folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Android Orjinal Roma Geri Dönüş Hakkında



Android Orjinal Roma Geri Dönüş Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Müritler s2 için orjinal 4.1.2 sürümü çıkmış bende cyanogenmod10,siyahkernel falan yüklü. Orjinal romu yüklemek için odini açıp gerekli dosyaları direk yüklemek yeterli mi yoksa silinmesi gereklimi cm10un.silinmeliyse aşamaları neler yardımcı olabilecek olan varmı benim orjinale geri dönememde. Geri dönmek istememin sebebi kulaklık performansı acayip düşük Extweaks ile yükseltmelerde de boğukluk cızırtı çıkıyor.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

    hocam odin ile flashlaman yeterli olacaktır. ama madem cw10 var ne varsa wipela, advanced altında da format yazan ne varsa ucur. ama dikkat et. tekrar flashlama yaparken brick edebilirsin. s2'nin Trde 2-3 sürümü var. tam model numarasına göre arattır romunu.


    İpimle kuşağım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    mesut bi ara görüşüp hallederiz güzelce :)


    http://www.leyladansonra.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    whopper bunu yazdı

    Müritler s2 için orjinal 4.1.2 sürümü çıkmış bende cyanogenmod10,siyahkernel falan yüklü. Orjinal romu yüklemek için odini açıp gerekli dosyaları direk yüklemek yeterli mi yoksa silinmesi gereklimi cm10un.silinmeliyse aşamaları neler yardımcı olabilecek olan varmı benim orjinale geri dönememde. Geri dönmek istememin sebebi kulaklık performansı acayip düşük Extweaks ile yükseltmelerde de boğukluk cızırtı çıkıyor.

    haci nerede gordun orjinal 4.1.2 sürümü?

    suan deniyorum hala güncel sürüm yok diyor?


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    whopper bunu yazdı

    Müritler s2 için orjinal 4.1.2 sürümü çıkmış bende cyanogenmod10,siyahkernel falan yüklü. Orjinal romu yüklemek için odini açıp gerekli dosyaları direk yüklemek yeterli mi yoksa silinmesi gereklimi cm10un.silinmeliyse aşamaları neler yardımcı olabilecek olan varmı benim orjinale geri dönememde. Geri dönmek istememin sebebi kulaklık performansı acayip düşük Extweaks ile yükseltmelerde de boğukluk cızırtı çıkıyor.

    haci nerede gordun orjinal 4.1.2 sürümü?

    suan deniyorum hala güncel sürüm yok diyor?

    Firmware: I9100XWLS8 (4.1.2)
    Bölge: İspanya
    Yapım Tarihi: 16 Ocak 2013
    Modem: I9100XWLS8
    CSC: I9100FOPLS3

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    whopper bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    whopper bunu yazdı

    Müritler s2 için orjinal 4.1.2 sürümü çıkmış bende cyanogenmod10,siyahkernel falan yüklü. Orjinal romu yüklemek için odini açıp gerekli dosyaları direk yüklemek yeterli mi yoksa silinmesi gereklimi cm10un.silinmeliyse aşamaları neler yardımcı olabilecek olan varmı benim orjinale geri dönememde. Geri dönmek istememin sebebi kulaklık performansı acayip düşük Extweaks ile yükseltmelerde de boğukluk cızırtı çıkıyor.

    haci nerede gordun orjinal 4.1.2 sürümü?

    suan deniyorum hala güncel sürüm yok diyor?

    Firmware: I9100XWLS8 (4.1.2)
    Bölge: İspanya
    Yapım Tarihi: 16 Ocak 2013
    Modem: I9100XWLS8
    CSC: I9100FOPLS3

    turkish yok yani ?


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    turkish yok yani ?

    var. ilk yayınlandığı yer ispanya.

    bazı config.ler dışında aynı oluyor romlar.


    http://www.leyladansonra.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı

    mesut bi ara görüşüp hallederiz güzelce :)

    tabi hallederik barisim :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    turkish yok yani ?

    var. ilk yayınlandığı yer ispanya.

    bazı config.ler dışında aynı oluyor romlar.

    Barisim bu uptade dosyasini indirsem telefona atsam güncellesem. türkçe olurmu ?


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    BarisYigit bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    turkish yok yani ?

    var. ilk yayınlandığı yer ispanya.

    bazı config.ler dışında aynı oluyor romlar.

    Barisim bu uptade dosyasini indirsem telefona atsam güncellesem. türkçe olurmu ?

    abi update değil o bildiğim kadarıyla komple rom'dur.

    indirip odin ile atabilirsin , yardımcı olurum atıcaksan kurucaksan msn/tw vs.


    http://www.leyladansonra.com/
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    BarisYigit bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    turkish yok yani ?

    var. ilk yayınlandığı yer ispanya.

    bazı config.ler dışında aynı oluyor romlar.

    Barisim bu uptade dosyasini indirsem telefona atsam güncellesem. türkçe olurmu ?

    abi update değil o bildiğim kadarıyla komple rom'dur.

    indirip odin ile atabilirsin , yardımcı olurum atıcaksan kurucaksan msn/tw vs.

    hocam türkçe olucaksa ugrasir kurarim pm atarim sana :)


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
Toplam Hit: 1067 Toplam Mesaj: 16