Araba Tamirinden Anlayanlar İçeri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    araç mazda 3 otomatiktir.

    sorunu; gaz yemiyo, ateşlemede problem var gibi, özellikle rampa çıkarken zorlanıyor.

    hataları gösteren alete soktuk alttaki resimleri gösterdi ama bu aletlerinde kalite seviyesine göre daha detaylı göstereni varmış sanırım.

    http://i.hizliresim.com/wjGNmg.jpg

    oto tamirci yada tanıdığı olan şu resimleri gösterip ne olduğunu 3 aşşa 5 yukarı tahmin edebilir mi

    araçta tüp takılı dün bakıma götürdüm 1-2 ayar yaptı sonra tüplük bişey yok dedi zaten benzinde de yapıyor.

    birde iki gün önce kelepce mi kelebek mi ne onları temizlettik çok tıkınmış biraz düzeldi ama tekrardan yapmaya başladı işte

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burhan808
    burhan808's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2008
    Erkek

    Patinaj çektin mi? 

    edit. Cevap için biraz bekledim. 

    Kardeşim gidiyorsun ustana, Triger kayışını ve rulmanı değiştiryorsun. Araban sente atlamış. Kam mili Krank milinden sonra geldiği için valfler zamanında kapatmıyor, aracın devirden düşüyor ve gereksiz bir böğürtü oluyor. Bu şekilde kullanma, sorunun çok daha fazla büyüyebilir, sanayiye uç hemen.

    burhan808 tarafından 12/Mar/14 15:28 tarihinde düzenlenmiştir

    "O da Senden Razi Dön Rabbine"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    safti kaymis mi demek istemis :)

    up olsunn anlayan birileri gelirr


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    burhan808 bunu yazdı

    Patinaj çektin mi?

    yok hocam agresif kullanmıyorum hiç desem yeridir.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    metin_7 vardı galiba. yanlış hatırlamıyorsam


    Naber la?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    sanane bunu yazdı

    metin_7 vardı galiba. yanlış hatırlamıyorsam

    haber saldım metin_7'ye

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burhan808
    burhan808's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2008
    Erkek

    Peki ayağını birden gazdan çektiğin olur mu?


    "O da Senden Razi Dön Rabbine"
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    2006 model mazda 3 otomatik vardı arkadaşımda. o da problemliydi. sattı sonunda.


    Naber la?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    aracının krank sensörü arızalı. ( KAblo kopmus olabilir , kablo grubuna su girmiş olabilir , sensör arızalı olabilir ) Kam sensörü diyor zaten. Yapabileceğin sey servise götürüp krank okuyucu sensörü değiştirmek.

    Krank sensörü Elde ettiği zamanlama bilgisini PCM e yanlış ulaştırdığı için böyle bir problem ile karşılaşıyorsun. Korkacak birsey yok. Parça değişimi ile sorun giderilir. Yani pistonun alt ölü nokta ile üst ölü nokta arasındaki zaman farkını bildiremiyor.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ersekmen
    Ersekmen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2012
    Erkek

    Merhaba,
    Öncelikle hobi olarak  kendi arabamı falan çok nadirdir tamirciye gördügüm simdi iki sorum olacak size ;

    1. Aracı en son nezaman yıkattınız detaylı motor vs vs yada kısa sure içinde motor bölgesine su gitme ihtimalı veya buhar yapacak bır olayla karsılastımı ?
    2. Bujileri nezaman degiştin?
     


    Nasıl anlatsam, inandığın her şeye inanmıyorum. Biliyor musun bir gün gerçekten gideceğim. Neresi onu bilmiyorum. Kuş ölür , sen uçuşu hatırla ...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Gaziantep' te isen bana yamuk yapamayan tamircilerim var, iletişime geç benimle yönlendiririm seni,

    Edit:Yazım hatası,

    Robinson_Crusoe tarafından 12/Mar/14 13:42 tarihinde düzenlenmiştir

    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
Toplam Hit: 1553 Toplam Mesaj: 29