folder Tahribat.com Forumları
linefolder Android - IOS Programlama
linefolder Android Studio "Gradle DSL Method Not Found" Hatası [ÇÖZDÜM]



Android Studio "Gradle DSL Method Not Found" Hatası [ÇÖZDÜM]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    java ile android studioyaya girşecektim ki aşağıdaki gibi bir hata alıyorum. çözüm videolarına vs baktım ama işin içinden çıkamadım. birkaç kez silip tekrar kurdum; yine olmadı. daha önce bu hata ile karşılaşan var mı?

     

    Gradle DSL method not found: 'testImplementation()'
    Possible causes:
    The project 'First Application' may be using a version of the Android Gradle plug-in that does not contain the method (e.g. 'testCompile' was added in 1.1.0).
    Upgrade plugin to version 3.4.1 and sync project

    The project 'First Application' may be using a version of Gradle that does not contain the method.
    Open Gradle wrapper file

    The build file may be missing a Gradle plugin.
    Apply Gradle plugin

     

    ÇÖZDÜM: https://www.youtube.com/watch?v=15pU14EhcSw

    lepusmorris tarafından 11/Tem/19 13:27 tarihinde düzenlenmiştir

    troll
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OFree
    OFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2010
    Erkek

    android studio gradle ve idle update etmeyi dene.Birde android plugin versionu 3.2.2 yi dene şuan ben apk'ları bu versionlarda alıyorum


    Freedoom is not free.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    OFree bunu yazdı

    android studio gradle ve idle update etmeyi dene.Birde android plugin versionu 3.2.2 yi dene şuan ben apk'ları bu versionlarda alıyorum

    hocam 3.4.1 yazıyor bendekinde. bu dediklerini hangi sekmeden yapabilirim? sıfırdan başladım. teşekkürler.


    troll
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Gradle pluginini güncelle hocam zaten güncelllyim mi diye soruyor olması lazım ona tiklayacan güncelleyip sync edecen

    Edit: Locale ile alakali problem olabilir dediğin testİmplementation yapman yada pc dilini İngilizce yapman çözebilir.

    j4x tarafından 06/Ağu/19 20:05 tarihinde düzenlenmiştir

    The king is bleeding.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    https://stackoverflow.com/questions/17727645/how-to-update-gradle-in-android-studio

     

    Yada Implementationin isini büyük İ yapmak cozebilir. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Berceste.
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    SUPERBICO bunu yazdı

    https://stackoverflow.com/questions/17727645/how-to-update-gradle-in-android-studio

     

    Yada Implementationin isini büyük İ yapmak cozebilir. 

    Yav zaten bu android studio sapıttı. Her yeni sürüm çıktığında android studioyu silip tekrar yüklüyorum. 

    O kadar saçma sapan hatalar alıyorum ki grandle update ederken.

    Bazen projeleri tekrardan yeni android studio idesinde oluşturup kodları kopyala yapıştır yapıyorum. 

    Anca öyle düzeliyor.


    Fe Eyne Tezhebun?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    MhmdAlmz bunu yazdı
    SUPERBICO bunu yazdı

    https://stackoverflow.com/questions/17727645/how-to-update-gradle-in-android-studio

     

    Yada Implementationin isini büyük İ yapmak cozebilir. 

    Yav zaten bu android studio sapıttı. Her yeni sürüm çıktığında android studioyu silip tekrar yüklüyorum. 

    O kadar saçma sapan hatalar alıyorum ki grandle update ederken.

    Bazen projeleri tekrardan yeni android studio idesinde oluşturup kodları kopyala yapıştır yapıyorum. 

    Anca öyle düzeliyor.

    hocam alternatifi bir editör var mı?


    troll
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Berceste.
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    lepusmorris bunu yazdı
    MhmdAlmz bunu yazdı
    SUPERBICO bunu yazdı

    https://stackoverflow.com/questions/17727645/how-to-update-gradle-in-android-studio

     

    Yada Implementationin isini büyük İ yapmak cozebilir. 

