folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder AKP Nin Zafer Formülü!..



AKP Nin Zafer Formülü!..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FaTHeR
    FaTHeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    Zaten Akıllı,Atatürkçü,ÇAğdaş,Bilmenne Olan Sizlersiniz Sizi Gidi Akıllılar Sizi

    Unutmaki Sözler Düşüncenin Aynasıdır..

    "CAhillerle Girdigim Bütün Savaşları KAybettim.." M. Kemal Atatürk 


    Yasaklar her zaman ilgi çeker ve kısıtlanmış alanlara serbestçe girip özgürce davranmak daima zevklidir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek
    FaTHeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Zaten Akıllı,Atatürkçü,ÇAğdaş,Bilmenne Olan Sizlersiniz Sizi Gidi Akıllılar Sizi

    Unutmaki Sözler Düşüncenin Aynasıdır..

    "CAhillerle Girdigim Bütün Savaşları KAybettim.." M. Kemal Atatürk 


    -----------------------------
    dogru bende kaybettm, Atamın izinden gidicem bu size bu konuda son mesajımdır

    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FaTHeR
    FaTHeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    Git Gitme Diyen YOk Ama İnşallah Dogru Yolda Gidersin...

    Yasaklar her zaman ilgi çeker ve kısıtlanmış alanlara serbestçe girip özgürce davranmak daima zevklidir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    gkhn759 bunu yazdı:
    -----------------------------
    FaTHeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Zaten Akıllı,Atatürkçü,ÇAğdaş,Bilmenne Olan Sizlersiniz Sizi Gidi Akıllılar Sizi

    Unutmaki Sözler Düşüncenin Aynasıdır..

    "CAhillerle Girdigim Bütün Savaşları KAybettim.." M. Kemal Atatürk


    -----------------------------
    dogru bende kaybettm, Atamın izinden gidicem bu size bu konuda son mesajımdır
    -----------------------------

    Atanın yolu zaten doğrudur.  Arkadaşım da o yolda gidecekmiş, eminim doğru yolda olduğundan. Bunun da doğruluğu zaten ispatlanmıştır, tartışılacağını da sanmıyorum ama bazıları meclise girmiştir kendi zihniyetleriyle birlikte..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    Atanın yolundan gidene sözümüz yok.,
    Ama barzaninin,talabaninin seçim zaferini kutladıkları kişilerin izinden gitmek vatan hainliğidir.gözümde hiçbir farkı yoktur.
    vatan sevmek avatara bayrak koymakla olmaz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RhiFaT
    RhiFaT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2004
    Erkek

    abicim akp oyların yarısını aldı bunları icraatle yaptı bir çok chp li bile gerçeği görüp akp ye oy verdi.Ülke satılıyor ülke elden gidiyor şeriat gelecek öcüüüüüü diye gezen felaket tellallarına söylüyorum:"Türkiye git gide daha iyiye gidiyor vede gidecek."Bu ülkede kim iyi bişey yaptıysa hep karşısında sadece konuşmaktan öteye gidemeyen söyleyecek sözü olmayınca birilerini buldu ama bu sefer iş farklı inşallah daha da iyi olacak bu memleket piyasalar açıldı artık eskisi gibi zam yok doğu git gide kalkınıyor ve terör git gide azalıyor milli gelirimiz artıyor bunu artık kimse inkar etmemeli.

     


    işte öyle
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FaTHeR
    FaTHeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    RhiFaT bunu yazdı:
    -----------------------------

    abicim akp oyların yarısını aldı bunları icraatle yaptı bir çok chp li bile gerçeği görüp akp ye oy verdi.Ülke satılıyor ülke elden gidiyor şeriat gelecek öcüüüüüü diye gezen felaket tellallarına söylüyorum:"Türkiye git gide daha iyiye gidiyor vede gidecek."Bu ülkede kim iyi bişey yaptıysa hep karşısında sadece konuşmaktan öteye gidemeyen söyleyecek sözü olmayınca birilerini buldu ama bu sefer iş farklı inşallah daha da iyi olacak bu memleket piyasalar açıldı artık eskisi gibi zam yok doğu git gide kalkınıyor ve terör git gide azalıyor milli gelirimiz artıyor bunu artık kimse inkar etmemeli.

