folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Antikagibi Şeyler Fiyat Verirmisiniz



Antikagibi Şeyler Fiyat Verirmisiniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Bunlar pederin evde canımı sıktı parada lazimsaticam kurtulcam

     biktim bunlardan eskici vs denicektim sakin ha dediler

    aranizda alicak olan varsa çok fazla indirimyaparim =/

    bunlarada fiyat verirseniz sevinirim

     Siğdi çalar eski diye koydum eski çok hemde :S

    -----

    aşiri eski odlunu düşündüğüm afganistandan özel getirrtidi babam foto makinasi

    eski olmasina rahmen kruulmu foto çekişmi uzun ama bu fotoğraf bakinalarina bin basar :D

    _

    kaset radyo plak çalar 0 çizik çok iyi korundu eski alman mali

     

    Satmamda yardim edenlere %40 vericem 


    Bozamaz Aramızı Yarasa
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    foto mak. talibim kaç para pm at :)

    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    Eğer param olsaydı hiç tereddüt etmez fotoğraf makinasını alırdım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo
    pm atma buraya yaz ki talipler  yarışsın fiyat artsın

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------
    foto mak. talibim kaç para pm at :)
    -----------------------------

    siz belirleyin ben bilmiyorum valla

    ama tbt olduğu için uygun veririm hocam tbt dışına pahalidir kendiniz içinde indirim yapariz ama bi fiyat belirleyin =S


    Bozamaz Aramızı Yarasa
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozzy41g
    ozzy41g's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    fotoğraf makinesini bit pazarında 10 liraya alırsınız, iyi pazarlık yaparsanız 5 e bile düşerler. pikapa lafım yok, çalışıyorsa 60 70 eder. markalarını filan biliyorsan gittigidiyordan bak fiyatlarına kaça gidiyormuş.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    evet foto makinesi için fiyat ver bakalm =)

    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    ozzy41g bunu yazdı:
    -----------------------------
    fotoğraf makinesini bit pazarında 10 liraya alırsınız, iyi pazarlık yaparsanız 5 e bile düşerler. pikapa lafım yok, çalışıyorsa 60 70 eder. markalarını filan biliyorsan gittigidiyordan bak fiyatlarına kaça gidiyormuş.
    -----------------------------

    ben 1 ytl planlıyodum

    hocam okadarda değildir heralde :))


    Bozamaz Aramızı Yarasa
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozzy41g
    ozzy41g's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    DarkPrice bunu yazdı:
    -----------------------------

    ozzy41g bunu yazdı:
    -----------------------------
    fotoğraf makinesini bit pazarında 10 liraya alırsınız, iyi pazarlık yaparsanız 5 e bile düşerler. pikapa lafım yok, çalışıyorsa 60 70 eder. markalarını filan biliyorsan gittigidiyordan bak fiyatlarına kaça gidiyormuş.
    -----------------------------

    ben 1 ytl planlıyodum

    hocam okadarda değildir heralde :))


    -----------------------------

     gayet ciddiyim.  izmit bit pazarı. her çarşamba, otogar arkasındaki pazar yerinde:D erken giderseniz güzel şeyler bulursunuz:D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    ozzy41g bunu yazdı:
    -----------------------------

    DarkPrice bunu yazdı:
    -----------------------------

    ozzy41g bunu yazdı:
    -----------------------------
    fotoğraf makinesini bit pazarında 10 liraya alırsınız, iyi pazarlık yaparsanız 5 e bile düşerler. pikapa lafım yok, çalışıyorsa 60 70 eder. markalarını filan biliyorsan gittigidiyordan bak fiyatlarına kaça gidiyormuş.
    -----------------------------

    ben 1 ytl planlıyodum

    hocam okadarda değildir heralde :))


    -----------------------------

     gayet ciddiyim.  izmit bit pazarı. her çarşamba, otogar arkasındaki pazar yerinde:D erken giderseniz güzel şeyler bulursunuz:D


    -----------------------------

    urarım neler varmiş belki 5 ytl leptop bulruz


    Bozamaz Aramızı Yarasa
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozzy41g
    ozzy41g's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    aklına ne geliyorsa bulursun, şansına ve dikkatine kalmış. tezgahları dikkatli incelersen belki şirinleri bile bulabilirisin:D
Toplam Hit: 2046 Toplam Mesaj: 21