folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Altın Çilek Hakkında ?



Altın Çilek Hakkında ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    adama bunu yazdı:
    -----------------------------

    altın vuruş var 1 haftada zayıflıktan ölüyorsun


    -----------------------------

    :))))))))))

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    Pisibaliqi bunu yazdı:
    -----------------------------

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pisibaliqi bunu yazdı:
    -----------------------------

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pisibaliqi bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu herbalife ' a pek bulaşmanızı tavsiye etmem zira nette dolaşanlar ve duyumlarım pek hayra alamet değil

    Herbalife Hakkında ABD Sağlık Dairesinin (FDA) Uyarısı

    Herbalife denilen ürünün Amerikada yasaklandığını ve bir kongre senatörünün kişisel çabalarıyla bu sistemi durdurmak istediğini biliyormusunuz ?. ABD'de bu ürünün satılabilmesinin tek yolunun içindeki Efedra Sinica bitkisinin çıkarılması olduğunu ancak Türkiyede'ki preparatlarda bu bitkinin halen bulunduğunu, ve anlaşılmaması için çince adınının yazıldığını biliyormuydunuz ?. Herbalife'ın ani ölümlere neden olduğunu ve bu nedenle sadece Herbalife Tazminat davalarına bakan avukatlık büroları kurulduğunu ve ciddi tazminat davaları açıldığını duymuş muydunuz ?

    Google'da "herbal ephedra death"i arattığınızda kaç tane link çıkacağına bakın. ya da "herbal ephedra lawyer"

    Bu konuda Mayo Clinic bu maddeyi içeren ürünlerin listesini yayınlayarak kullanılmaması yönünde uyarmıştır.


    Listede Türkiyede satılan form olan Herbalife Thermojetics de bulunmaktadır. Bu ürünü içen kişilerde çarpıntı, aşırı enerji vs gibi belirtilerin olması bu maddenin içerisinde bulunduğunun en büyük kanıtıdır. Herbal Efedra nın Herbalife'a koyulma amacı iştahı kapatmak ve enerji kullanımını arttırmaktır ama ne yazıkki ani ölüm gibi küçük bir yan etkisi bulunmaktadır(!). Kalp krizi, inme ve felçleri saymıyorum. Tabi ben yalan söylüyor da olabilirim ancak FDA raporları da aynısını söylüyor.

    Saygılar

    ilgilenecekseniz önce araştırın ve bu ürünün satışından insanların para kazandığını unutmayın

     

    http://suphecimelek.wordpress.com/2009/03/03/herbalife-kandirmacasi/


    -----------------------------

     

    hocam en başta netten bulup koymuşsun ben sana bunun açıklamasını yapayım internet sitelerinden satın aldığın ürünler sahte olabilio herbalife sadece kendi distribitörleri aracılığı ile satış yapar ben ürünüme güweniorum açıkcası öyle olmasa geçen ay nobel ödülü almazdı we ben sattığım kişileri her hafta aramaz ortadan kaybolurdum

    ben güwenmediğim işe girmedim girmem benim en yakın arkadaşımın kayınwalidesi felçliydi kadın şuanda sapasağlam 10 yıldırda kullanıolar ailece ben herşeyine kefilim

    sen nasıl domates yediğinde bişi olmuosa herbalife da da olamaz çünkü oda tamamen bitkisel


    -----------------------------

     

    Geçen ay nobel ödülü aldı ne demek tam çözemedim? nobeli alan ürün mü ? nedir yani açıklayıcı bilgi dahi veremiyorsunuz kaynak gösterin okuyalım öğrenelim neymiş ne değilmiş benim verdiğim yazıda tamamiyle kaynaklar verilmiş bunları açın okuyun yoksa senin ben ürüne güveniyorum demen ürünü güvenilir kılmaz felçli kadını ayağa mı dikti herbalife :D ya yapmayın allah aşkına, Verilen bilgileri ve ortaya atılan iddiaları çürütür bi bilgi vermediğin sürece tartışmayalım.

    Sattığın ürünü sorayım sana bu ürün abd de yasak mı değil mi? abd de yasaksa niye yasak Trde neden değil? bunları getirirsen karşımıza konuyu daha rahat çözümleriz yoksa sen ordan ben güveniyorum vallaha billaha felçli kadını şırradanak maratoncu yaptı desende farketmez tekrar ediyorum kaynaklarıyla beraber bilgi bekliyoruz 


    -----------------------------

     

     

     

    yorumu yeni gördüm kusura bakma anca dönme şansım oluyo tabiki kaynak werebilirim http://www.herbalife.com.tr/ adresinden drek ürünleri görebilirsin we içeriklerini şuanda messi beckham gibi ünlü futbolcularda kullanıyo dediğin gibi bişe olsa onların maç öncesi we sonrası içtiklerini kendi ağızlarından söylemelerinide bilirsek neden ani ölüme kurban gitmediler?? bu arada sporculardan kullananlarda war onları da  http://www.herbalifesports.com/EN/inter-milan.asp adresinden bakabilirsin ben yazdım we yine yazıcam güwenmesem sattığımda ortadan kaybolurum her hafta aramam kişiyi 

    bide unutmadan yazayım ÖN YARGI insanın kendi önüne koyduğu en büyük engeldir !!!kendi kendine kurduğu sürece yıkılmaz!

