folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Artık Ya Sev,Ya Terket De Diyemiyoruz !



Artık Ya Sev,Ya Terket De Diyemiyoruz !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

     Şimdi siyasetciler son günlerde ya sev ya terket de diyemiyor.RTE bunu sölemiş sonra medya üstüne gelince bu laf mhp nin lafıdır demişti.Demek artık sevmeyende bu ülkede olacak bölücülük yapacak.Nasıl bir iş bu anlamıyorum.O kadarda yavşak bir medyamız var ki milleti kışkırtmada lafı istediği yere çekip zaten gergin olan sinirleri germeye bölücünün ekmeğine yağ sürmekden başka birşey yapmıyor.

     Bugün "ya sev,ya terket" diyemeyen yarın "Ne mutlu Türküm" diyene de diyemez.Sonumuz nereye gidiyor hayrola :| 


    -----------------------------

    ya sev ya terket mhpnin değil nazilerin lafıdır.Zamanına bakarsanız kimin duvarlara ne amaçlı yazdığını görürsünüz.

    Sırf nazilerden dolayı kılım o lafa.Bu yüzden mhpnin lafıdır diyen kimse bi bok bilmiyor.Gerçi medyanın amacıda ortamı germek..

    İsteyen faşizmin sembolü nazileirn ya sev ya terketini diye bilir kendi faşistliğidir.Fakat ben Atatürk ün Ne Mutlu Türk'üm diyene lafını derim.Hemde ne olursan ol gel ile birlikte..Medya laf attı, rte de cevapladı diye ülkeyi elden götürdünüz ya helal.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek
    biz almanyada yaşamadığımız için problem yok zumsuk.turkiye toprakları dahilinde bu söz bize mhp'yi anımsatıyor.he günün birinde almanyada yaşama durumumuz ayyuka çıkarsa, bu çok yararlı bilgiyi bize verdiğin için bu dünyada olsun, öteki dünyada olsun sana minnettar oluruz.

    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    EmotioN bunu yazdı:
    -----------------------------
    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yahu anla işte :)

    Milliyetçi olan başbakan. Ve asıl vatanı savunduklarını sanan ahmet türk ve deniz baykal. Nasıl da ya sev ya terk et der bu başbakan.!

    Gelsin canlı yayında tartışalım diyorlar. Lan sizin kilonuz kaça canlı yayında tartışacaksınız? Başbakanımız on numara insan. Ama onlara göre elini bile kaldırsa yanlış :)
    -----------------------------

    vay aq başbakan on numara adammış.ben hiç göremedim de on numaralığını..

    ----------------------------

    demek ki neymis yolsuzluklari yapip inkar edebilmek on numara adam olma pozisyonu icin yeterli bir hareketmis.

    demek ki neymis sehite kelle apo ya sayin diyebilmek on numara adam olma pozisyonu icin yeterli bir hareketmis.

    demek ki neymis takiyye yapabiliyor olmak on numara adam olma pozisyonu icin yeterli bir hareketmis.

    demek ki underzero nun bu yazdiklari bidi bidiymis 


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek
    robot is working : )

    kime atıp tuttuğunun farkındayım merak etme.

    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    herkes g... element uyduruyo oraya cıkan adamlar nekadar calarsa calsın ne yaparsa yapsın ulu önder Ataturkden sonra ismet inönü ile başlayan bu calma cırpma furyası ile 4/3 asır doldurduk henuz batmadık bu ulkeyi herkes kullanmak ister ama bu ulkeyi kimse almak istemez. hayat hep sizin etrafınızda donduguğu için hersey size uygun olsun istiyosunuz ama sunu atlıyosunuz ben 14 senedr antalyadayım son 5 sene de gordugum hizmeti daha bir allahın kulu gostermedi ben takım tutar gibi party tutmuyorum bana hizmet verdiği için o partiye oy veriyorum antalyada yasayanlar ve dier illerde yasayanlar bu hizmeti gormusdur ve hiç bi allahın kuluda bu hizmeti kullanmamıs değildir demek istediğim su siz size hizmet verene oy verin gerisini bosverin herkes caldı bırakın birazda bunlar calsın bunlar en azından yanında hizmette veriyo bu secimlerde de OYUM AKP YE recep tayip erdogana değil bu sefer oyum yine antalya buyuksehir belediye baskanı Menderes TURELE

    delimiyim ben?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek
    gkhn759 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gerçek yüzünüzü, benliğini gizlemek için Ataturk u avatar olarak kullanmak yetmez. En azından delikanlı olun, adama karşıysanız resminin arkasına saklanmayın 


