ANATHEMA GELIOR....

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nocturnal_mortum
    nocturnal_mortum's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ekim/2003
    Erkek
    arkadaslar tam ayrıntısını bilmiorum ama anathema geliormush.pazartesi gecesi yani 2 gün önce lanet adlı programda çağlan tekil abimiz açıkladı tarihinide söledi ama unuttum...süper bir haber hah unutmadan rockthenations'dan 2 3 ay önce felan demişti..yani nisan gibi bişi...

    aranılan adam ercü geri döndü.banka kredilerine kefil,okeye dördüncü,halı saha maçlarınıza kaleci hatta nikahınıza şahit bile olurum.artık bende sosyalleşmek istiyorum.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeCRoMaNCeR
    NeCRoMaNCeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2002
    Erkek
    walla süper haber

    Her zaman dürüst ol ki ihtiyacın olunduğunda yalana başvurabilesin!!! (NeCRoMaNCeR)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kedi_Gofreti
    Kedi_Gofreti's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2003
    Dişi
    eger dogruysa super bi haber

    Fairies wear boots
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seredunt
    seredunt's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2003
    Erkek
    hobaaaa
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hell_is_cool
    Hell_is_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2003
    Erkek
    Yaba daba duuuuuu....

    that the soothing light at the end of your tunnel is just a freight train comin your way
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaTaN
    SaTaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2004
    Erkek
    yasadık desenıze..

    --SaTaN WaS HeRe--
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nocturnal_mortum
    nocturnal_mortum's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ekim/2003
    Erkek

    dogru len dogru bugune kadar hangi haberimiz yalan cıktı ki:)..


    eger inanmıorsanız pazartesi gunu satt 22:00'de radyo eksen'i dinleyin bi daha soyler...


     


    aranılan adam ercü geri döndü.banka kredilerine kefil,okeye dördüncü,halı saha maçlarınıza kaleci hatta nikahınıza şahit bile olurum.artık bende sosyalleşmek istiyorum.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mantus
    mantus's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2003
    Erkek
    anathema 18 04 2004 de atinada belki bizede uğrar ama official sayfada istanbul falan yok temennilerimiz olması yönünde ama zor gibi gözüküyo

    Labirentten çıktığında karşında beliren kocaman düzlükte yolunu daha kolay bulacağını mı sanıyordun ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Wildthing
    Wildthing's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2004
    Erkek
    anathema izmir e gelecek diye bi muhabbetler dönüyo ama...

    still fuckin' death!..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eFe19KAN
    eFe19KAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2003
    Erkek

    Ne İzmiri ?


    İstanbuLa geLcek İstanbuLa bizde hep beraber konserde Angelica çalarken aşağıya atlayacağız ölmedik? intihar edeceğiz zehir felan içicez elektrikli testereyle birbirmizi doğruycaz gaz doruğa ulaşicak


    Abarttım galiba..,


    Respectly...


    Sonsuza kadar yaşayabilen ölü değildir, Tuhaf zamanlarda ölüm bile ölebilir.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mantus
    mantus's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2003
    Erkek
    izmire rotting christ geliyomuş diye duydum aslını astarını bilmem ama istanbula gelirse kapımız sonuna kadar açık her sene olduğu gibi

    Labirentten çıktığında karşında beliren kocaman düzlükte yolunu daha kolay bulacağını mı sanıyordun ?
Toplam Hit: 1443 Toplam Mesaj: 12