AL BENDEN DE O KADAR!...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BoulevardBou
    BoulevardBou's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2003
    Erkek
    Demin onceki baslıkdaqi arkadaşın yazdıklarını okuyunca bende sizleri rahatsız edip bi çözüm bi yol sorayım dedim.Ben bazi islerim icin izmir e gittim 1 haftaligina o sirada bi arkadasin doum gunu wardi kıs arkadasim sordu gidimmi die git dedim nede olsa arkadas sorun cıkmasdie dusundum.Kıs gitmish arkadasim dedigim serefsizde kısın birasina afrodizyak atmish,icirmish falan derken kısla sevismis (sevismis yatmamish) sora ben geldim kız agladi anlatti o sinirle gittim elemani indirdim (fazla detaya gerek yoq anlamisinizdir) bi yumruk daha patlatayım nefretle baqtıgım suratına derken; oda istedi istese yapmazdi ben wazgecmesem yatardim gibi bisiler soledi. gunlerce aklimdan cikmadi o sözleri,kiza sordum yalan dedi.İnandim sewgilime cunku sewiodum halada sewiorum ama bi suphede war icimde beni kemirip bitiriyor. Herkes solesin fikrini napmaliyim sizce. Kendime koydugum tabulari yiktim zaten yikicagim kadar. bilhassa bayan arkadaslar anlarlar kıs ne dusunmustur karsi koyamazmiydi? afrodizyak ne derece etkili olabilirqi? beni gercekten sewiormu bu kıs? binlerce sey war aklimda ama siz soleyin bisiler.... :((

    Herşey birşeye karşı koyduğu için yaşar,ben herşeyin karşı koyduğu şeyim....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ermish
    ermish's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Kasım/2003
    Erkek
    AYRIL!!

    HESABIM KALSIN MAHSERE,KAFAMA SIKAR GIDERIM......
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiCiBeBe
    CiCiBeBe's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2003
    Dişi
    Belkide o adam kiz basima kalmasin diye dusunup sadece sevismistir!

    Theres a point in your life when You start to realize who matters . who never did . and who always will...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tazzy
    tazzy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2003
    Dişi
    Valla ortada kötü bişey var kıza bakınca hiç erkek ark.ınla birlikte olduğu gelmiyormu? şahsen ben erkek olsam midem kaldırmaz ama seviyorsan eyvallah ama kıza da çok güvenme derim kardeş!

    Tüm genellemeler YANLIŞTIR!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BoulevardBou
    BoulevardBou's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2003
    Erkek
    saolun arkadaslar bugun dusundum ve ayrilmak istedim.dayanıom ayrilalim falan dicektim tekrar tekrar ne dicemi dusundum, telefon actim ve aksam ustu bulustuq.O gusel yusune yemyesil gozlerine baqinca hersey icimde patladi gıkımı cikaramadim sarildim agladim elimden baska bisi gelmedi :(((((((((( tam bunalım style oldum .intihar mi etsem?

    Herşey birşeye karşı koyduğu için yaşar,ben herşeyin karşı koyduğu şeyim....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AyHaNN
    AyHaNN's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2003
    Erkek
    Ben olsam senin yerinde ayrilirdim..Nedenini sorarsan rahat edemem,hep icimi kemirir durur,aklimdan cikmaz..yani anliycan hergun kavga o shu bu..Valla en fazla 3 ay ömür veriyom ayrilirsiniz

    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    call_of_love
    call_of_love's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2003
    Erkek
    Allah"ın selamı üzerinise olsun arkadaşlar...


    Bence hemen bitir. Birde olma lütfen..


    Bu sozlerden umarım birşeyler çıkarırsın.
    (Ben güzele; güzel demem, güzel benim olmayınca)

    ©aL/¯oƒ _L°ve³
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tazzy
    tazzy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2003
    Dişi
    Arkadaşım son kez söylüyorum bunca yıl yaşanmış herşey basitmi seni doğuran annen ! hayatımız bu kdr ucuzmu üstelik değmeyecek insanlara! Söyle bana seni bugüne getiren insanın ömürü boyunca oğlum diye kendini harab etmesimi önemli yoksa seni 1 ay anıp başka erkeklerle olucak o KIZMI! yapmayın lütfen

    Tüm genellemeler YANLIŞTIR!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aacemmi
    aacemmi's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2003
    Erkek
    gözünü sevem yaaaaa sen iyi niyetli bi insansın kardeş ama ben senin yerinde olsam o arkadaşıda kızıda s.tir ederdim. bak bıraksan o kızı bi kere acı çekersin ama böyle her zaman kızı onun bunun altında yakalayacan çooooooook acı çekecen bırak abi nurlu bi kız olsa afrodizyakı bırak uyutup tecavüz de edilse intihar ederdi. o namusu için ölmeyi göze alamazsa sen onun için hiiiiççç alma!!!

    Yol uzun olabilir. Önemli olan yolun neresinde olduğumuzdur
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    istemihanbugra
    istemihanbugra's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek
    Selam kardes bir seven erkegin dustugu en zor duruma dusmussun.Sana tavsiyem bu kizdan ayrilmandir.Cunku o biraz senin onurunu dusunseydi her hareketinde daha dikkatli olurdu.
    Bence dunyada en degerli sey onurdur.Sevgi ise onurla varsa iyidir. Sevgisiz yasanir ama onursuz yasanamaz.
    Ve bu durum sende hep bir suphe ve gam olarak yillarca surebilir.Unutmaki duvari nem erkegi gam yikar.
    Saygilar ve sevgiler

    istemihanbugra
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gocebe
    gocebe's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek
    bence suçun daha büyüğü sende. sana özellikle sormuş "gideyimmi" diye. sen de salak gibi "git" demişsin. kızın başına gelmeyen kalmamış. sana sormadan gitse hadi anlayacam. "gideyimmi" diye sormuş. bu, "bu adama gerçekten güveniyormusun" demektir. sende olumlu cevap vermişsin. yani "ben bu adama güveniyorum ve ondan sana bi zarar gelmeyeceğine eminim" demektir. sen güveneceğin adamı bilememişsin ve senin bu salaklığının cezasını kızcaaz çekiyor.

    senin sözüne güvenip tacize uğramış sense hala kendi onurunu tamir etmeye uğraşıyorsun. kendi duygularından önce kızın onurunu düşün bence. üstelik te senin bir daha yüzüne bakmaması gerekirken gelip olanları sana anlatacak kadar yürekli davranmış. eğer onu terkedersen "düşene bir tekme de sen vur" demiş olacaksın. üstelikte ilk kendin düşmesine sebep olduğun insana.

    biraz medeni ol. adam ol. ikinize zaman tanı. ayrılacaksan da sebebi bu olay olmasın. maçoluk yapmak delikanlılık değildir. delikanlılık seni sevip sana güvenene, sana dürüst davranana sahip çıkmak, kol kanat germektir.

    aklını başına topla.

    sana olduğu gibi herşeyi unut demiyorum. sana tavsiyem bir süre bu olayın üzerini kapatıp kızı gözlemlemen. gerçekten dürüstmü, gerçekten seni seviyormu. kararını daha sonra ver.

    YaRdIM EtMeK CaN YaKmaZ ;)
Toplam Hit: 1553 Toplam Mesaj: 12