Bilgisayarla İlgili Diğer Konular
75Mbps -> 20Mbps İnternetim Düştü. TT Çalışanı "Senin Hattın Yok Alamazsın O Hızı" Diyor
75Mbps -> 20Mbps İnternetim Düştü. TT Çalışanı "Senin Hattın Yok Alamazsın O Hızı" Diyor
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı
Konu ile alakasız fakat;
En iyisinden en kötüsüne... alayının..
En iyisi kablonet bile iyice saçmaladı.
Sırf bunun için vodafone a geçtim evde çekim iyi 4 ay uğraştım ve sınırsız redli paketini aldım.
169 Tl götüme giriyor mu evet. Ama en azından hızım 75-80 den aşağı düşmüyor ( Geceleri 125 lere varıyor ) ve upload stabil 25 lerde..
Böylece sinir krizlerinden kurtuldum.
( aile evidir yada gün içerisinde birden fazla kullanıcı vardır bu çok ayrı bir durum o zaman stabil modem landline gerekli evet ama tekil işler için evde çekimde sorun yoksa zerre düşünülmeden geçilmesi gerekli )
ben de kablonete geçecektim 100mbit 85 dediler. kablosuz kullanırsam 75mbit garanti verdiler. 3 4 firmaya daha sordum o sokakta altyapı yok siksen veremezler dediler.
en son superonlineden elif hanımla konuştum acayip yardımcı oldu tek tek 45dk açıkladı. kabloneti superonline satın aldı yakında bize devredilecek ve kesinlikle senin sokakta 35mbitten fazla hız alamazsın dedi. superonlinea geçtim ben de
bu arada türknet 8mbit veriyo millenicom 10mbit netspeed 10mbit.
türknet 100mbite kadar dedi bağlattım şimdi de altyapı yok en fazla 8 alabilirsin diyolar.
edit: bu arada çalışan bişeyi ellemicen. ailemin evinde türknet var 35mbitlik paket. 32 33 geliyor. bana da uyarı gelip duruyo yalına geç falan diye iyiki geçmemişim çünkü aynı adresi telekomdan sorguluyorum maksimum 16mbit diyor
joe_black tarafından 06/Ara/20 01:32 tarihinde düzenlenmiştir -
-
manyaksi bunu yazdı
d smartı ben bilmem de türknette zaten kayıt açınca ya hallediyorlar (ki genelde hallolmuyor) ya da telekoma şu iş numarasıyla aktardık diye mesaj geliyor. 30 kere arıza kaydı açmışsam 30unda da telekomdan bizlik arıza yok. müşteri kaynaklı arıza diye cevap geliyor. hiç sekmez bu cevap :D tekrar kayıt açınca da telekomdan biri arıyor beni abi sıkıntı yok falan diye. o herifin noyu hemen kaydedicen işte sonra kafa sik dur
-
joe_black bunu yazdımanyaksi bunu yazdı
d smartı ben bilmem de türknette zaten kayıt açınca ya hallediyorlar (ki genelde hallolmuyor) ya da telekoma şu iş numarasıyla aktardık diye mesaj geliyor. 30 kere arıza kaydı açmışsam 30unda da telekomdan bizlik arıza yok. müşteri kaynaklı arıza diye cevap geliyor. hiç sekmez bu cevap :D tekrar kayıt açınca da telekomdan biri arıyor beni abi sıkıntı yok falan diye. o herifin noyu hemen kaydedicen işte sonra kafa sik dur
Kanka dur kalpim sıkıştı amk yüzyıldır yaşadıgım şeyler
-
GodKlaus bunu yazdı
cevaplar için herkese merhaba. Bir güncelleme mi ne oldu bilmiyorum, durum bu şuanda
Hız testi sonucum bu : https://www.speedtest.net/result/10538134047Bu da kullanmakta olduğum Türknet'e ait paket bilgisi :
Şimdi genel olarak cevap " Senin portunu değiştirmişler, bu yüzden başka bir hız alıyorsun" şeklinde. Bakalım pazartesine kadar bekleyeceğim, sonra eğer yine 75mbps hız alamazsam yada buna yönelik bir adım atılmazsa BTK'ya cimere yazarım. Cimer benim kanka oldu zaten (: (:
Bekleme yaz şimdiden :)
Modem kaç mbps link alıyor ss atsana
-
Eylulde yeni eve tasindim sorgulama yaptim adsl gosteriyodu. Sonra tesaduf panxer ile diger daireleri can sikintisindan tek tek denerken baktim 1 daireye 75mbit gosteriyor onun adina basvuru yaptim geldiler bagladilar. Sonra vay efendim 16mbit ustune alamazsin dediler kaderime razi geldim. 3 ayda 6 7 tane ariza kaydi actim kopuyordu yavasliyordu les gibiydi diye. Gecen hafta destek kaydima sizi vdsle gecirek dediler. once yine tasak gececekler sandim. Tamam dedim bi baktim hatti vdsl yapmislar su an 35mbit aliyorum ve modem degerleri uber iyi 116mbit destek gosteriyor ileri de 10 tl fark verip daha yuksegini deneyesim var.
