folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Araba Almak İstiyorum Fakat Kararsızım



Araba Almak İstiyorum Fakat Kararsızım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    hocam vw polo 1.2 TSI 2015 var , biliyorum aynı sgment değil ancak baktıgım zaman senin için 3 seçenek var

    tuscon , tiguan , CX-3

    malzeme kalitesi olarak ve iç tasarım olarak tiguan ın daha iyi oldugunu biliyorum ancak dıştan görünüş olarak uscon ile cx 3 biraz daha öncedeler

    şimdi 3 modeli tam olarak kıyaslar isek 

    2016 Hyundai Tucson 1.6 Style AT   85.000 TL 

    2016 Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Trend Fun DSG   94.000 TL

    2016 Mazda CX-3 1.5 Motion AT   90.000 TL 

    hepsinin tam otomatik ve en boş paketlerini seçtim ki aradaki fiyat farkını tam görelim yani aksesuar alsanda bunun üstüne binecek.

    Mazda hem dizel hem en az yakan hemde en pahalı araba olmadıgı için yakıt tüketimi ve masraf olarak baktıgımızda en avantajlı araç bunların arasında hyundai en yüksek yakıt tüketimine sahip araba ve dizel seçenekleri tiguan gibi çok pahalı.  yani cimrilikte alırken ve kullanırken mazda önde.

    motor gücü olarak baktıgımızda 

    Mazda Beygir Gücü 105 HP   0-100 Km Hızlanma 11.9 sn Maksimum Tork 270 Nm

    Tiguan Beygir Gücü 150 HP  0-100 Km Hızlanma 9.3 sn Maksimum Tork 250 Nm

    Tuscon Beygir Gücü 132 HP 0-100 Km Hızlanma 12.1 sn Maksimum Tork 160 Nm

    Burada mazda ile tiguan n yakın değerler sundugunu dizel olmasının avantajı ile mazdanın daha yüksek tork sundugunu ancak maksimum hızda ve 0-100 de tiguan ın önde oldugunu görüyoruz.

    Ben şuanda motor seçeneğinden ve yakıtından ötürü tuscon u eledim ve mazda ve tiguan ile devam edeceğim.

    mazda Bagaj Hacmi 350 lt  Bagaj Hacmi 470 lt  çoluk cocuk çok eşya varsa mazda seni biraz zorlayabilir , ve 2. elde arabayı satarken tiguanı satman bi hafta mazdayı satman bi ay sürebilir yani 4 katı daha fazla  uğraşırsın.

    arabanın iç tasarımı olarak baktıgımızda mazdanın daha teknolojik durdugunu ancak tiguanda çok daha sade işlevsek gözüken konsolun mazdada mersedes gibi sonradan biri oraya LDC monte etmiş gibi durdugunu söylemeliyim. yani gerçekten itici geliyor.

    2015-mazda-cx-3-suv-05.jpg (660×495)

    2012-volkswagen-tiguan-suv-15.jpg (660×495)

     

    iki araca da bin kararını söyle ver. 80 90 bin tl az para değil.  ama ben ne olursa olsun  alman arabalarını hep 1.  japonları 2.  asyayı 3. amerikanları da 4. olarak görüyorum.

     

    hocam araba alma iphone 6s al :) 

     

    hocam tabiki de st fr. diğerleri ile kıyaslama bence. 


    İmzalar Kaldırılsın!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    seat leon fr 140 hp manuel olan var bende.

    Şehir içi sakin kullanırsan pek üzceğini sanmıyorum.

    Şöyle anlatayım hemen , emirgan sarıyer sahil hattında ortalama 5.5-5.8 arası değişmekte, dur kalka göre dahada az olabiliyor.

    işin içine rampa vs sıkışıklık girince 6.5-6.9 değişiyor.

    Aşırı dur kalk trafiğe kalınca 7.2-7.8 arası değişebiliyor.

    Zorlarsan 8-9-10 litreleri görebiliyor

    Ancak senin baktığın 150hp dsg li modelde act var , daha az bi tüketim ile karşılaşabilirsin

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nomm
    Nomm's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2012
    Erkek
    Genki bunu yazdı

    seat leon fr 140 hp manuel olan var bende.

    Şehir içi sakin kullanırsan pek üzceğini sanmıyorum.

