8 Mbit Tarife Yardım
-
2 Ay Önce Hatırladıgıma Göre 8Mbit Geçtim
Üstüne 2-3 Kuruş daha Verdik hızınıda Arttırdılar
Ben Bundan 2 Hafta Öncesine Kadar 6 Mbit'ten aşşagı Bağlanmıyordu
7.5 Mbit'i Gördüğüm Zamanlar Oldu.
Gene TTnet Konuları Gördüm Bi Açtım SpeedTest.Net'i
0.78 İle 100 Arasında Gidip Geldi 100'ü Bile Görmedi
Napmam Lazım Lütfen Yardım Edin :|
-
15gb adil kullanım limitini aşmışsın, bağlantı hızın düşmüş. Eskiden 512 e düşüyordu sanırım artık 1 mbit e düşürüyorlar.
Olmadı modeme reset at, sonuç yine değişmezse müşteri hizmetlerini ara, arıza kaydı alsınlar.
Başka yapılacak birşey yok.
-
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
15gb adil kullanım limitini aşmışsın, bağlantı hızın düşmüş. Eskiden 512 e düşüyordu sanırım artık 1 mbit e düşürüyorlar.
Olmadı modeme reset at, sonuç yine değişmezse müşteri hizmetlerini ara, arıza kaydı alsınlar.
Başka yapılacak birşey yok.
-----------------------------Hocam Bide Şöyle Bi Durum Var
Ben Kullanıcı Adımı Ve Şifremi Bilmiyorum.
O Yüzden Müşteri Hizmetleriyle İletişim Kuramıyorum
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
15gb adil kullanım limitini aşmışsın, bağlantı hızın düşmüş. Eskiden 512 e düşüyordu sanırım artık 1 mbit e düşürüyorlar.
Olmadı modeme reset at, sonuç yine değişmezse müşteri hizmetlerini ara, arıza kaydı alsınlar.
Başka yapılacak birşey yok.
-----------------------------Hocam Bide Şöyle Bi Durum Var
Ben Kullanıcı Adımı Ve Şifremi Bilmiyorum.
O Yüzden Müşteri Hizmetleriyle İletişim Kuramıyorum
-----------------------------modem arayüzüne gir. orda yazar
edit: ayrıca müşteri hizmetlerini aradığında şifre kullanıcı adı değilde hizmet numarası gerekli diye hatırlıyorum.
-
ivy bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
15gb adil kullanım limitini aşmışsın, bağlantı hızın düşmüş. Eskiden 512 e düşüyordu sanırım artık 1 mbit e düşürüyorlar.
Olmadı modeme reset at, sonuç yine değişmezse müşteri hizmetlerini ara, arıza kaydı alsınlar.
Başka yapılacak birşey yok.
-----------------------------Hocam Bide Şöyle Bi Durum Var
Ben Kullanıcı Adımı Ve Şifremi Bilmiyorum.
O Yüzden Müşteri Hizmetleriyle İletişim Kuramıyorum
-----------------------------modem arayüzüne gir. orda yazar
edit: ayrıca müşteri hizmetlerini aradığında şifre kullanıcı adı değilde hizmet numarası gerekli diye hatırlıyorum.
-----------------------------http://192.168.2.1'den Giriyorum Arayüze Orda Kullanıcı Adı Ve Şifre İstiyor zaten hocam.
1 Kere Aradım kullanıcı Adımı Şifremi Unuttum Dedim.
Kayıt Olurkenki Yazdıgın Virgülü bile soruyorlar Amk.
yokmudur İnternetten Öğrenme yolu
Hizmet Numarası genellikle Adsl'nin Kayıtlı Oldugu Telefon Numarası Diye biliyorum.
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
ivy bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
15gb adil kullanım limitini aşmışsın, bağlantı hızın düşmüş. Eskiden 512 e düşüyordu sanırım artık 1 mbit e düşürüyorlar.
Olmadı modeme reset at, sonuç yine değişmezse müşteri hizmetlerini ara, arıza kaydı alsınlar.
Başka yapılacak birşey yok.
