Araç Tavsiyeleriniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l_i_o_n
    l_i_o_n's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2010
    Erkek

    Slm mürid(e)ler.konuyu kısa kesiyim.max 51k bütçem var.

    en az 2006 ve üstü benzin lpg li 

    az km li otomatik vites

    hız sabitlemesi olan 

    siyah  ve kırmızı olmayan alman menşei li araç arıyom.önerilerinize açığım.

     


    Сухое говно к жопе не липнет
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    LhaNeT
    LhaNeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2008
    Erkek

    ben olsam şöyle bir bmw e46 bakardım, bunun dışındakiler aşağı yukarı hep aynı araba
    not:ilandaki arabayı rastgele seçip örnek olsun diye koydum.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-orjinal-kazasiz-degisensiz-542962589/detay

     


    Tecrübelerim bana gösterdi ki, hukuka bağlı olmayan bir hükümet uzun müddet ayakta kalamaz. Böyle hükümetler çıplak olup, kendini gören herkese karşı gözlerini yere diken ve kimsenin yanında hürmet ve itibarı olmayan birine benzerler. Hatta böyle bir hükümet, tavanı, kapısı, avlu duvarları olmayan ve her önüne gelenin içeriye daldığı bir eve de benzetilebilir. -Sahibkıran Emir Timur
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l_i_o_n
    l_i_o_n's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2010
    Erkek
    LhaNeT bunu yazdı

    ben olsam şöyle bir bmw e46 bakardım, bunun dışındakiler aşağı yukarı hep aynı araba
    not:ilandaki arabayı rastgele seçip örnek olsun diye koydum.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-orjinal-kazasiz-degisensiz-542962589/detay

     

    Bişey söyleyim kendi görüşüm.bu bmw de konfor yok.4 kişilik bi araç.hızlı performans lı ama bana göre konfor yok.


    Сухое говно к жопе не липнет
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    abi herkez kendi kullandığı yada hayalindeki arabayı önerecektir fakat bazı gerçekler var MODELİ ESKI BMW veya MERSO demek sürekli arıza sürekli sorun parça parası usta parası demek. 

    oyüzden yılı olabildiğince yüksek , km si düşük araç alacaksın. illaki alman arabası diyorsan opel corsa veya vw polo bakacaksın fiyatlar okadar yükseldiki 2015 de sıfır polomu 43 bin tl ye almıştım şimdi borş arabayi 75 bine alıyorsun.

     

    skoda rapid , seat ibiza , vw polo , opel corsa   bu 4 marka da da sıkıntı yaşamazsın zaten ilk 3 ü aynı altyapıyı kullanıyor. 

    hız sabitlemesi biraz lüx olmuş çünkü o genelde modeli eski ancak üst segment araçlarda olur oda sıkıntı çıkartacak araç demek.

    fakat TSI araçlarda LPG sıkıntı turbosuz araç yani lpg istiyorsan opellerde lpg mümkün.

     


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    LhaNeT bunu yazdı

    ben olsam şöyle bir bmw e46 bakardım, bunun dışındakiler aşağı yukarı hep aynı araba
    not:ilandaki arabayı rastgele seçip örnek olsun diye koydum.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-orjinal-kazasiz-degisensiz-542962589/detay

     

    Musab abi naber?


    İmzalamazsam ne olcak?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    abi herkez kendi kullandığı yada hayalindeki arabayı önerecektir fakat bazı gerçekler var MODELİ ESKI BMW veya MERSO demek sürekli arıza sürekli sorun parça parası usta parası demek. 

    oyüzden yılı olabildiğince yüksek , km si düşük araç alacaksın. illaki alman arabası diyorsan opel corsa veya vw polo bakacaksın fiyatlar okadar yükseldiki 2015 de sıfır polomu 43 bin tl ye almıştım şimdi borş arabayi 75 bine alıyorsun.

     

    skoda rapid , seat ibiza , vw polo , opel corsa   bu 4 marka da da sıkıntı yaşamazsın zaten ilk 3 ü aynı altyapıyı kullanıyor. 

    hız sabitlemesi biraz lüx olmuş çünkü o genelde modeli eski ancak üst segment araçlarda olur oda sıkıntı çıkartacak araç demek.

    fakat TSI araçlarda LPG sıkıntı turbosuz araç yani lpg istiyorsan opellerde lpg mümkün.

     

    son 3 yılda herşeyin fiyatı uçuşa geçti. vergiler git gide daha ağırlaştı. gidişat hiç iyi görünmüyor..


    goo.gl/qBNZmW
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    abi herkez kendi kullandığı yada hayalindeki arabayı önerecektir fakat bazı gerçekler var MODELİ ESKI BMW veya MERSO demek sürekli arıza sürekli sorun parça parası usta parası demek. 

    oyüzden yılı olabildiğince yüksek , km si düşük araç alacaksın. illaki alman arabası diyorsan opel corsa veya vw polo bakacaksın fiyatlar okadar yükseldiki 2015 de sıfır polomu 43 bin tl ye almıştım şimdi borş arabayi 75 bine alıyorsun.

     

    skoda rapid , seat ibiza , vw polo , opel corsa   bu 4 marka da da sıkıntı yaşamazsın zaten ilk 3 ü aynı altyapıyı kullanıyor. 

    hız sabitlemesi biraz lüx olmuş çünkü o genelde modeli eski ancak üst segment araçlarda olur oda sıkıntı çıkartacak araç demek.

    fakat TSI araçlarda LPG sıkıntı turbosuz araç yani lpg istiyorsan opellerde lpg mümkün.

     

    hocam forumda senin poloyu ve sürekli vw önerdiğini bilmeyen yok heralde  :))))))))))))


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://goo.gl/m53wkv
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Eski luks araç alinmaz, 

    O paralara WV, Reno, Pejo alınabilir. 

     


    Benim hiçbir şey umrumda değil..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nevorapat
    nevorapat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    Kia ceed'e yada Reno ya bak abi .

    +Eski araba alınmaz parçası yok ustası yok diyen arkadaşlar yetkili servise gitmeye devam edebilir.

    nevorapat tarafından 30/Mar/18 10:48 tarihinde düzenlenmiştir

    Hayat <div class="fuck"> ile başlar </div> ile biter.......
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanqerLine
    DanqerLine's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-suzuki-buyuk-baba-satisda-545571794/detay

     


    ABONE OLUN BEYLER PARA KASACAZ : https://www.youtube.com/gecehayatimiz
Toplam Hit: 2454 Toplam Mesaj: 31
araç alımı