     

    edit : beckhamın hayatı 7 trilyona sigortalatıldı sence firma onun dandik bişi kullanmasına izin werirmi 


    -----------------------------

     

    kaynak derken tarafsız kaynaklardan bahsetmiştim senin verdiğin zaten ürünün kendi kaynakları adam benim malım kötü demez herhalde şu kullanan ünlülerin videolarını verde bizde duyalım ağızlarından?

     


    -----------------------------

     

    hocam youtube a yaz messi ya da beckham herbalife die bi ton wideo çıkıo zaten wideolar türkçe deil zaten youtube dan bakıp bulabilirsin 

    ayrıca Amerika da yasak demişsin ürünler zaten ordan üretilip buraya gelio kutuların üzerinde bile amerikada üretilmiştir yazıo sen hangi yasaktan bahsediosun

    ayrıca malezyanın özelliğini bilmiosan söyliim insanına zararlı tek bi ürünü ülkesine sokmaz we herbalife ın üzerinde malezyadan helal ibaresi war 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    al buda kanıtı 

     

    gfg

     

     

    herbalife haricindei siteden nobel ödülü konusunu buyur bunca iş arasında ilk bulduğumu koyuyorum mesaim bitince senle ilgilenirim istersen çünkü bi işe yaramayan firma olsa 31 yıldır olmaz adamın annesi diyet haplarından dolayı ölüo die bu ürün yapılıo sence bu amacı warken nası insan öldürebilir

     

    http://www.webhatti.com/saglik/88515-kalp-krizine-son.html

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=zcyxRpYsm7g

     

    http://www.youtube.com/watch?v=9pwyIMHqKUQ

     

    http://www.youtube.com/watch?v=_A0AEcxb2sg&playnext=1&list=PLFDE99863B544FF9F

     

    adam koştururken arkasına herbalife yazmak kullandığını gösteriyorsa birşey diyemeyeceğim görüldüğü gibi reklamlar tamamen aldatmaya yönelik herbalife para ile bu kuluplerden reklam almasını siz bu sporcular bu ürünleri kullanıyor diye yorumluyorsunuz

    ben hala bulamadım bi video ağızlarından duyabileceğim ki bu olsa bile reklam yoluyla çok rahat yapılabilir ancak bu o sporcuların bu ürünleri kullandığını göstermez.

     

    Ayrıca şunuda okuyun bi zahmet

    http://www.cnnturk.com/2008/saglik/12/04/herbalife.saglik.bakanliginin.gundeminde/503483.0/index.html

    görüldüğü gibi ürün hakkında tartışmalar sürüyor, bunu sırf satıyorsunuz diye fanatikçe savunmak yerine doğrusunu söyleyin öğrenin yok domates gibi ürünmüş normal gıdadan bi farkı yokmuş bunları geçin en basitinden benim bildiğim domates taş çatlasın 3 haftada bozulur herbalife ürünleri bozuluyor mu hayır demek ki bi katkısı var

     

     

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    ya irwa dalgamı geçiyorsun benimle? Firmanın reklamlarını verip verip duruyorsun adam hiç kendi malına kötü der mi Allah aşkına? Herbalife ın bütün satıcıları böyle onlara kalsa hiç bir problem hiçbir sağlığa zararlı durumu yok ürünün. Önyargılı diye bana diyorsun ama verdiğin bilgiler ve ürünü savunuş şeklin tamamen ticari önyargılarından dolayı olduğunu düşünüyorum

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    meyve robotu diye bir şey var hocular :) üstten atıyorsun alttan suyu çıkıyor, buharlı pişirici diye de bir şey var içine attığın şeyi buharda pişiriyor yağını da alta sürüyor. sağlıklı besleneceğim diyorsanız ve hiç bir destek almayacağım diyorsanız alırsınız bir buharlı pişirici bir de meyve robotu, üstten atar alttan suyunu içersiniz. tabi yediklerinizde tat tuz olmuyor orası ayrı bir şey.

    herballife ve benzerlerine gelince; ürünü tavsiye eden çok oldu, ben hiç denemedim, bir ürünün tamamen bitkisel olması onun zararsız olacağı anlamına gelmez, öyle bitkiler var ki insan tenine değdiğinde yara yapıyor, öyle bitkiler var ki insanı beş dakikada hasta yatağından kaldırıyor, araştırmadan bok atmak da ürünü göklere çıkarmak da doğru değil.