     


    -----------------------------

    Olurmu Kardeşin Ne İlelemesi Vatanı SAtıyolar Hala HAla :D 


    Yasaklar her zaman ilgi çeker ve kısıtlanmış alanlara serbestçe girip özgürce davranmak daima zevklidir...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    RhiFaT bunu yazdı:
    -----------------------------

    abicim akp oyların yarısını aldı bunları icraatle yaptı bir çok chp li bile gerçeği görüp akp ye oy verdi.Ülke satılıyor ülke elden gidiyor şeriat gelecek öcüüüüüü diye gezen felaket tellallarına söylüyorum:"Türkiye git gide daha iyiye gidiyor vede gidecek."Bu ülkede kim iyi bişey yaptıysa hep karşısında sadece konuşmaktan öteye gidemeyen söyleyecek sözü olmayınca birilerini buldu ama bu sefer iş farklı inşallah daha da iyi olacak bu memleket piyasalar açıldı artık eskisi gibi zam yok doğu git gide kalkınıyor ve terör git gide azalıyor milli gelirimiz artıyor bunu artık kimse inkar etmemeli.

     


    -----------------------------

     

    evet Türkiye bitme yolunda git gide daha ileriye gidiyor.

     

    Ölü bir ülkeyi 200 milyar dolar borçla alan hükümet yaptığı 50 milyar dolarlık özelleştirme girdisine rağmen 405 milyar dolara çıkarmıştır dış borcu. Yani 405 + 50 milyar dolar borç yaptı!

    Siktiri boktan kırık dökük delik deşik yollar kredilerle yapılıyor ve akpnin kendi adamlarına veriliyor ve kendilerini içten zengin ediyorlar.. Ben de aq borç parayla X5 e de binerim ona benzin de alırım borç parayla ama ne olacak sonrası?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FaTHeR
    FaTHeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    AntiOksidan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Atanın yolundan gidene sözümüz yok.,
    Ama barzaninin,talabaninin seçim zaferini kutladıkları kişilerin izinden gitmek vatan hainliğidir.gözümde hiçbir farkı yoktur.
    vatan sevmek avatara bayrak koymakla olmaz

    -----------------------------

    NAsıl Olur Anlatta Bilelim Hep Mualefet Olmuyor Ama :D


    Yasaklar her zaman ilgi çeker ve kısıtlanmış alanlara serbestçe girip özgürce davranmak daima zevklidir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    POLECAT
    POLECAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    ReaL_KurD bunu yazdı:
    -----------------------------

    Senin aile dostun mu yoksa alıntı mı bilmiyorum ama o aile dostu da, banka müdürü de kısmen sallamış götünden.

    1.'si son 3-4 nesildir güneydoğu ve doğu ilçelerinde kuma olayı kalmadı.
    2.'si  çok çocuklu dönem de son 2-3 nesildir artık kesildi. Benim babam da 16 kardeşti ve şimdi sadece 6 tanesi yaşıyor. Annem de 15 kardeşdi şimdi 10 tanesi yaşıyor.
    3.'sü eğitime katkı payı konusuna gelmem gerekirse çevremde bu paradan yararlanmak isteyenlerin çoğu alamadı. Bir şekilde resmi olarak öğrencinin eğitim masrafını karşılayamayacağını belgeliyorsun. yani herkese vermiyorlar koşulları filan var.
    4.'sü burda ki oylarn neden AKP'ye gittiğini merak ediyorsanız? Türkiye de ki çoğunluk neden verdiyse o nedenlerden verdiler. Okulda ne kadar kalitesiz olursa olsun kitap dağıtılması gözleri boyadı, çiftçiye destekler gözleri boyadı, rehabilitasyon merkezleri gözleri boyadı. Ha belki de güzel icraatlar bişey diyemem. Ama bilişim terimiyle son kullanıcı halinden ve AKP'den çok memnun. Ama bu kesinlikle o bahsi geçen götü boklu eğitime katkı payı ile alakalı değil.

    Edit: Son olarak da  şimdi ev ahalisine sordum. 30-40 ytl'lik bir mebla ile başlıyor ve dediğim gibi herkese vermemekle birlikte 2 ayda bir felan mı ne veriliyor.

    Bu metin de akp'yi kötülemesinin yanı sıra (bu kısmı beni ilgilendirmiyor beni ilgilendiren cümlenin diğer kısmı) güneydoğu ve doğu da ki halkı kötü lanse eden bir içerik taşıyor

     

    real abü amk konunun verilcek cvp kalmamıs hll olsun sana öpüyorum seni :)
    -----------------------------


    "" Cümleler Doğrudur Sen Doğru İsen, Doğruluk Bulunmaz Sen Eğri İsen. P.S
Toplam Hit: 3564 Toplam Mesaj: 32