folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Adsl Hiç Bir Siteye Girmiyor



Adsl Hiç Bir Siteye Girmiyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burakx
    burakx's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım.


    benim sorunum adsl  bağlanıyo normal. ama hiçbir siteye ve msn e girmiyo.yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden tşkler


    Cesaret , Asalet , Adalet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burakx
    burakx's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    usb. ya daha önce giriyodu ama tatilden döndüm girmeye çalıştım bağlanıyo fakat dediğim gibi hiçbir site ve msn e girmiyo

    Cesaret , Asalet , Adalet
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    astbrush_02
    astbrush_02's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    usb ile ethernetin ne farkı war

    Punk Boy Mc"s Flame Guitar
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burakx
    burakx's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    yaws ben hemen usb dedim ama :)


    usb veya ethernet ten bağlandığını nasıl anlayacam.


     


    Cesaret , Asalet , Adalet
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    astbrush_02
    astbrush_02's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    adsl ile bilgisayar arasında bağlantı kablosu varya bilgisayarın neresine girio nası bi yer ince dik dörtgen mi

    Punk Boy Mc"s Flame Guitar
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burakx
    burakx's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    modeme takılan yerde usb yazıyo tamam doğru sallamışım :)

    Cesaret , Asalet , Adalet
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    astbrush_02
    astbrush_02's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    ben bu konuda fazla bilgi sahibi diilim de buraya kadar vardır ama bi bilen

    Punk Boy Mc"s Flame Guitar
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burakx
    burakx's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    inşallah vardır 1 haftadır dial up tan bağlanıyorum adsl varken.


    pls yardım


    Cesaret , Asalet , Adalet
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dipLoit
    dipLoit's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    yaw ne alaka usb ethernet.


    hoca sen şimdi girecen internet bağlantının özelliklerine (adsl kontrol panel yada denetim masası / ağ bağlantılarında bulursun ) dns bölümüne şunları girip kaydedip reboot ediceksin modemi..


    1.dns : 212.156.4.4.


    2.dns : 212.156.4.20


    bir imzam bile yok
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    Ya sen telekoma telefon et sorun yoksa orada pc format at virus girmiş olabilir yada modemi resetle baska yolu yok


    yada kabloları değiştir evde fare varsa kemirmiş olabilir :D


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şöförsen bas gaza// http://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    aynı sorunu 1 kac ay önce yasandım.. kullanıcı adım xxx@ttnet olması gerekrken ben sadece xxx yaSmıstıım we adsl baGlanıoduu ama hi bi steye we msn'e giremiodumm aynı senn gibii sonaa tt'yi aradım böleböle dEdm adAmlar bi sürü ayara baktırdı bAnaa hEpsi dogru sona dedilerr falaa hersey dogru modEm bozuk olabilir kapadılar telefounuu ben sansa kullanıcı adını düzelttim we sonra hersey normale döndü..

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
Toplam Hit: 1719 Toplam Mesaj: 14