    benim tercihim taze meyve sebzedir, yaşadığım problemler nedeniyle taze meyve, reçine, çiğ sebzeye o kadar alıştım ki artık pişirme gereği bile duymuyorum geçen bir şey içtim nasıl içtiğime ben bile anlam veremedim :D 3 havuç 2 elma 1 portakal 1 limon ve 1 pırasayı çektim içtim, ulan sende de ne mide varmış diyeceksiniz, insan alışınca vallaha her sebzenin meyvenin tadını çiğken daha çok seviyor. adınız ineğe çıkabilir başka da bir zararı yok, en güzeli de insanın kokusunun meyve sebze gibi olması yanaşıp yanaşıp kokluyorlar :) çok değişik bir durum.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    meyve robotu diye bir şey var hocular :) üstten atıyorsun alttan suyu çıkıyor, buharlı pişirici diye de bir şey var içine attığın şeyi buharda pişiriyor yağını da alta sürüyor. sağlıklı besleneceğim diyorsanız ve hiç bir destek almayacağım diyorsanız alırsınız bir buharlı pişirici bir de meyve robotu, üstten atar alttan suyunu içersiniz. tabi yediklerinizde tat tuz olmuyor orası ayrı bir şey.

    herballife ve benzerlerine gelince; ürünü tavsiye eden çok oldu, ben hiç denemedim, bir ürünün tamamen bitkisel olması onun zararsız olacağı anlamına gelmez, öyle bitkiler var ki insan tenine değdiğinde yara yapıyor, öyle bitkiler var ki insanı beş dakikada hasta yatağından kaldırıyor, araştırmadan bok atmak da ürünü göklere çıkarmak da doğru değil.

    benim tercihim taze meyve sebzedir, yaşadığım problemler nedeniyle taze meyve, reçine, çiğ sebzeye o kadar alıştım ki artık pişirme gereği bile duymuyorum geçen bir şey içtim nasıl içtiğime ben bile anlam veremedim :D 3 havuç 2 elma 1 portakal 1 limon ve 1 pırasayı çektim içtim, ulan sende de ne mide varmış diyeceksiniz, insan alışınca vallaha her sebzenin meyvenin tadını çiğken daha çok seviyor. adınız ineğe çıkabilir başka da bir zararı yok, en güzeli de insanın kokusunun meyve sebze gibi olması yanaşıp yanaşıp kokluyorlar :) çok değişik bir durum.


    -----------------------------

    babamın sağlık sorunlarından dolayı 3 öğün haşlanmış sebze yiyordum gerçektende sağlıklı

    meyve robotu olayına gelinca mutlaka uygulayacağım zararı yok nasıl olsa iyi bilgi bunkar :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    code_46 bunu yazdı:
    -----------------------------

    zayıflamak için  altın çilek etkilimidir bide orjinalini hangi siteden almalıyım ? teşekkür ederim.


    -----------------------------

    Ben Süper Fmden Bi Kampanya Yakaladım Aldım

     

    2 kutu 89 tl + bi çay söylediler unuttum :D bide terleme kemeri hediye ettiler

     

    bakalım deneyecek kız kardeşlerime aldım sonucu yazarım buraya

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaSuM_SeRSeRi
    MaSuM_SeRSeRi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    orjinalini aldım kapsülü kullandım hiç bir işe yaramıyor.ama meyvesi güzel zayıflamadım ama enerji veriyor insana.boşuna kapsul alma zayıflayacam diye.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Altın çilek nedir anlamam saçmalık dolu tabletlere benzediği  kesin.Hebalife gerçeğine gelince.Amerikan hükümeti ve AB ye rağmen bu şirket işlerini yürütüyorsa kimseye bişey olmaz.Öncelikle yapısına bakalım.nasıl çalışıyor bu şirket.Bu arada bu tip iişlerde başka amerikalılarda var bilirsiniz oriflame,avon gibi.Herbalife ta klasik amerikan pazarlama sistemi elden ele veya tele marketing gibi normal pazarlamadan önemli satış sistemlerine sahiptir.Distrübitörleri herşeydir.Disrübitörleri için belirli puan ve hedefler belirlenir sürekli.Sabahleyin işyenizin kepenklerini açtınız bismillah diye işe başlamazsınız saati yok durması olmayan bir sistem.Ben de bi ara yakın takip ettim şu aralar o yapısı duruyormu bilmem.Jim Rhon gibi önemli bir ismi işin felsefik kısmında bitirici olarak ellerinde tuttukları.milyon dolarların döndüğü  bir sistemi kimse engelleyemez.hele türkiye de bu sadece gündem olur başka bişey olmaz.PDA uyarıyı yapar seçimi insanlara bırakır o tarz bizde durum.şahsi görüşüm tamamen karşıyım.belki ürünlerine karşı değilim ama emperyal odaklı çalışma ve şebekesine olduğu için karşıyım bu yüzden herhangi bir şeyinin bir değeri yok almak kullanmak isteyenler son kişilerdir.o verilen program ve yönergelerle herkes noktası ile bir sonuca varır.ama evindeki hormonsuz gıdalarla istenen şekilde beslenerek bir insanda zayıflar ve sonuca ulaşır.benim demek istediğim ürünleri şöyledir böyledir değil aksine çalışma zinciri ve yapısı gereği uygunsuz bir sistem.ama kimsede engelleyemez.şu olabilir amerika da tamamen yasaklanacakki sizde yasaklayacaksınız bu da çok zor kongrede tonla senatörleri var korkunç para ağı var bu tam amerikan rüyası bir exxon mobil shell general motor ne ise herbalife ta odur.

Toplam Hit: 3958 Toplam Mesaj: 41