Akbank Reklamı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    S.a müridler ve çömezler,
    ya şu akbank reklamındaki Gitardan önce yaptıkları şekil ne?(hani böle iki nede yuvarlak oluyo diğerleri sıra sıra koşuyolar) anlıyabilen varmı? kafayı yiycem ne olduğunu bulamadım, kime sorduysam bende anlamadım dedi, bi el atıverin,
    Teşekkürler
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    muahauhauha usta ne adamsın yaw bana bole dalga gibi ne bilim enerji geçişi gibi geldi allah bilir yapanlarda bilmiordur amk
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    izlemek isteyenler indirebilir

    http://www.akbank.com/doc/reklam/yenilikciguc.mpg
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    yenilikçi güçmüş bakın :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    tamam lan buldum lan çözümü lan kan la o, bi şeyi bulamıyonuz varya, Allahtan eyfortek gibi bi mürid kardeşimiz var :) rahatladım valla
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zerkavi
    Zerkavi's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    inanmıcaksınız bende az önce arkadaşlara sordum aynısı burdada sorulmuş:)akbank reklamı süper olmuş valla hele türk bayragı bölümü süper şahane bir reklam yapmışlar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    El_KaiDe
    El_KaiDe's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2004
    Erkek
    gitardan önce olan bölümde bi akar su akıntısını canlandırmışlar bence
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zerkavi
    Zerkavi's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    valla kan ile ilgili veya su ile ama akarsu,köprü..vs daha mantıklı
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp274
    alp274's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ya güzel olmuş.. Baya emek harcamışlar..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ganymede
    Ganymede's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    la biz 19 Mayısta bi kule yapamıyoruz adamların yaptığına bak :D

    akarsu daha mantıklı bana enerji falan diyodu o bölümde...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tatarramazan
    tatarramazan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2003
    Erkek
    koşan insan figüründe hakikaten arkadaki eliyle poposunu okşuo :)
Toplam Hit: 1443 Toplam Mesaj: 14