Tum firmalar kafasina gore takiliyor. Benim binanin altinda telekom kutusu var. Balkondan bile gorunuyo ama adamlari ikna edemedim ben sen santrale 1237 metre uzaksin diye israr ettiler 3 ay.
-
noname bunu yazdıGodKlaus bunu yazdı
cevaplar için herkese merhaba. Bir güncelleme mi ne oldu bilmiyorum, durum bu şuanda
Hız testi sonucum bu : https://www.speedtest.net/result/10538134047Bu da kullanmakta olduğum Türknet'e ait paket bilgisi :
Şimdi genel olarak cevap " Senin portunu değiştirmişler, bu yüzden başka bir hız alıyorsun" şeklinde. Bakalım pazartesine kadar bekleyeceğim, sonra eğer yine 75mbps hız alamazsam yada buna yönelik bir adım atılmazsa BTK'ya cimere yazarım. Cimer benim kanka oldu zaten (: (:
Bekleme yaz şimdiden :)
Modem kaç mbps link alıyor ss atsana
Buna nereden bakıcam ? Modem arayüzünden bi bok anlamıyorum ben.
-
Günaydın herkese.
Güncelleme var. OçTelekom yeni şeyler yazmış. Sorun müşteri kaynaklıdır demiş, dünkü çalışanı arayıp sorun benden kaynaklı çünkü ananız elimde 2. dakikada can verdi dememek için zor duruyorum.
Resim atıcam şimdi
Bu sabah gelen foto bu.
Şimdi attığım da dünkü postta yazdığım değerlerden birisi.
NmsHızProfil değeri değişmiş, acaba port mudur bu ?
Ben direk az önce cevapta portumu değiştirmişler yalına geçtim diye hatta bakın NmsHızProfil değerim değişmiş, bunu eskisine getirin vs vs yazdım. Yerler umarım :D
-
Türknet vs. ayrı konu. TT kendisi zaten bu işi yapıyor. Yıllardır kapasitesinin üzerinde "X'e kadar" şeklinde satışlar yapıp yeri geldiğinde bu işin makasını iyice açıp 50 mbit satarak 20 mbit hız verme gibi oyunlar oynuyor. Bu durumda taahhütünüz varsa paket değişikliğine de izin vermiyor. Tabiri caizse legal yollarla hırsızlık yapıyor. 50 mbit parası alıp 20 mbit hizmet veriyor ve bunu utanmadan bu şekilde devam ettiriyor. Devlet de bu olan biteni yıllardır izliyor. Milletin şeyinin derdine düşmüş, sadece siyasilere çalışan kurumlar, gece gündüz porno sitesi ve siyasetçilere küfür eden siteleri tespit etmek için 500 tane adamı çalıştırırken böyle temel sorunlar çözülmemiş bir şekilde bekliyor. Ha tabii kasıtlı ise görmezden gelinmesi normal. Orası ayrı konu. Kimbilir kimler ne paralar kazanıyor bu işten.
anonim6918524 tarafından 06/Ara/20 12:30 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocam bak dedim sana :D telekoma iletirler onlar da bizlik arıza yok müşteri sorumluluğunda der geçer. bu cevap hiç sekmez. telekomdan beni kaç kere aradılar. arıza bizden kaynaklıymış sorunu çözdük diye. ama türknet destekte kesinlikle müşteri sorumluluğunda ya da bina içi tesisat arızası diye yazıyorlar ne alakaysa.
bu arada bugün superonline geldi bağlandım 16mbit söz verdikleri gibi 15 16 geliyor. 35e kadar yolu var biraz pahalı. yetmezse 16 geçicem mecbur :)