Akp Zihniyeti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

     

    Video :

    http://www.facebook.com/photo.php?v=756705154339515&set=vb.599076476769051

     

    http://imageshack.com/a/img854/3259/1j8p.png

    http://imageshack.com/a/img845/5710/ti39.png

    http://imageshack.com/a/img845/3791/0od1.png

     

     Bu konuda anlatılmak istenen baş örtülü kızlara yapılan edilen i göstermek doğru veya yanlış olduğunu savunmak deyil, insanların hala baş örtüsü üzerinden siyaset yapmasıdır. Anlayana

     


    Ben Rusya da bir hayat kadını Hollanda da bir eşcinsel İngiltere de bir küfürbaz Afrika da bir köle Almanya da bir alkoliğim. Ben sizin istemediğiniz herkesim.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    güzel yağ sürüyorsun hocam


    İyi ki varsın Eren.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    güzel yağ sürüyorsun hocam

    Anlamadım ?


    Ben Rusya da bir hayat kadını Hollanda da bir eşcinsel İngiltere de bir küfürbaz Afrika da bir köle Almanya da bir alkoliğim. Ben sizin istemediğiniz herkesim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    türbana her açıdan karşı veya eleştirel olmama rağmen, üniversiteye türbanla gelenlerin bi kısmının amacının çok çok başka şeyler olduğunu bilmeme rağmen üniversitelerde türban kalktığında (daha doğrusu kanunsuz olarak izin verildiğinde - çünkü yönetmelikler tüzükler değişmemesine rağmen kanunsuzca izin veriliyordu) ben türbanla gelen arkadaşları destekledim. hem sanal hem reel ortamda sahip çıktım türbanla gelmek isteyen arkadaşlara. bugün olsa gene sahip çıkarım. 

    fakat görüyorum ki bu davranışı karşı taraftan beklemek çok boşmuş. dininden olmadığım halde dinini savunduğum topluluklar bugün benim en temel haklarıma bile destek olmuyor.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slmarlq
    slmarlq's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    güzel yağ sürüyorsun hocam

    Hayırdır Yanlış Birşey mi Yaptı Arkadaş ?


    Bu zamanda en çok azraile güveneceksin.En azından niyeti belli...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    manhyak bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    güzel yağ sürüyorsun hocam

    Anlamadım ?

    neyi anlamadın dostum videoda basbayağı zorla 3 kızı susturmaya çalışmışlar.Videodaki zaten bence yanlış bişey.Yıllarca böyle olaylar olduğu için bu insanlar akpye ye oy attı.

    Resimlerini paylaştığın adamlarda o partiye zaten oy veren insanlar.Başka bişey yazmalarını beklemiyordun heralde.


    İyi ki varsın Eren.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    asıl chpnin zihnieti o müdür artık nereye saldıracağınızı şaşırmışsınız.

    kötümü oldu nekadar başörtüsüne laf eden engel olan varsa tayyip kaldırıp maça papazı gibi masaya vurdu :)

    CEO kardeşimin dediği gibi tayyip seçimlerden sonra sabun yapacak karşı görüşleri :D

     


  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hardening_Temp
    Hardening_Temp's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2013
    Erkek

    Bir zamanlar bunlar da yaşandı.Şimdi bu dönemi yaşamış olan bir BB kalkıp benm başörtülü kardeşlerim diye lafa başlarsa haklıdır.Sosyalist arkadaşlarımız atalarının bu bağnazca yaklaşımından dolayı utanmalıdır ve bu tutumu gelecekte desteklemeyeceklerine dair söz vermelidirler.


    Söyleyeceklerimin kifayesi yok...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    amaç ne onu anlamadım

    ayrıca videonun CHP ile ne alakası var o yıllarda CHP mi iktidardı ? 

    kaldıki videoda o kızı susturan da bir öğrenci değil mi ?

    CHP ile bağlantısının merak ettim sadece 

    bunlar ne cahil yorumlar böyle yaa

    SeRDaR tarafından 29/Mar/14 00:13 tarihinde düzenlenmiştir

    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    Amk Chp kaç kere iktidarı aldı da bunlara zemin hazırladı. 40 yaşındayım Chp iktidarı görmedim. Eğitim kurumlarında türban yasağı Kenan Evren'in marifetidir. Özal kaç kere kanun değişikliğine gitmiş Evren veto etmiştir. Lan harbiden balık hafızalı milletiz.

    Ki acil müdahale anında kafasını kapatan ve bana dokununca günahtan korkacak kadının hemşire olarak bana müdahale etmesini istemem. Allah korkusu benim o an ölmeme bile sebebiyet verir amk. Seçtiği mesleğin yaşam tarzı ile alakası yok. Dünya birincisi olsa ne yazar.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Ya he amk chp zihni.

    Bu ülkede bi chp var amk başka parti yok.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
Toplam Hit: 3658 Toplam Mesaj: 58