folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder 8 GB Ram‘İ Görümüyor.



8 GB Ram‘İ Görümüyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Ekran kartına 1gb ayırmıştır


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    ltcelik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ekran kartına 1gb ayırmıştır


    -----------------------------

    bu makinada ekran kartını paylaşımlı kullanmak aptallık olur :| 64 bit :S nasıl görmüyor aynı sistemin bi benzerini benim yeğen topladı müşteriye takır takır görüyor hocam rido59'a pm at bi yardımcı olsun sana. Malüm kaza geçirdiğimden ilaçlar salaklaştırdı aklıma bişi gelmiyor.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Valla ne biliyim benim ekran krtı da 1gb paylaşımsızdı ama 2gb gözüküyordu bir ara (win7nin özelliğiydi sanırım ) ... Ama sonadan biostan mı düzelttim tam hatırlamıyorum...

    büdüt laptop sonuçta paylaşım kullanabilir marka modeline göre kılavuza bakmak da fayfdalı olabilir


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CANN1
    CANN1's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2003
    Erkek

    bilgiler için tşk ederim... ama sorun aynı devam ediyor... formatlayacam diyorum ama yine aynı kalacak diyede uğraşmak istemiyorum... aslında gecenlerde başka arkadaştada aynı sorun vardı onun 4 gb idi ama 3 goruyodu 64 bit te. tekrar formatlayınca 4 gb görmeye başladı acaba yapmalımıyım?

     

    birde biosa giremiyom şifreli ve şifresinide bilmiyorum :( acer5943g modeli

    anlayacağınız tam tıkanmış durumdayım


    Carpe Diem
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knuckleduster
    knuckleduster's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2008
    Erkek

    nadir anakartlarda bu sorun var. benim ki de w7 64bit, 4gb ram olmasına ragmen 2,8gb görürdü.


    yüzyıllık "knuckleduster" teriminin, türkiye`de "muşta" olarak adlandırılarak piç edilmesine dur diyenlerin sesiyim. ayrıca elleri 7/24 terleyen şahısların, efsanevi fakat malesef paslanmaz çelikten yapılmamış "knuckleduster" cisimlerini 7/24 ellerinde taşıyarak adeta "58 yıllık, tamamı gümüş renginden ve paslanmaz çelikten oluşan bir seiko saate 7/24 bok kokan(çünkü boktan) uyduruk deri kayış takılması" ifadesindeki betimleme imgesine uygun bir faaliyet içinde olmaları da hoşuma gidiyor değil.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eselcuker
    eselcuker's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    hyper memory

    bu özellik hayatımıza win vista ile birlikte girdi ekran kartlarının bazıları gereksinim olduğu durumlarda ram bellekten yararlanabiliyorlar.

    bios üzerinden bu özellik ile ilgili ayarlara ulaşabilirsin aslında. bellek miktarını ayarlaya bilir tamamen de kapatabilirsin

    googleda hyper memory ararsan daha detaylı bilgiye ulaşabilirsin


    AMD Rulezzz =)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    self
    self's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2010
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    ltcelik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ekran kartına 1gb ayırmıştır


    -----------------------------

     

    bu makinada ekran kartını paylaşımlı kullanmak aptallık olur :| 64 bit :S nasıl görmüyor aynı sistemin bi benzerini benim yeğen topladı müşteriye takır takır görüyor hocam rido59'a pm at bi yardımcı olsun sana. Malüm kaza geçirdiğimden ilaçlar salaklaştırdı aklıma bişi gelmiyor.


    -----------------------------

     senin yegen müşteriye nasıl topluyo notebook ::):):):)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VagaTroy
    VagaTroy's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    makine iyiymiş ama.


    #karipçin
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanc
    kivanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    beyler i7,i5 gibi işlemcisi olan bilgisayarlarda işlemci duruma göre hızlanıp yavaşlıyor dimi? bu oyunda büyük bir sorun teşkil ediyor mu? çünkü oyun esnasında arkadaşın görüntüde bazen( efekler artınca falan sis,duman,su vb..) olunca saniyenin 10'da 2 si gibi görülür bi takılma oluyor da...  


    dolmuşta para uzatmamak için ölü taklidi yaptım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CANN1
    CANN1's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2003
    Erkek

    arkadaşlar sorunu çözdüm.. pc bir kaç format yedi ama hallettim sebebini yakaladım... sizede yazim bakarsınız....

     

    öncelikle ben win7 kurdugum için genelde pc acılışını kapanısını falan hızlandırmak için bazı ayarlar veriyom. bunlardan birinide Msconfig alanından veriyorum...

     

    başlat--> Çalıştır--> msconfig yazıp enter tuşuna bastığınızda karşınıza bir alan geliyor...kısacası ordan sistem başlatıldığında çalışmakta olan programları durdurma, kullanılan işlemci sayısı, ram gibi belirlemelerde bulunuyonuz...

     

    ben burdan Önyükleme alanına gelip ordan Gelişmiş Seçenekleri Tıklayarak karşıma gelen alanda işlemci sayımı ve ram başlangıcını belirliyodum.... buraya kadar hersey normal...

     

    İşlemciyi belirledim ram belirleyim pc yeniden başlatınca  baktımki ram alanım bir anda 8 den 6 kusure düşüyo... işlemci alanını aynı bırakıp ram alanını eskisi gibi pasifleştirip tekrar başlattığımda durumun düzeldiğini ve ram ayarımın 8 gb oldugunu gördüm.... 

     

    ilgilenen arkadaşlara tekrardan tşk ederim....


    Carpe Diem
Toplam Hit: 2807 Toplam Mesaj: 24