    Yav zaten bu android studio sapıttı. Her yeni sürüm çıktığında android studioyu silip tekrar yüklüyorum. 

    O kadar saçma sapan hatalar alıyorum ki grandle update ederken.

    Bazen projeleri tekrardan yeni android studio idesinde oluşturup kodları kopyala yapıştır yapıyorum. 

    Anca öyle düzeliyor.

    hocam alternatifi bir editör var mı?

    Yok diye biliyorum. Farklı dilde yazmıyorsan android studio şart.


    Fe Eyne Tezhebun?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    MhmdAlmz bunu yazdı
    lepusmorris bunu yazdı
    MhmdAlmz bunu yazdı
    SUPERBICO bunu yazdı

    https://stackoverflow.com/questions/17727645/how-to-update-gradle-in-android-studio

     

    Yada Implementationin isini büyük İ yapmak cozebilir. 

    Yav zaten bu android studio sapıttı. Her yeni sürüm çıktığında android studioyu silip tekrar yüklüyorum. 

    O kadar saçma sapan hatalar alıyorum ki grandle update ederken.

    Bazen projeleri tekrardan yeni android studio idesinde oluşturup kodları kopyala yapıştır yapıyorum. 

    Anca öyle düzeliyor.

    hocam alternatifi bir editör var mı?

    Yok diye biliyorum. Farklı dilde yazmıyorsan android studio şart.

    hocam teamviewer ya da anydesk açsam bir bakabilir misin? bir şeylere niyetlendim. yolun başında takılı kaldım valla.


    troll
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Berceste.
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    lepusmorris bunu yazdı
    MhmdAlmz bunu yazdı
    lepusmorris bunu yazdı
    MhmdAlmz bunu yazdı
    SUPERBICO bunu yazdı

    https://stackoverflow.com/questions/17727645/how-to-update-gradle-in-android-studio

     

    Yada Implementationin isini büyük İ yapmak cozebilir. 

    Yav zaten bu android studio sapıttı. Her yeni sürüm çıktığında android studioyu silip tekrar yüklüyorum. 

    O kadar saçma sapan hatalar alıyorum ki grandle update ederken.

    Bazen projeleri tekrardan yeni android studio idesinde oluşturup kodları kopyala yapıştır yapıyorum. 

    Anca öyle düzeliyor.

    hocam alternatifi bir editör var mı?

    Yok diye biliyorum. Farklı dilde yazmıyorsan android studio şart.

    hocam teamviewer ya da anydesk açsam bir bakabilir misin? bir şeylere niyetlendim. yolun başında takılı kaldım valla.

    Gönder


    Fe Eyne Tezhebun?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    MhmdAlmz bunu yazdı
    lepusmorris bunu yazdı
    MhmdAlmz bunu yazdı
    lepusmorris bunu yazdı
    MhmdAlmz bunu yazdı
    SUPERBICO bunu yazdı

    https://stackoverflow.com/questions/17727645/how-to-update-gradle-in-android-studio

     

    Yada Implementationin isini büyük İ yapmak cozebilir. 

    Yav zaten bu android studio sapıttı. Her yeni sürüm çıktığında android studioyu silip tekrar yüklüyorum. 

    O kadar saçma sapan hatalar alıyorum ki grandle update ederken.

    Bazen projeleri tekrardan yeni android studio idesinde oluşturup kodları kopyala yapıştır yapıyorum. 

    Anca öyle düzeliyor.

    hocam alternatifi bir editör var mı?

    Yok diye biliyorum. Farklı dilde yazmıyorsan android studio şart.

    hocam teamviewer ya da anydesk açsam bir bakabilir misin? bir şeylere niyetlendim. yolun başında takılı kaldım valla.

    Gönder

    pm attım hocam.


    troll
Toplam Hit: 451 Toplam Mesaj: 11
java gradle android studio