folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ağızdaki Sigara Kokusuna Muhteşem Çözüm



Ağızdaki Sigara Kokusuna Muhteşem Çözüm

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpyBreaK
    SpyBreaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    el kokusu mu ?? ben elime parfüm sıkıyom :D süper oluyor.. :P

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KorteX
    KorteX's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    TugrulBaba bunu yazdı:
    -----------------------------
    maydonoz kadar kesin çözüm yoktur.
    -----------------------------
    Kesinlikle :D

    Yetim düşler bekçisi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimist_98
    pesimist_98's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    pff o çok pis kokuo yaa bi gün sırf kibritle yakmamak için sigara içememiştim yolda gelirken kimselerde yoktu biirazda züürtlük war bende :D

    İmzaya Gerek Yok Adım Yeter..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darq
    darq's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    Athzai_Khaine bunu yazdı:
    -----------------------------

    şimdi buda benim kendim bulduğum çözümlerden birisi, çok basit bişi,

    Gereçler;
    1 adet kibrit kutusu
    1 adet kibrit çöpü
    1 adet sigara kokan ağız

     Yapılımı;

    ağzınız sigara kokarsa (özeelikle sabah karnınız açken içince) kibriti çakın, çakar çakmaz bir duman şeysi çıkar, o dumanın mümkün olduğunca büyük miktarını içinize çekmeyi deneyin, sigara kokusunun uzun süre kaybolduğunu farkedeceksiniz,

    Dipnot: 1 tane çok etkili olmazsa 2. kibrit çöpünüde aynı şekilde deneyiniz...

    Denendi Onaylandı

    Denekler;
    Ben
    Real_Kurd
    qambler
    Erdinç Abi(kim die sormayın tbtden deel)


    -----------------------------

    onun cigerleri siktiinden haberin war demi :D ben 5 kere yapmıştım sigaram yokkene .....wallla bence git bi delete al şu tenekede 50 tane falan oluo gozunu kapat hepsini at azına sonrada soguk bi su iç (göt ister tabi :DD) hiç bişi kalmaz ama benim tercihim birak koksun benim kız dert etmio oda içio

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    erdinç abi kim :D

    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    silenceb
    silenceb's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    ciğerin a.q. kanser olursun

    Ne Mutlu Türküm Diyene...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    iiide bu seferde agzımız kukurt kokucak :D bende fisrt duo da ii :D

    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    avast
    avast's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2007
    Erkek

    TugrulBaba bunu yazdı:
    -----------------------------
    maydonoz kadar kesin çözüm yoktur.
    ----------------------------

    1 de karanfil 


    !.ne oldu zorunamı gitti.!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamansehri
    zamansehri's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    olm bunu nasıl buldun he nerden aklına geldii

    |www.zamansehri.com | bizyaziyoruz.com | www.youtube.com/bizsoruyoruz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    yaprak cigneyin diyorum ciddi bu sallama degil elinede yaprak sür kesin kesin kesin ve masrafsız çözüm deneyin ak :D

    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
Toplam Hit: 3117 Toplam Mesaj: 26