folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Arkadaşlar Mini Bir Anket. Herkes Değerlendirsin. [Önemli]



Arkadaşlar Mini Bir Anket. Herkes Değerlendirsin. [Önemli]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    [D]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    A
    ben işin vizesiz travel kısmına bakıyom :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    adamların işsizlii var sana mı iş bulacaklar.
    dier bi bölüm serbest dolaşım yok turklere
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Palulu
    Palulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2005
    Erkek
    En güzeli D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    zumsuk +111
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_asiton
    the_asiton's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    adamlar vizesiz geçiş olayını bize yapmayacaklarını en baştan sölediler bu kadar ele güne bi avuç rum a bizi el pençe durduranlar hesap sormak gerekir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    student
    student's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Avrupa Birliğine girmeliyiz ki veya girmeye çalışıyor gibi yapmalıyız ki ABD ye karşı bi seçeneğimiz olsun , beyler bu bir satranç oyunu , AB de almak istemiyor ama almak istiyormuş gibi yapıyor , onlar da bizi abd ye kaptırmak istemiyor ,

    sonuçta onlar da bizi almayacak , veya alana kadar onlar bozulacak , zaten alırlarsa biz onları bozucaz büyük bi ihtimalle :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gestapo26
    gestapo26's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    d
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oRJiNaL
    oRJiNaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    D D D D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    Benim şık æ üheühehe:)

    şimdi bu anketin bitmesi uzun sürmezmi kaç üye var daha oy kullanmayan?birde tek tekmi sayılacak şıklar zuahaha:)
Toplam Hit: 7338 Toplam Mesaj: 86