    Şöyle anlatayım hemen , emirgan sarıyer sahil hattında ortalama 5.5-5.8 arası değişmekte, dur kalka göre dahada az olabiliyor.

    işin içine rampa vs sıkışıklık girince 6.5-6.9 değişiyor.

    Aşırı dur kalk trafiğe kalınca 7.2-7.8 arası değişebiliyor.

    Zorlarsan 8-9-10 litreleri görebiliyor

    Ancak senin baktığın 150hp dsg li modelde act var , daha az bi tüketim ile karşılaşabilirsin

     

    Dün gittiğim seat bayiinde o gün ellerinde olan Leon St Fr satıldı benimde görme şansım oldu. Uzunluğu dışında göze batmayan birşey yok ha bi şu varki satış temailcisininde dediği gibi 10 leon fr da 1 tane st fr satılıyor dedi.. Yani şu da var 5-6 sene kullanacağım ben bu aracı satmak istediğimdede rahat satabilirmiyim çünkü türkiye pazarı hep belli bizler HB seviyoruz genelde

     

     

     

     

     

     Zaten iphone kullanıyorum ve siteye fotoğraf yüklemel gerçekten içler acısı :)) holy duy bizi 

    Arka arkaya farklı foto yüklenmiyor. Yada foto yüklenirken alıntı yaptığın kişinin mesajının içine gidiyor.

    yada bende sorun var bilmiyorum 3 farklı fotoğraf attım en son attığım fotoğraf 3 diğerlerinide aynı yaptı 

    Nomm tarafından 18/May/16 12:33 tarihinde düzenlenmiştir

    Ocean-Going Watch-Keeper Engineer 2nd Engineer
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek

    Kuga demişsin, ona baksana bi. Ne zaman kaldırıma çıkmam gereken bir durum olsa, ah ulan keşke yüksek bi arabam olsa diye dertleniyorum, üzülüyorum. Evet derdimi sikin.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nomm
    Nomm's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2012
    Erkek
    iSo bunu yazdı

    Kuga demişsin, ona baksana bi. Ne zaman kaldırıma çıkmam gereken bir durum olsa, ah ulan keşke yüksek bi arabam olsa diye dertleniyorum, üzülüyorum. Evet derdimi sikin.

    Kuga ya baktım hocam çok yakıyor. 100.000 tl dediler fullden bir düşüğü donanım olarak fazla eksiği de yok bana göre 1.5 motora 184 bg aşırı fazla ona nispeten aynı fiyat aralığında olan tucson daha mantıklı ama fiyatlara çıkamam 


    Ocean-Going Watch-Keeper Engineer 2nd Engineer
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nomm
    Nomm's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2012
    Erkek

    Buda leon st fr 

    Bu araçta FR donanıma ek seat müzik sistemi subwoofer bu araçta stepne nin içine yerleştirilmiş ve çok kullanışlı sonradan taktırabiliryorsunuz ve ekstra bi sisteme gerek kalmıyor harika bir ses demeyimi yaşatıyor size

    18" jantlar var araçta ve media sistemi

    bu haliyle 82500 tl bu araç sunroof zaten FR donanımla geliyor 

    arka oltuk arasında bardaklık var kol dayama sütununda aynı yerden bagaja da ulaşım sağlanıyor yaklaşık 50cm20cm gemişlikte bi yerden 

    Nomm tarafından 18/May/16 12:42 tarihinde düzenlenmiştir

    Ocean-Going Watch-Keeper Engineer 2nd Engineer
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nomm
    Nomm's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2012
    Erkek

    Bir kaç yerde duyduğum üzere de seneye leon fr ın makyajlanacağımış ne kadar doğru yada yanlış


    Ocean-Going Watch-Keeper Engineer 2nd Engineer
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    mazda iyidir ama tercihim kuga olurdu 


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek

    Ben Tiguan diyorum. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nomm
    Nomm's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2012
    Erkek
    JOE bunu yazdı

    Ben Tiguan diyorum. 

    Tiguan mı kullanıyorsun? Yoksa alırsam Tiguan mı alırdım diyorsun :) Tigu çok yakıyor yalnız Yenisini bilmiyorum ama eskisi çok yakıyordu


    Ocean-Going Watch-Keeper Engineer 2nd Engineer