folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Amerika Yada Avrupadan Yakın Zamanda Gelecek.?



Amerika Yada Avrupadan Yakın Zamanda Gelecek.?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Selam hocalar,

    America yada Avrupa bölgelerinden yakın zamanda gelecek olan arkadaşlar var mı ?

    iphone x 64 veya 256 isteğinde bulunacağım.

    parayı havele yapar yada internetten alır adresine postalarım.

    Komisyonda anlaşırsak güzel olur :)


    Hanimabi Sen Neler Dedin Oyle :( http://www.youtube.com/watch?v=YRbUA9UuUqk
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    Valla varsa ben de nargile tütünü siparişi verecektim netten beklemedeyim...


    Işığı tanrı yaratmış olabilir ama müziği biz yaptık.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lazmania61
    Lazmania61's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek

    Avrupadan almanın hiçbir mantığı yok yılbaşında Almanyadaydım 1150 euro'ya satıyorlardı diğer avrupa ülkeleride denktir kesin bunun pasaport kayıdı var 200-300 lira da o tutar. Birde 2 yerine 1 yıl garanti veriliyor.

    Gold'da kampanya vardı 5700'e satıyorlardı Gold'dan almak daha mantıklı.


    Bize Tahribat.com'da TRABZON:)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    1 adet iphone X 64 gb var pasaport kaydı + kargo alıcıya ait 4800 TL hocam.. Telefon amerikadan alındı ve sıfır kutusunda açılmamış.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    Lazmania61 bunu yazdı

    Avrupadan almanın hiçbir mantığı yok yılbaşında Almanyadaydım 1150 euro'ya satıyorlardı diğer avrupa ülkeleride denktir kesin bunun pasaport kayıdı var 200-300 lira da o tutar. Birde 2 yerine 1 yıl garanti veriliyor.

    Gold'da kampanya vardı 5700'e satıyorlardı Gold'dan almak daha mantıklı.

    999 dolar hocam abd de şuan. Kayıt 170 tl ortalama 4000 tl yani 1 yıl garantili olsun yeter zaten tr garantisinin bir artısını hiç görmedim yıllardır yurtdışı (dubaiden aldığım) apple kullanıyorum:)

     

    tbtgezgini tarafından 07/Oca/18 16:03 tarihinde düzenlenmiştir

    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Amerikadan gelen birilerini bekliyordum bende.

    @essan

    hocam pm at


    Hanimabi Sen Neler Dedin Oyle :( http://www.youtube.com/watch?v=YRbUA9UuUqk
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoQaN
    GoQaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2015
    Erkek
    tbtgezgini bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı

    Avrupadan almanın hiçbir mantığı yok yılbaşında Almanyadaydım 1150 euro'ya satıyorlardı diğer avrupa ülkeleride denktir kesin bunun pasaport kayıdı var 200-300 lira da o tutar. Birde 2 yerine 1 yıl garanti veriliyor.

    Gold'da kampanya vardı 5700'e satıyorlardı Gold'dan almak daha mantıklı.

    999 dolar hocam abd de şuan. Kayıt 170 tl ortalama 4000 tl yani 1 yıl garantili olsun yeter zaten tr garantisinin bir artısını hiç görmedim yıllardır yurtdışı (dubaiden aldığım) apple kullanıyorum:)

     

     

    999$ vergi hariç fiyatı. Üzerine %0,9 vergi ekleniyor. Ek olarak kayıt 171TL tek başına yetmiyor, uygun pasaport bulmak ya da hakkını satın almak gerekiyor ..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thanatos
    Thanatos's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2012
    Erkek

    Dün açmış olsan gelen arkadaşı vardı hocam bugün içim :/

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lazmania61
    Lazmania61's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek
    tbtgezgini bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı

    Avrupadan almanın hiçbir mantığı yok yılbaşında Almanyadaydım 1150 euro'ya satıyorlardı diğer avrupa ülkeleride denktir kesin bunun pasaport kayıdı var 200-300 lira da o tutar. Birde 2 yerine 1 yıl garanti veriliyor.

    Gold'da kampanya vardı 5700'e satıyorlardı Gold'dan almak daha mantıklı.

    999 dolar hocam abd de şuan. Kayıt 170 tl ortalama 4000 tl yani 1 yıl garantili olsun yeter zaten tr garantisinin bir artısını hiç görmedim yıllardır yurtdışı (dubaiden aldığım) apple kullanıyorum:)

     

    Abd için yazmadım zaten avrupa ülkeleri için yazmıştım.

    Pasaport kaydı lazım olan varsa ücreti karşılığında kayıt ettirebilirim.


    Bize Tahribat.com'da TRABZON:)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Pasaportum var hocalar, kayıt işini halledebilirim


    Hanimabi Sen Neler Dedin Oyle :( http://www.youtube.com/watch?v=YRbUA9UuUqk
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek

    o vergi olayı sabit %9 değil değiliyor eyaletine göre.

    999 baz fiyatı.


    Koca hestiy aya bedenem ?
Toplam Hit: 1138 Toplam Mesaj: 18
i̇phone x 64 256 america avrupa