plusmira's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Bende önümüzdeki ay kapatıcam düşük fiyat olursa bakarım yoksa yan komşuların birinden bağlanıcam kablosuz olarak

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    can498
    can498's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2009
    Erkek

    benimde tarifem bitiyordu. ttnet aradı 12aylık 54tl mi ne bi tarife yaptılar bakalım yeni faturada ne borç gelicek.


    Bir bulutun aya ulaşma mücadelesiydi hayat...
Toplam Hit: 3651 Toplam Mesaj: 33