Üye SUPERBICO

Üye bilgileri
SUPERBICO
Kullanıcı Adı SUPERBICO
Adı Soyadı Bico super Bico super
Yaş 25
Eğitim Meslek Lisesi
ID 35052
Kayıt 13/Haz/08 16:30
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 17 saat 47 dakika 6 saniye önce
Browser Mozilla/5.0 (Linux; Android 7.0; HUAWEI CAN-L01) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/72.0.3626.121 Mobile Safari/537.36
Login sayısı 9318
Kefili AlienOne
Profil Görüntülenme Sayısı 8470
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help 0

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler

SyntaxX , ihocan1 , rabazzyrk
Toplam 3 üye.

Profilde Paylaşılanlar
ÖSS Tercih Yardımcısı Siteler
Lazım Olur
21/Haz/13 18:55
Virüslü Bir Programı Bilgisayarda Güvenli Şekilde Açmak ?

12/Kas/12 12:49
Autocad Elektrik Sembol Listesi Dwg Formatında

12/Kas/12 12:48
Piyasada Bilgisayar Mühendisi Çok
Karamsarlığa kapılmayın !
12/Kas/12 12:48
Tarihte UFOlar ?

12/Kas/12 12:47
10 TL‘ye Akşam Yemeği :)

12/Kas/12 12:46
:)))

12/Kas/12 12:46

Diğer Bilgiler

İmzası


İlgi ve Uzmanlık Alanları
Boş adam.
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuAnakart Sorunu 145 01/Mar/19 23:13
KonuBlokada - Android Rootsuz Reklam Engelleyici 1047 10/Oca/19 22:53
KonuStream işi ile uğraşan arkadaşlar 431 17/Ara/18 16:51
KonuAlmanyada yaşayan müritlere sorum var 791 20/Eyl/18 17:20
KonuIos objective c developer var mı? 392 08/Eyl/18 22:03
KonuPython Kod Sorunu 615 26/Ağu/18 17:10
KonuAkademik Bilişim 2018 790 05/Oca/18 15:57
KonuAkademik Bilişim 2017 1259 04/Oca/17 17:36
KonuAkp seçmeninin ortak suçlamarına cevaplarım 738 08/Haz/15 23:32
KonuTwitter Hesap Alınacaktır 1084 28/Nis/15 18:33
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuOrtak İngilizce Çeviri Platformu 181 25/Mar/19 09:50
KonuAndroid Emulator Sorunsalı 265 17/Mar/19 17:02
KonuAndroid Q Yayınlandı - Yenilikler 2010 14/Mar/19 02:44
KonuHangi SSD'yi Almalıyım ? 434 11/Mar/19 18:21
KonuRaspberry Pi veya alternatifi 1402 09/Mar/19 10:55
KonuYurtta fotokopi işine girdim işleri büyütmek istiyorum yardım 2174 08/Mar/19 01:40
KonuAnakart Sorunu 145 01/Mar/19 23:13
KonuNokia MWC 2019 etkinliği 859 24/Şub/19 18:34
Konu8K tv yayinlari 435 24/Şub/19 13:03
KonuProgramlama Dillerine Ait Kategoriler 235 23/Şub/19 19:18

