folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Aref‘İn Müthiş Sırrı Çözüldü



Aref‘İn Müthiş Sırrı Çözüldü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sergen
    Sergen's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2010
    Erkek

    bugrahan45 bunu yazdı:
    -----------------------------

    MrAmor bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kutunun hileli oldugu kesin belli zaten önemli olan onu oraya nasıl yazdıgı ?


    -----------------------------

     

    yazıcılı kutu işte hacı abi. wires mires vardır bişeyler içinde salondan biri gönderiyodur ne yazacağını :p

     

    dünden beridirde herkes atilla taş oldu aq.


    -----------------------------

    hocam hiç masrafa bile girmemeiş bea ipi sarkıtmaya giderken kolunun içine koyuyorlar videoda çok net anlaşılıyor sonrada kolunu kutuya sokup manşetin içinden kutuya düşürüyor zarfı sonrada sanki içinden alıyormuş gibi çıkartıyor kanımca bi bakın isterseniz ipi sarkıtmaya gittikten itibaren .:)


    Hayat Bir Savaşsa Tek Silahın Aklın Ve İnancındır...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Evet yazıcılı kutu. Dikkat edin panoya yazı yazır ve panoyu durduk yere  ARKASINDAN tutarak göstermeden öne arkaya sağa sola taşıyıp duruyo. ordan kemişlerdir. Hadi böylede olsada şöylede olsa gösterinin hiç zevki kalmadı. Ne güzel durduk yere etkileniyoduk işte :|

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _KN_
    _KN_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2008
    Erkek

    Her başarılı ilizyonun başına geliyor böyle şeyler.Cris Angel'inde numaralarını ortaya cıkarmak için can atan birçok grup var.


    Çorlu'nun Yeni Mahallesi - ForumCorlu.com!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Bugun siniftan  biriside onun cini var diyor :)


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bugun siniftan  biriside onun cini var diyor :)


    -----------------------------

    dizilerde filmlerde vurulanlarıda gerçekten öldüklerinide sanıyodur o  :)


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    ee tamam kutuyu anladık da o cd ne işti? amk kader kelimesini nasıl bildi lavuk


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    the_behulder bunu yazdı:
    -----------------------------

    ee tamam kutuyu anladık da o cd ne işti? amk kader kelimesini nasıl bildi lavuk


    -----------------------------

    yazılanları okumadınmı tek torba içinde çift torba ile kendi koyduğu kelimeyi bulduruyor.


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    başka biri onun hilelerini tek tek gösterıyor

     

    1.bölüm

     

    http://www.youtube.com/watch?v=qNYog-Q_2Mw

     

    2.bölüm

    http://www.youtube.com/watch?v=cwK3EOz3RNU


    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    olaya öyle bir yaklaşmıslarki yorum yapanlar,gösteriyi yapan cocuğun sanki doğa üstü güçleri varmışta onları ortaya çıkarmaya çalışıyorlarmış gibi bir hava yaratıyorlar.Eleman bir gösteri sunmuş kendisi gibi diğer herkeste olayın hilelerden ibaret olduğunu biliyor bilmiyorsa zaten bsg hiç izlemesin abi o yaşta o soğukkanlılıkla o kadar insanı kendine kitliyorsa bence tebrik edip susmak lazım.


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
Toplam Hit: 14355 Toplam Mesaj: 62