folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder ADSL Kullanan Varmı Aranızda?????



ADSL Kullanan Varmı Aranızda?????

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smoke
    smoke's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2003
    Erkek
    ewt ip sabit ancak proxy tarzı yöntemlerle ip yi değiştirebilirsin

    Kuzencigimee!!! Ssl itinayla kırılır:P https://account.footlocker.com azuzuzuzuuzuuuu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    su an sivas tayim ve ne adsl ne kablo net var
    cafenin birinde 256kb baglanti var diyince daldim iceri
    adamlar frema relay almislar
    istersen senin evede baglariz diyorlar

    bilen varsa frame relay i biraz anlatabilirmi ?

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xmesutx
    xmesutx's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2003
    Erkek
    yanlış hatırlamıyorsam geçen yıl tdm modem+ routerı 1.300.000.000 TL. almıştık. nete bağlandığın yer cafeye yakınsa sana bir lan kablosu ile sana bir uç verebilirler. telekomun sayfaasına baktıysan 64k. frame relayın pvc ücreti 350 milyon. önceden bağlantım 128k idi.. pahalı gelince 64k ya düşürdüler. valla şu anda dial-up bağlantıyı mumla arıyoruz

    XmesutX
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    niashzed
    niashzed's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2003
    Erkek
    Frame relay paket anahtarmalı bir wan teknolojisidir..eğer x.25 kullanılırsa maksimum 64k ya kadar çıkabilir..

    Allah"tan hayatlarını fasaryadan bir takım projelerin peşinde heba etmiş sözde hackerların gaz döküp sakallarını yakıp kıskançlık krizlerine girdikleri bir sitede değilim..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azrail751000
    azrail751000's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2003
    Erkek
    ARKADAŞLAR ADSL BAĞLANTININ BİRDEN FAZLA BİLGİSYARDA KULLANILMASI YASADIŞIYMIŞ.İNTERNET CAFELERDE BU BAĞLATININ KULLNILMASI YÜKLÜ BİR MİKTARDA PARA CEZASI VARMIŞ.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smoke
    smoke's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2003
    Erkek
    yasayı getirsinler bana yok böle bişey yalannn

    marmaris bölgesinde dağıtımı aile şirketimiz üstlendi böle de bişey yok o kadar otel bunu tek makinada kullanmak için mi alacak veya 2 mbit lik bir bağlantı tek makinada ne işe yarayabilirki ???

    Kuzencigimee!!! Ssl itinayla kırılır:P https://account.footlocker.com azuzuzuzuuzuuuu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    adsl de ip değişse hemen geçerdim

    adsl serverlar için falan çok iyi ama....



    ( proxy hiçbirzaman sağlam diyildir )
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smoke
    smoke's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2003
    Erkek
    değişiyo baba proxy ile biz değiştirdik ama surekli kontrol etceksin adsl servrı seni ping yağmuruna tutbiliyo :)))

    Kuzencigimee!!! Ssl itinayla kırılır:P https://account.footlocker.com azuzuzuzuuzuuuu
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    niashzed
    niashzed's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2003
    Erkek
    Şİmdi 128k lık adsl bağlantı ücreti 50 milyon civarında 256 k lık ise 155 milyon civarında:
    Bu nedenden dolayı iki tane 128 k lık adsl hattı kiralasak bunu yazılımsal veya donalımsal olarak birleştirme imkanımız var mı?

    Allah"tan hayatlarını fasaryadan bir takım projelerin peşinde heba etmiş sözde hackerların gaz döküp sakallarını yakıp kıskançlık krizlerine girdikleri bir sitede değilim..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smoke
    smoke's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2003
    Erkek
    kullandığın routera bağlı eğer elinde bu şekilde bir girdiği kaldırabilecek cihaz varsa ki böle bi makine siemens de var bununla 4 tane hattı bile bağlarsın yaff


    biriside frame relayı sormuş bak onuda anlatayım bir tur wan bağlantı, modemi ayarlarken görmüşsündür x25 diye bişey varya işte o frame relay liesed line kadar geniş bir bant yok ama ppp den iidir gene cunku hat sana ait ve sadece senin kullanımında insanlar x25 i yanii frame relayı adsl zannediyorlar hatta burda turk telekomdaki herif bile öle zannediyor deli ettiler gecen gunde beni adsl i biz daatıyoruz marmarise ve dahada daıtımına başlanmadı adam her tarafda adsl varya diyo bana biz butun kollejlere verdik diyo :))) frame relayı basmışlar gecmişler :))

    Kuzencigimee!!! Ssl itinayla kırılır:P https://account.footlocker.com azuzuzuzuuzuuuu
Toplam Hit: 4527 Toplam Mesaj: 42