folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Alinik Yurt Disindan Getirilmis Telefon.



Alinik Yurt Disindan Getirilmis Telefon.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    yurt disindan getirmis oldugunuz kayitsiz telefon almak istiyorum. Elinde samsung s3,s2, xony xperia ion tarzinda telefon varsa anlasirsak alicam. saygilar.

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Bende düşünebilirim

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    ios olur mu :)


    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    suan itibariyle kayitli olmasi gerekiyo telefonun.malesef pasaporta kuzenim telefon kaydetttirmis.iphone tekliflerinize de acigim.

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    S3 ne vercen? :D


    İmza YOK !!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    ben 500 veririm


    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ben 500 desem arkadas gibi sen siktir diyecen.kayitli cihaziniz varsa buyrun tekliflerinizi soyleyin.altimdaki arabayi verecek halim yok yani.

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    abdullahozcan
    abdullahozcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    lg dokunmatik var kayıtsıs ucuza verecem

     


    Çoğu insan ömrünün en güzel yıllarını, bir apartman dairesinin odasında, televizyon seyrederek geçirir. Çoğu insan yirmi yaşında ölür ve seksen yaşında da gömülür
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Amerika appstore dan aldigim iphone 4S var hocam...mayista girdim ulkeye,askeri pasaportuma kayitli...ekranda hafif bi sararma var...onun disinda cizik falan yok siyah 16 gb...900 desem ne dersin hocam? Kutulu ve deri yine oradan aldigim 60 dolarlik bi kilifi var yaninda...


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hellaven
    Hellaven's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2011
    Erkek
    KILICH bunu yazdı

    Amerika appstore dan aldigim iphone 4S var hocam...mayista girdim ulkeye,askeri pasaportuma kayitli...ekranda hafif bi sararma var...onun disinda cizik falan yok siyah 16 gb...900 desem ne dersin hocam? Kutulu ve deri yine oradan aldigim 60 dolarlik bi kilifi var yaninda...

    dış ekran mı?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hali hazirda iphone 4s var kutulu kullanilmamis 1000 tlye o yuzden hasarli cihaz dusunmuyorum.ve kesinlikle kayitli olmali pasaportu kuzenim kaydettirmis.

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
Toplam Hit: 1374 Toplam Mesaj: 14