-----------------------------Hocam Bide Şöyle Bi Durum Var
Ben Kullanıcı Adımı Ve Şifremi Bilmiyorum.
O Yüzden Müşteri Hizmetleriyle İletişim Kuramıyorum
-----------------------------modem arayüzüne gir. orda yazar
edit: ayrıca müşteri hizmetlerini aradığında şifre kullanıcı adı değilde hizmet numarası gerekli diye hatırlıyorum.
-----------------------------http://192.168.2.1'den Giriyorum Arayüze Orda Kullanıcı Adı Ve Şifre İstiyor zaten hocam.
1 Kere Aradım kullanıcı Adımı Şifremi Unuttum Dedim.
Kayıt Olurkenki Yazdıgın Virgülü bile soruyorlar Amk.
yokmudur İnternetten Öğrenme yolu
Hizmet Numarası genellikle Adsl'nin Kayıtlı Oldugu Telefon Numarası Diye biliyorum.
-----------------------------modem arayüzüne erişemiyorsan googledan bak modem şifrelerine. varsayılan şifre ve k.adıysa girersin. ama değiştirdiysende
modeme reset atman lazım. reset atarsanda ttnet k.adı şifre bilmiyormuşsun. karışık bi durum :)
-
ivy bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
ivy bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
15gb adil kullanım limitini aşmışsın, bağlantı hızın düşmüş. Eskiden 512 e düşüyordu sanırım artık 1 mbit e düşürüyorlar.
Olmadı modeme reset at, sonuç yine değişmezse müşteri hizmetlerini ara, arıza kaydı alsınlar.
Başka yapılacak birşey yok.
-----------------------------Hocam Bide Şöyle Bi Durum Var
Ben Kullanıcı Adımı Ve Şifremi Bilmiyorum.
O Yüzden Müşteri Hizmetleriyle İletişim Kuramıyorum
-----------------------------modem arayüzüne gir. orda yazar
edit: ayrıca müşteri hizmetlerini aradığında şifre kullanıcı adı değilde hizmet numarası gerekli diye hatırlıyorum.
-----------------------------http://192.168.2.1'den Giriyorum Arayüze Orda Kullanıcı Adı Ve Şifre İstiyor zaten hocam.
1 Kere Aradım kullanıcı Adımı Şifremi Unuttum Dedim.
Kayıt Olurkenki Yazdıgın Virgülü bile soruyorlar Amk.
yokmudur İnternetten Öğrenme yolu
Hizmet Numarası genellikle Adsl'nin Kayıtlı Oldugu Telefon Numarası Diye biliyorum.
-----------------------------modem arayüzüne erişemiyorsan googledan bak modem şifrelerine. varsayılan şifre ve k.adıysa girersin. ama değiştirdiysende
modeme reset atman lazım. reset atarsanda ttnet k.adı şifre bilmiyormuşsun. karışık bi durum :)
-----------------------------Şuanda hayatımı Kurtaran Durum Ne Biliyormusun Moruk :D
rt-104 Modelini Kullanıyorum Kablosuz
1 Kere Kayıt Ettim Modeme Pcde Adsl Programı Yüklü Değil
Modeme Res Attıgım An Sıçtıgım Andır :D
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
ivy bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
ivy bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
15gb adil kullanım limitini aşmışsın, bağlantı hızın düşmüş. Eskiden 512 e düşüyordu sanırım artık 1 mbit e düşürüyorlar.
Olmadı modeme reset at, sonuç yine değişmezse müşteri hizmetlerini ara, arıza kaydı alsınlar.
Başka yapılacak birşey yok.
-----------------------------Hocam Bide Şöyle Bi Durum Var
Ben Kullanıcı Adımı Ve Şifremi Bilmiyorum.
O Yüzden Müşteri Hizmetleriyle İletişim Kuramıyorum
-----------------------------modem arayüzüne gir. orda yazar
edit: ayrıca müşteri hizmetlerini aradığında şifre kullanıcı adı değilde hizmet numarası gerekli diye hatırlıyorum.
