Alacak Sorunu...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    mYMusti bunu yazdı:
    -----------------------------

    Liquid bunu yazdı:
    -----------------------------

    şikayette bulunuyorsun durum kontrol ediliyor ve işverene haksızsın kardeşim öde işçinin parasını diye bir kağıt gidiyor.

    Buna rağmen işveren ödemeye bilir. O zaman mahkemeye veriyorsun. Paranı zike zike alıyorsun

    Tabi bu 3 ay çalıştı ve 700tl alacağı kaldı iddaalarını ispatlayabilmen lazım.


    -----------------------------

    hocam en kolayı çalıştığına dair elimizde işletme giriş kartı var diğer çalışan arkadaşlar var yani şahitler var yeterli midir.


    -----------------------------

    öyle bir durumda kimse işinden olmak istemez çalışanları unut bence ama denemeye değer


    imza
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mYMusti
    mYMusti's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2008
    Erkek
    sahinka bunu yazdı:
    -----------------------------

    mYMusti bunu yazdı:
    -----------------------------

    Liquid bunu yazdı:
    -----------------------------

    şikayette bulunuyorsun durum kontrol ediliyor ve işverene haksızsın kardeşim öde işçinin parasını diye bir kağıt gidiyor.

    Buna rağmen işveren ödemeye bilir. O zaman mahkemeye veriyorsun. Paranı zike zike alıyorsun

    Tabi bu 3 ay çalıştı ve 700tl alacağı kaldı iddaalarını ispatlayabilmen lazım.


    -----------------------------

    hocam en kolayı çalıştığına dair elimizde işletme giriş kartı var diğer çalışan arkadaşlar var yani şahitler var yeterli midir.


    -----------------------------

    öyle bir durumda kimse işinden olmak istemez çalışanları unut bence ama denemeye değer


    -----------------------------
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Bilgi istediğin kurum devlet olduğu için uzun bir müddet beklersin gibime geliyor. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    buna benzer arkadasin basina geldi..

    11 sene calistigi yerde sigortasiz calistirilmis en son cikartilmis birde parasi icerde kalmisti...isyeri sahibide tanidigiymis neyse biz gittik efendi efendi konusmaya adam zittirin gidin dedi adami dovduk (sokak ortasinda) ertesi sabah  isci kurumuna ardindan adlieyeye gittik gidemeden karakoldan aradilar hakkinizda sikayet var diye..

    gittik karakola adam orda yediler oldurduler yaktilar diye 2 sayfa sikayet kagidi doldurtmus..olay buyudu tabe,,

    karakolda ifade memurun onunde kardes sen yalan yanlis ifade verdin beni tanimiyorsun arkadasin hakkini yedin bu kagit parcasiyla beni korkutup susturup hatta icderi atacagim diyorsan pustum aksam o arabanla kebab olsun haberin yok dedim..memur bu sefer bana tehditten hakkinda tutanak tutacam dedi ister tut ister tutma ama hakli haksiz bir durum var ortada geri adim yok dedim..

    sonunda daha karakolda ifadesini geri aldirdik..250tl olan icerdeki parayi 4500tl olarak geri verdi..olay kapandi angut sonradan gidip tutanagi tazelemis ben o sirada yurtdisina geldim arkadasi mahkemeye cikarmislar bi cacik cikmadan dosyayi kapatmislar..

    anlatmamin sebebi bu yasadigimizdan bi fezy al..

    o iscilere guvenmeyin sahit olmaz...700lira icinde ne polis gelir nede biri sahitlik edip kendini riske atar..

    o kagit gelsede alir yirtar kimsede imzasini sormaz

    ya unutacaksiniz....yada disleri bileyleyip mizragi yaglican kardes allah kolaylik versin


    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mYMusti
    mYMusti's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2008
    Erkek

    COURAGE_x bunu yazdı:
    -----------------------------

    buna benzer arkadasin basina geldi..

    11 sene calistigi yerde sigortasiz calistirilmis en son cikartilmis birde parasi icerde kalmisti...isyeri sahibide tanidigiymis neyse biz gittik efendi efendi konusmaya adam zittirin gidin dedi adami dovduk (sokak ortasinda) ertesi sabah  isci kurumuna ardindan adlieyeye gittik gidemeden karakoldan aradilar hakkinizda sikayet var diye..

    gittik karakola adam orda yediler oldurduler yaktilar diye 2 sayfa sikayet kagidi doldurtmus..olay buyudu tabe,,

    karakolda ifade memurun onunde kardes sen yalan yanlis ifade verdin beni tanimiyorsun arkadasin hakkini yedin bu kagit parcasiyla beni korkutup susturup hatta icderi atacagim diyorsan pustum aksam o arabanla kebab olsun haberin yok dedim..memur bu sefer bana tehditten hakkinda tutanak tutacam dedi ister tut ister tutma ama hakli haksiz bir durum var ortada geri adim yok dedim..

    sonunda daha karakolda ifadesini geri aldirdik..250tl olan icerdeki parayi 4500tl olarak geri verdi..olay kapandi angut sonradan gidip tutanagi tazelemis ben o sirada yurtdisina geldim arkadasi mahkemeye cikarmislar bi cacik cikmadan dosyayi kapatmislar..

    anlatmamin sebebi bu yasadigimizdan bi fezy al..

    o iscilere guvenmeyin sahit olmaz...700lira icinde ne polis gelir nede biri sahitlik edip kendini riske atar..

    o kagit gelsede alir yirtar kimsede imzasini sormaz

    ya unutacaksiniz....yada disleri bileyleyip mizragi yaglican kardes allah kolaylik versin


    -----------------------------

    eyw hocam bakalım ne çıkacak şimdilik yasal yoları deneyip bekliyoruz olmazsa artık birşeyler yaparız :D

Toplam Hit: 1343 Toplam Mesaj: 16