Alın Size Turkish Superman:D:D

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DioNYsoS
    DioNYsoS's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=p9oI7Fd3Uec

    Gulmekten mıdem agrıdı aq :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KoZa
    KoZa's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    Uçmak için, Niye zıplıyor onu anlamadım :D Hayır yerden güçmü alıyor a.q :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KopukKopca
    KopukKopca's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek
    hiç kafa basmıyor :D Arabayaı kaldırdın ne guzel adam 2 3 denerken bırak birden siesin gitsin agaca gum :D ne artislik yapıon demi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Bırakın arkadaşlar, kusura bakmayın ama ben buna gülmem bile, bir rezalet örneği olmuş. Komedi yapmak istemiş olabilir aktörümüz ama sahnenin bi tamam hakkını vereceksin, bu ne turşu hoşafı. :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jayde
    jayde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    dünyayı kurtaran adam kadar facia bişey olmuş bu.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    ilk basta kamyoneti durdurmak icin sofor mahalline gecip frene basmasi bambaska bir ambians katmis filme :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DioNYsoS
    DioNYsoS's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek
    en komık sahnesıde adam yerden tası kaldırıp kafasına atıo yha gerı sekıo mhanyak makara olms amk:Dbu arada bz zate yapılan rezıllıge guluoz:D:D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turan-Mete
    Turan-Mete's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Abi bu ne ya :D

    komedi gibi harbi bu filmin ismi ne ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DioNYsoS
    DioNYsoS's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek
    Turansoft bunu yazdı:
    -----------------------------

    Abi bu ne ya :D

    komedi gibi harbi bu filmin ismi ne ?


    -----------------------------
    Turkıshh superman:D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=x3VW7Jlv1Zs

    bakın bu da güzel...

    yalnız batman filmini dünyada ilk kez türklerin çektiğini de belirtmek lazım...senaryo,kurgu falan özgün yani...

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpermMan
    SpermMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    Bende Sperm-Man inanmazsan nickime bak :D
Toplam Hit: 3843 Toplam Mesaj: 23