folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder ABD'den Ucuza Coin Alma Yolları



ABD'den Ucuza Coin Alma Yolları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    hocalar selam, nasıl biz burada akbank ile türk borsalarından btc alıyorsak bunun abde de olan muadilleri nedir? bank of amerika'da bir hesabımız var oradan havale ile alabileceğimiz minimum komisyon vereceğimiz siteler hangileri bilginiz var mı? 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    Coinbase ile bankanin username password vermeden yapabiliyorsun. Biraz fazla kesiyor ama hem musteri hizm iyi hem de surekli gelistiriyorlar. Zaten yasal bir sirket, vergi formu bile yolluyor eve kazandigin miktarin vergisini odemen icin. 

    Diger sirketler bankanin kulladi sifre istiyor. Tr de de oyle mi bilmiyorum bana cok garip geldi


    All I need is a possibility.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    mizahi bunu yazdı

    Coinbase ile bankanin username password vermeden yapabiliyorsun. Biraz fazla kesiyor ama hem musteri hizm iyi hem de surekli gelistiriyorlar. Zaten yasal bir sirket, vergi formu bile yolluyor eve kazandigin miktarin vergisini odemen icin. 

    Diger sirketler bankanin kulladi sifre istiyor. Tr de de oyle mi bilmiyorum bana cok garip geldi

    TR'de borsaların akbank hesaplarına random belirledikleri açıklama satırı ile havale yapınca ödeme otomatik onaylanıyor hocam.

    Coinbase'de problem yaşadı orada ki arkadaş başka alternatif var mı? Banka kullanıcı adı ve şifre mi istiyor diğerleri nasıl yani :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    radres
    radres's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    Türk BTC borsalarında dış piyasaya göre aşırı pahalı satılıyor bitcoin ... bunu normal kur ile dış borsadan almanın bir yolu varsa bende kullanıcam.


    valar morghulis ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    radres bunu yazdı

    Türk BTC borsalarında dış piyasaya göre aşırı pahalı satılıyor bitcoin ... bunu normal kur ile dış borsadan almanın bir yolu varsa bende kullanıcam.

    yöntemlerden biri bu ama biraz pahalı

    https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115001293992-Purchase-USDT-via-Wire-Transfer

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    paparozzi
    paparozzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Erkek

    Valla biz 3000-7000 gibi miktarları tahribattan alıyoruz da 6 haneye falan çıkarsak yararlı olur konu. Ama yurtdışında şirket olmadan zor.


    Dünyaya yayılmaya çalışmak, dünyadan silinmek korkusunun tepkisidir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    yurtdışında hesabı olan biri hangi sitelerden alabilir?


    goo.gl/qBNZmW
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    cemnet bunu yazdı
    mizahi bunu yazdı

    Coinbase ile bankanin username password vermeden yapabiliyorsun. Biraz fazla kesiyor ama hem musteri hizm iyi hem de surekli gelistiriyorlar. Zaten yasal bir sirket, vergi formu bile yolluyor eve kazandigin miktarin vergisini odemen icin. 

    Diger sirketler bankanin kulladi sifre istiyor. Tr de de oyle mi bilmiyorum bana cok garip geldi

    TR'de borsaların akbank hesaplarına random belirledikleri açıklama satırı ile havale yapınca ödeme otomatik onaylanıyor hocam.

    Coinbase'de problem yaşadı orada ki arkadaş başka alternatif var mı? Banka kullanıcı adı ve şifre mi istiyor diğerleri nasıl yani :)

    Bisq var o da bayagi meshur, forumunda local alisverisler de var. Bir tane daha vardi hatirlayamadim hatirlayinca onu da yazayim. Libertyx diyorlar 4. Olarak onu bilmiyorum. -

    Kullanmadim ama-, Bisq ile Purse arasinda bir sekilde bir protokol de var Purse sayesinde amazondan alisveris yapabiliyorsun. 

    Evet tam anladigin gibi aga, bankada hesabina giris yapmak icin kullandigin kullanici adi ve sifreyi istiyor, elbetteki mabtikli bir sebebi vae ama hatirlayamadim simdi. Anlasilan tr de bu yok


    All I need is a possibility.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    radres
    radres's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    aslında sırf arbitrajdan faydalanabilmek için de kullanışlı olur . TR sitelerinde dönen btc miktarı göreceli olarak az olduğu için fiyatları yüksek ( yaklaşık %5 şuan, değişiyor) diye tahmin ediyorum ve arbitrajdan kazanmak için bu siteleri kullanmaya başlayan olursa bu fiyat da yurtdışındaki ile dengelenir diye düşünüyorum.

     

     

    radres tarafından 03/Ara/17 02:18 tarihinde düzenlenmiştir

    valar morghulis ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ste1n
    ste1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Bank of america dan banka hesabin varsa coinbase den hesap ac. ek ucret odemeden banka hesabindan para aktarabiliyorsun coinbase e ama 5 gun falan suruyor paranin gecmesi. ondan sonra da gdax (coinbase in diger sitesi) alirsin istedigin kadar btc komisyon vermeden.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    Beyler en ucuz btc abd demidir şimdi 


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
Toplam Hit: 1722 Toplam Mesaj: 17
btc