folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Airties Air 5443 Modem Port Yönlendirme Sorunu



Airties Air 5443 Modem Port Yönlendirme Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Hocalar elimde bu marka modem var fakat port yönlendirme tepki vermiyor hiçbir hata yapmamam rağmen modemide yeni aldım vpn bağlantısı için port açtım olmadı  internette biraz araştırdım 

    bu sürüm modemlerde port açma yönünde hata olduğu söylentisi var ne kadar doğru bilinmez 


    http://www.cozumpark.com/forums/thread/362360.aspx

    elinde bu modemi kullanıp port yönlendirmesi yapan arkadaşlar var mı? 

    ne yapmalıyım sizce airtiesi arayıp modemi değiştirteyim mi yoksa başka yolu var mıdır?


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BLank
    BLank's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    modemden açtıgın portu başka bi yazılım ile listen yap

    portu dinledikden sonra canyouseeme.org check yap hocam

    ondan önce şöyle bişey gördüm http://www.youtube.com/watch?v=IZTw436fRaI

    BLank tarafından 18/Ağu/14 00:13 tarihinde düzenlenmiştir

    ## http://www.youtube.com/watch?v=grmCuaV_zxc bir kum tanesinde dünyayı görmek ve vahşi bir çiçekte cenneti görmek, sonsuzluğu avuçlarında tut ölümsüzlüğüyse bir saat içinde
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    virüs programının güvenlik duvarını kapatıp deneme yapar mısın hocam bazen ben herşeyi doğru yapmama rağmen yine çalışmıyor farklı porttan çalıştırıyorum torrent'i

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ustura
    ustura's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    airties arayüzündeki firewall kapat , vpn udp protocol kullanır udp&tcp Seçenegini sec ,  local ip numaraını ell ile ver windows 7 güvenlik duvarını kapat ,av varsa avyi de kapat , baktın olmuyo modemı camdan at airties çok dandik bir marka kaybın olmaz  :D


    c++ vb6 c# asm
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    hacı aynı model miydi hatırlamıyorum da, o seride bi tane modemde port açılmıyordu. eğer o modemse uğraşma. usb girişi vardı.


    =)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Pc de Antivirüs yok hocalar mevcut Windows firewall ıda kapattım 

    modemdeki firewall da etkin değil 

     portu sanal makina için açacağım ip yi statik verdim yiyor ama modemin lan istemcilerinde gözükmüyor neyse o sorun değil ama uyuz oldum

    SeRDaR tarafından 18/Ağu/14 10:10 tarihinde düzenlenmiştir

    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    İstemcilerden görmeme olayıyla ben de karşılaştım neutron marka dvr xihazlar istemcilerde gözükmüyorlardı

     

    5 router vardı 2 sini görmüyordu

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ustura
    ustura's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    Pc de Antivirüs yok hocalar mevcut Windows firewall ıda kapattım 

    modemdeki firewall da etkin değil 

     portu sanal makina için açacağım ip yi statik verdim yiyor ama modemin lan istemcilerinde gözükmüyor neyse o sorun değil ama uyuz oldum

    http://www.upmatik.com/m/2014/08/18/123.jpg

    hocam bunu yaptın mı  direk modemden ip alsın 


    c++ vb6 c# asm
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    oraya nerden girdin hoca p bağdaştırıcı nerede ?


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ustura
    ustura's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    oraya nerden girdin hoca p bağdaştırıcı nerede ?

    http://i.hizliresim.com/Z2pn7g.jpg


    c++ vb6 c# asm
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    ustura bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı

    oraya nerden girdin hoca p bağdaştırıcı nerede ?

    http://i.hizliresim.com/Z2pn7g.jpg

    Hocam sanallaştırma olarak hyper-v kullanıyorum

    sanal makinaya ip atanmasında sıkıntı yok 

    zaten sanallardan birini router olarak kullanıyorum 

    SeRDaR tarafından 19/Ağu/14 11:06 tarihinde düzenlenmiştir

    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
Toplam Hit: 2170 Toplam Mesaj: 12