folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Adsense"Den Para Kazndım Bir Gün Başaracağımı Biliyordum :)



Adsense"Den Para Kazndım Bir Gün Başaracağımı Biliyordum :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    arkadaşlar googlenın reklam bölümü alan adsenseye 2 yıl önce başvurmuştum sitemde reklamları yayınlıyordum araya giren öss yüzünden ve de kendımı geliştirmek amacıyla işleri askıya aldım ve sitemi falan kapattım bugun sabah google tarafından bır dilekçe geldi evıme yeterınce bakıye bırıkmış ve hesabınıza gırıp parayı yükleyebılırsınız dıyor tek sorun aq o zaman verdıgım kullanıcı adı ve mail adresımı hatırlamıyorum daha işlere yeni başlamıştım pek birşeyden anlamıyordum o yuzden kayıt falanda tutmamıştım bu konuda yapabileceğim birşey var mı hehangı bır fıkrınız var mı )???????

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    gelen mektupda google adsense id falan yazar yada mail adresiniz, google adsense mail atıp durumu izah edin yardımcı olacaklardır

    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    valla sadece ad soyad cart curt yazıyor başka da birşey yoq gir hallet dıyor bastım pm attım bakalım artık inş olur herhalde 100 dolar olunca ödeme yapıyordu beleş para gelse fena olmaaz :D

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    Tebrikler :)

    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    egalix
    egalix's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2004
    Erkek
    r10 forumlarinda bi arama yap veya oraya sor, yardimci olurlarsa olabilirler..

    ignotum per ignotius obscurum per obscurantius
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek
    r10da iyinette zoque de bir araştır olmadı google a mail atmayı dene benimde 2 hafta önce 100 doları geçti ödeme bekliyorum

    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    bu google adsense da günde kaç kişi tıklaması gerekio aylık 20 dolar olması ıcın bilen varmı??

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    gfb_soldier bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu google adsense da günde kaç kişi tıklaması gerekio aylık 20 dolar olması ıcın bilen varmı??
    -----------------------------

    hacı hotel sitesi olunca tık başına fifti cent veriodu yanlış hatırlamıosam :)

    yani günde 1-2 kişi yeter heralde o durumda..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    Helal olsun :)

     Sayfa gösterimleri Tıklamalar Sayfa TO Sayfa eCPM [?]Kazançlar
    İçerik için AdSense 1.75323913,63%15,34 $26,90 $

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    superboy2525
    superboy2525's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    o başardıgını ben 2 senedir basarıyorum.. ama ginede gozum doymuyor ..

    uzun süre adsense accountunun kapanmadan calışmasınıda istiyorsan fazla ibnelik dusunmucem adamlar caqal muhtevazı olcan :)

    http://www.hizliresim.org/2008/2/18/2710.jpg


    Bilgi Paylasmak İcindir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    nası ya hitin kaç senın :S

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
Toplam Hit: 2242 Toplam Mesaj: 16