-----------------------------http://192.168.2.1'den Giriyorum Arayüze Orda Kullanıcı Adı Ve Şifre İstiyor zaten hocam.
1 Kere Aradım kullanıcı Adımı Şifremi Unuttum Dedim.
Kayıt Olurkenki Yazdıgın Virgülü bile soruyorlar Amk.
yokmudur İnternetten Öğrenme yolu
Hizmet Numarası genellikle Adsl'nin Kayıtlı Oldugu Telefon Numarası Diye biliyorum.
-----------------------------modem arayüzüne erişemiyorsan googledan bak modem şifrelerine. varsayılan şifre ve k.adıysa girersin. ama değiştirdiysende
modeme reset atman lazım. reset atarsanda ttnet k.adı şifre bilmiyormuşsun. karışık bi durum :)
-----------------------------Şuanda hayatımı Kurtaran Durum Ne Biliyormusun Moruk :D
rt-104 Modelini Kullanıyorum Kablosuz
1 Kere Kayıt Ettim Modeme Pcde Adsl Programı Yüklü Değil
Modeme Res Attıgım An Sıçtıgım Andır :D
-----------------------------http://192.168.2.1 buraya girdiğinde sorduğu k.adı ve şifre admin- adimn dir muhtemelen yada root root da olabilir ama :D googleden modemin adıyla birlikte arasan bulursun değiştirmediysen .. bide fen her ay adsl faturası ödüyorsundur sanırım :D faturada sağ üstte ki müşteri numaranla müşt. hizmetleri ara orada olayı alnlat annnenin kızlık soyadı doğum tarihi felan filan sorarlar en sonunda sana şifreni yada kulanıcı adını veriler o da mı olmadı ptt yedersin ttnet bayine onlarla iletişime geçersin bulursun ..
-
hat kimin üstüneyse arasın öğrensin şifreyi.Zor bişey değil :) Öğrendikten sonra kotana bak 15gb ı geçmiş isen bağlantın otomatikmen düşürülmüştür ki bunu modemde de görebilirsin.Adsl status yada wan status gibi terimlerin olduğu kısımda bağlantı özelliklerini görebilirsin. Önce modeme bak orda hızın 1mbit ise zaten kotandan dolayı düşmüştür.Sonra kotayı kontrol et.Üzülcek bir durum yok.Eylül başında normale döner.
-
Liquid bunu yazdı:
-----------------------------
hat kimin üstüneyse arasın öğrensin şifreyi.Zor bişey değil :) Öğrendikten sonra kotana bak 15gb ı geçmiş isen bağlantın otomatikmen düşürülmüştür ki bunu modemde de görebilirsin.Adsl status yada wan status gibi terimlerin olduğu kısımda bağlantı özelliklerini görebilirsin. Önce modeme bak orda hızın 1mbit ise zaten kotandan dolayı düşmüştür.Sonra kotayı kontrol et.Üzülcek bir durum yok.Eylül başında normale döner.
-----------------------------bişeye bakamıyoz moruk ben
pc'e Format attıgım için otomatik interneti görüyor modemde kayıtlı bilgiler
pcde yüklü değil TTnet Adsl Programı Bakamıyorum Yani Modem'e
-
arkadaşım modemle yada bilgisayarla alakalı bişey yok.Telekom müşteri hizmetlerini arıcaksınız tabiki hat sahibi arıcak dicek kullanıcı adı ve şifremi unuttum.Vericek kimlik bilgilerini, öğrenicek kullanıcı adı ve parolasını.Ondan sonra modeme reset atarsın ayarları sıfırlanır.Fabrika ayarı modemin şifresinin ne olduğunu önceden öğren internetten ki sonra bağlantı yokken başka yerde internete girmeye uğraşma.Neyse ayarlarını yaparsın modemin tekrar bağlanırsın.
Kaç mbit te bağlandığını ve kotanın kaç gb olduğunu öğrendikten sonra muhtemelen karşına çıkacak sonuç kotanın 15 gb ı geçtiği ve bağlantının 1mbit e düştüğü olacaktır. :)