folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Aktif İleti Rezilliği (Kurye)



Aktif İleti Rezilliği (Kurye)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Quarantine bunu yazdı:
    -----------------------------

    CyberAngel bunu yazdı:
    -----------------------------

    O kadar sinirliyim ki dostlar bu firmanın bana yaptığı rezilliği herkese anlatmak istiyorum.O yüzden buraya yazıyorum.Finansbank gibi büyük bir bankanın da böyle işini baştan sağma yapan, insanları umursamayan ve rezil bir müşteri hizmetleri olan bir firma ile çalışması gerçekten çok garip.

    Tam 19 gün önce gönderim saha'ya çıktı dostlar.Sahada olduğuna dair bir mesajı aldığım günden itibaren beklemeye başladım.İlk 1 hafta hiç ses seda olmadı.Tanımadığım bir numara beni arıyorken evimin adresini bulmayan ve gönderiyi asla teslim edilmemesi gereken finansbank'a sadece işyeri adresi olarak bildirdiğim adresin tarifini isteyeceğini tahmin etmemiştim.Tabiki o şaşkın kurye elemanını uyardım ve gönderimin belirtilen adrese yani ev adresime teslim edilmesini söyledim.Tamam dedi kapattı ve yine bir kaç gün ses seda çıkmadı.

    Bende durumun aciliyeti üzerine aktif ileti'yi aradım.Telefonda yarım saat bekledikten sonra müşteri temsilcisiyle uzunca bir konuşma yaptım.Gönderimin referans numarasını aldım ve 'teslim edilmemesi gereken' adrese teslim edilmek istendiğini öğrenince adresi yine ev adresime çevirttim.Ve acil notu düşüttürdüm.Gönderiniz bugün yarın teslim edilecek dendi.Bugün yarın geçti gitti.. Bende şehir dışına çıkacağım için ve o kart'a ihtiyacım olduğu için merkeze inip aktif ileti'yi aradım ve gönderimi elden teslim almak için aktif ileti adresini istediğimi söyledim.Güvenlik sebebiyle böyle birşey mümkün değilmiş.Ancak eve teslim edilecekmiş falan filan.Durumu izah ettim ama yardımcı olmadılar.Ne zaman teslim edileceğini sorduğumda yarın dediler.Bende şehir dışına çıkmayı 1 gün erteledim.Yarın oldu gönderi gelmedi tabiki..

    Bu saçma sapan durum üzerine belki 10 kez daha telefon görüşmesi yaptım.Ama bir sonuç elde edemedim.Bende şikayet var sitesine derdimi anlattım.Firma ile iletişime geçildi ve firma bana cevap yazı.Gönerinin yarın elime ulaşacağı şikayet var üzerinden söyldendi.Bu yarın'ın üstünden 3 gün geçti dostlar.Sizce ne yapmalıyım.KArtı alın ... sokun desem kaba davranmış olur muyum ? 

    Söylemeyi unuttum.Şikayet var'a yazdıktan sonra referans numaram da ulaştığım panelde 'sms gönderildi', 'kendisiyle tlf'da görüşüldü' gibi tarih belirten ibareleri kaldırdılar ve sadece 'adres ziyaret edildi' yazmışlar.Ve tarih saat koymamışlar.Çok sahtekar bir firma galiba.... 


    -----------------------------

     

     

     

     

            Sen gene iyisin. Ben bir buçuk ay bekledim. Kaç kez hem kuryeyi hem de müşteri hizmetlerini arayıp yeri geldiğinde sesimi yükselterek artık getirin şu kartı dedim ama nafile. Bir buçuk ay sonra şubeden alabildim anca. Türkiyede başka kurye olmadığından dolayı tekel bi firma bu aktif kurye (pasif demek daha iyi sanırım). Dolayısıyla bankaların tümü (istisnalar varsa bilemeyeceğim) bu kurye ile çalışıyor ve kurye kartı elinde tuttuğu müddetçe  (adrese hiç uğramadıkları halde) adrese bir kaç kez gidip şahsı bulamadığını belirterek fazladan para alıyorlarmış. Yani alternatif bir kurye piyasaya çıkmadan bu sorunu çözmek pek mümkün değil gibi görünüyor. O yüzden mümkün olduğunca yeni kart istememek ya da direk şubeye istemekten başka çözüm yok şimdilik.


    -----------------------------

     

    Eğer bu dediklerin doğruysa gerçekten çok vahim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    aynı konuyu geçen sene bende yaşadım hocam harbiden Allah cezalarını versin öyle kurye şirketinin her yerde de söylerim şikayetvar'a da şikayet ettim herkes aynı şekilde şikayetçi..


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Bize de aynı şey bilgisayar konusunda olmuştu.

    Arkadaşlar Vestel'den bilgisayarı aldık.

    Aldığımız tarih; Yılbaşına denk geliyordu; kardeşime süpriz yapacaktık felan.

    Aldık işte yok efendim kargo sorunlar vs.. derken istediğimiz tarihte gelmedi. Aradık defalarca konuştuk bayii ile; yok dediler fabrikadan geliyorlar dediler bekledik. Gelmedi de gelmedi.. Adamları aradık "mahkemeye vereceğiz" dedik. "hay hay biz de hakkımızı savunuruz" dediler.

    Peder bey blöfü yemedi tanıdık savcı arkadaşa dilekçe verdi; yürürlülüğe girdi derken ertesi gün bilgisayar kapıdaydı. Biz de şikayeti geri çektik.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Annem 2 aydır banka kartını bekliyor. 2 defa bankayı 1 kerede kuryeyi aradık aynı şeyleri söylüyorlar. Türkiye'de Finansbank kadar sikik bir banka daha yok.

    1.5 yılda kredi kartı aldığıma pişman ettiler. Ne zaman paraya ihtiyacım olsa, cebimde para yokken alışveriş yapmak istesem sistemleri offline olduğundan dolayı bankamatikte veya kasada kalıyorum. Aralıkta taksitler bitince direk iptal ettirecem kartı. Finansbanktan uzak durun ağalar şubesinin önünden bile geçmeyin.


    arbeit macht frei
Toplam Hit: 6040 Toplam Mesaj: 15