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih

Son eklediği haberler

Başlık İsim Tarih

Üyelerin, SUPERBICO Hakkındaki Yorumları

MemberNote Dark_Lord 16/Kasım/2018 Tarihinde:
Koala seven insan ^_^ Özgür yazılım kampında kaliteli diyalog kurmuştuk.
MemberNote RitmFarbRacourci 02/Nisan/2018 Tarihinde:
Daha önceden de görmüştüm, fakat fırsat olmamıştı yazmaya. Felaket yardımsever birine benziyor kendisi. Okyanusta rüzgarsız kalıp Küreklere asılmaya çalıştığında bir bakmışsın, Tek nefes de olsa , yelkenleri doldurmak için Üflüyor, boş durmuyor.
Link`e gerek yok.
2PztNisan4.18, 17h:01`
MemberNote RitmFarbRacourci 27/Şubat/2018 Tarihinde:
^^D
" Keşkeleri koy bir kenara, At kendini Diskolara. "
MemberNote Amd-x 26/Şubat/2018 Tarihinde:
geldim geldim..
MemberNote attackatak 30/Aralık/2016 Tarihinde:
çizgisini bozmayan vatanseverlerdendir ;)
MemberNote telekom 11/Ekim/2014 Tarihinde:
GitHub konusu ile gönüllerde taht kurdun hocam, eyv.
MemberNote FOXXLY 05/Ağustos/2014 Tarihinde:
adam gibi mürid. sever, sevilir.
MemberNote siyahbereli 27/Nisan/2014 Tarihinde:
ziyaret.. ettim gidiyorum
MemberNote Frosttear 17/Haziran/2013 Tarihinde:
adam gibi adam. yapılan iyilikleri unutmayan değer bilen mürid :)
MemberNote Maresca 09/Şubat/2013 Tarihinde:
Adamın hammaddesisin :D
MemberNote myblackworldweb 05/Ocak/2013 Tarihinde:
:) neden bilmiyorum rüyamda gördüm senin nick i hocam. tbt yi açtım profil yorumunu eksik etmeyeyim dedim.
MemberNote tolgaStain 25/Haziran/2012 Tarihinde:
nicktaşım ;)
MemberNote WH0 17/Ocak/2012 Tarihinde:
gel bakalim buraya yaz bakalim bisiler... sonra yorum gondere bas ve tarikat bannerina tikla.
MemberNote Headhunterz 02/Ocak/2012 Tarihinde:
http://tahribat.com/Haber-Domain-Uzantilarindaki-Sasirtan-Degisim-7145/

hahahah hocam seni çok iyi anlıyorum
MemberNote ExcaliburTBT 15/Ekim/2011 Tarihinde:
hoşbulduk, geldik takılıyoruz :D
MemberNote Madcrazy 22/Temmuz/2011 Tarihinde:
süper bi cooo :W
MemberNote aLcoL 20/Temmuz/2011 Tarihinde:
Nickinin altına "Dikkatli Mürid" yazılacak adam :)
MemberNote baristbt 26/Haziran/2011 Tarihinde:
erkek kadın farketmez atom patlatır affetmez :F
MemberNote WH0 19/Haziran/2011 Tarihinde:
UFO lari sewiyoruz:)
MemberNote exception 03/Haziran/2011 Tarihinde:
tahribat ‘ın dumanist müridleri giderek artıyor (:
MemberNote x-files 28/Şubat/2011 Tarihinde:
eline 7110 geçerse ne pahasına olursa olsun telefonu verecek mürüde sayılarımla.
MemberNote Twitter 18/Şubat/2011 Tarihinde:
Aha bi cavacı daha
MemberNote bugragorkem 18/Aralık/2010 Tarihinde:
hoca doğum günün kutlu olsun ilk ben kutlayayım dedim
MemberNote BosphorusPasha 27/Ekim/2010 Tarihinde:
Hocam nassın iyimisin?
MemberNote JohnD 26/Ekim/2010 Tarihinde:
yaptım olazak.
MemberNote Amd-x 07/Eylül/2010 Tarihinde:
sen gel kitabını yedirecem javanın sana :D
MemberNote saybirs 07/Eylül/2010 Tarihinde:
yok yorum falan :)
MemberNote Explosive 02/Eylül/2010 Tarihinde:
fs , rs olsa dükkan senin :D rs mi banladı piçler
MemberNote DarkFall 14/Temmuz/2010 Tarihinde:
bi tekirdağlı murid daha bulduk :W hemüde ikariamdan gördüm.
MemberNote Pikacu 29/Haziran/2010 Tarihinde:
Hacı senin neden yorumun az...
Buda benden olsun...
MemberNote SoloTurk 28/Mayıs/2010 Tarihinde:
Vatan gazetesinin grafik setini tahribatla paylaştığın için teşekkür ederiz.
MemberNote knuckle 11/Ocak/2010 Tarihinde:
Vallahi bilmiyorum kanı bana neden ısındı. Poposunun sol lobunda bir et beni varsa bundan yıllar yıllar önce kaybettiğim kardeşim olabilir.
MemberNote kerim 18/Aralık/2009 Tarihinde:
doğum günün kutlu olsun nice yıllara.