Adam Gibi Hosting Şirketi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    eyw hocam.

    http://www.natro.com/webHosting/

    kurumsal iyi gibi duruyor.2 site , 1 tanesi benim,diğeri proje olur.

    godaddy'den başkası için aldığım domain var.Bir iki kişi niye ordan aldın falan dedi.Almicam artık.

    isimtescil de iyi diyorsanız alayım.

    --

    Çünkü para için satma şu bu olayları olmasın.Script satılır, birşey olur.Adam gibi firma olsun istiyorum.


    -----------------------------

    isimtescil.com'u bir araştırabilirsin; çok iyi işler yapmadıklarını yazanlar var.

    Hem domain hem de isim tescil için ihs.com.tr'yi önerebilirim.

    Yazdığım kodları kimse almasın diyorsan bunun hiç bir yer için garantisi olduğunu sanmam; neticede bireyler çalıştıkları şirket adına bunlara ulaşabiliyor olacak.

    R10(nokta).net çakal kaynar; ama şikayet kısmını fikir sahibi olmak için kullanabilirsin.

    Kolay gelsin.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    prayla satanlar var kodları.tabi ki ulaşanlar olacak fakat parayla satması başka...

    http://www.tahribat.com/Forum-2-Sene-Sonunda-Tarcanbot-Ayrox-Blog-Hacklenme-Nedeni-151221/

    ihs'den allah korusun.herifler yüzünden kaç ay uğraştım.Sorun sizde diyorum bizde problem yok diyorlar.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    hacı godaddy nin 4gh web hosting mevsusu çok sağlam. bi dene bence. 11-12k hiti çok rahat kaldırıyor 1 hesabım ile.

    aylıkda 5-6$ bişey çok değil yani. tr de aynı kaliteyi bu fiyata bulmak imkansız. 150 gb alan sınırsız bw veriyorlar :)

    öneririm yani ben 3-4 aydır kullanıyrum hitim 3k yı geçmezken 50 liralık vps kullanıyordum. şimdi hem hitim arttı hem hızım :)


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Brown
    Brown's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    tabiki natro. cezmikaloriferi biliyorsunuzdur. servera geçirmeden önce orada host ediyorduk anlık 200 online civarı problem yoktu.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    Brown bunu yazdı:
    -----------------------------

    tabiki natro. cezmikaloriferi biliyorsunuzdur. servera geçirmeden önce orada host ediyorduk anlık 200 online civarı problem yoktu.


    -----------------------------

     

    ana cezmi reis senin siten mi :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Brown
    Brown's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    Brown bunu yazdı:
    -----------------------------

    tabiki natro. cezmikaloriferi biliyorsunuzdur. servera geçirmeden önce orada host ediyorduk anlık 200 online civarı problem yoktu.


    -----------------------------

     

    ana cezmi reis senin siten mi :D


    -----------------------------

    yok hocam teknik işlerine bakıyorum :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    http://www.aysima.com/

    Çok yakın arkadaşım 7 yıldır bu işi yapıyor. Sorun yaşarsan (hiç sanmıyorum ama) yardımcı olurum.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı godaddy nin 4gh web hosting mevsusu çok sağlam. bi dene bence. 11-12k hiti çok rahat kaldırıyor 1 hesabım ile.

    aylıkda 5-6$ bişey çok değil yani. tr de aynı kaliteyi bu fiyata bulmak imkansız. 150 gb alan sınırsız bw veriyorlar :)

    öneririm yani ben 3-4 aydır kullanıyrum hitim 3k yı geçmezken 50 liralık vps kullanıyordum. şimdi hem hitim arttı hem hızım :)


    -----------------------------

    abi godaddy'ninde hostingini bir kaç eleman sağlam değil dmeişti.Sağlam programcılar.Daha doğrusu avrupa-amerika kısmı falan var ya ;

    almanyadaydı yanlış hatırlamıyorsma, almanya sever olursa pek sıkıntılı değilde amerikada sorun varmış galba.Kasma şu bu.

    -

    @ brown : eyw hocam natro olacak galba.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek
    abi zamaninda isimtescilin markum ve natronun cok sikayet aldigini gordum serverlari bypass falan yedi vs ... heleki isimtescil yuzunden kendi sitemiz bile gitti :) yani belliki guvenlik istiyorsun bundan dolayi yabanci firmalari tercih edebilirsin

    Tbt Dersimliler Derneği Başkanı :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    sadecehosting ne ya sahıkfsdf

    oldu olucak ucuzhostubrada.tc.cx diyin

     

    ihs.com.tr

    dhs.com.tr çok tuzludur bunlar ama ticaridir


    "
Toplam Hit: 4753 Toplam Mesaj: 41