    -----------------------------
    delikanlılığı senden öğrenmem sevgili şam babası.
    Atatürk'ün karşıtı olduğumu nerden çıkardım bilmiyorum ama çıkardığın yere geri sokarsan sevinirim...

    en ufak tartışmada ağzınıza Atatürkü dolamayın.onun arkasına saklanmayın.delikanlı olun.bu sözleri hakeden sensin.ben değil.çünkü benburada  Atatürk hakkında pozitif veya negatif hiçbirşey söylemedim...

    avatardan mı belli oluyor bu işler ?

    sen şimdi o avatarındaki gerizekalı karakterin arkasınamı saklandın yani ? gerçi o bile kabul etmez ya seni...

    uza.

    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    ya sev ya terket ...

     sevmeyipte duran varmıki? duranlar iş icabı duruyordur yani kaleyi içten yıkmak isteyenler ..

    sevmeyenlermi? onlarda dağda zaten.

    ya sev ya terket ,düşünüyorum öyleyse varım ,hayır var olduğum için düşünüyorum.. dünya yuvarlaktır..

    ya adamgibi yönet yada terket lafı artık benim için daha mantıklı.


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek
    erkan hocama katılmamak elde değil.özellikle son satıra : )

    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek
    fatihack bunu yazdı:
    -----------------------------
    gkhn759 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gerçek yüzünüzü, benliğini gizlemek için Ataturk u avatar olarak kullanmak yetmez. En azından delikanlı olun, adama karşıysanız resminin arkasına saklanmayın 


    -----------------------------
    delikanlılığı senden öğrenmem sevgili şam babası.
    Atatürk'ün karşıtı olduğumu nerden çıkardım bilmiyorum ama çıkardığın yere geri sokarsan sevinirim...

    en ufak tartışmada ağzınıza Atatürkü dolamayın.onun arkasına saklanmayın.delikanlı olun.bu sözleri hakeden sensin.ben değil.çünkü benburada  Atatürk hakkında pozitif veya negatif hiçbirşey söylemedim...

    avatardan mı belli oluyor bu işler ?

    sen şimdi o avatarındaki gerizekalı karakterin arkasınamı saklandın yani ? gerçi o bile kabul etmez ya seni...

    uza.
    -----------------------------

    Yazdıklarım biraz koymuş ki hem alıntı yapıp hemde kopyalamıssın:)

    Benm avatarım siyasi yada tarihi bi kişi değildir, bir çizgi film karakteridir ve çizgi filmde geri zekalı da değildir. Burdan senn ve senin gibilerin zihninin işleyişini bi kez daha görüyoruz."Karsındaki hakkında bilgi sahibi olmasan da bok atabilip, sikik egonu tatmin için adamın nesi varsa saldır":))

    Simdi emin oldum ki sen emmeye de gelrim gömmeye de diyen tarza(siyasi manada) menfaati için herboku yiyebiliecek şerefsizlerdensin. Hem tutmussun Turkiye nin ordusuna saldır, Ataturk un bas dusmanı adamları(Basit bir örnek http://www.objektifhaber.com/yeni/objhab/default.aspx?id=3O33O163408) savun sonra da Ataturk u avatar yap. Ne diyolardı buna, siyasi fahişelik.

    Bu arada uza falan, zeka yaşına veriyorum:) 

     


    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek

    alıntı yapıp kopyalama durumu yok.ortada benim bir hatam var.o da şudur.senin postunu alıntıladığımda, bir önceki benim mesajımıda boşuna alıntılayarak forumda gereksiz görüntü kirliliği yaratmamak açısından ilk bölümü sildim.yani direkt senin yazdığın bölümü alıntıladım.ancak orada fatihack bunu yazdı yazısını unutmuşum.herneyse...

    saçmaladıklarına gelelim.

    benim avatarım tarihi veya siyasi bir kişilik değildir demişsin.

    benim avatarımda siyasi bir kişilik değildir.siyasette zıt görüşler olur.Atatürkün görüşlerine karşı bir zıtlığa sahip değilim ve kimsenin sahip olacağına inanmıyorumda.eğer böyle birisi çıkarsa kabulde etmiyorum.bunun için Atatürk benim için sadece ve sadece tarihi bir kişiliktir...

    bunun içindirki gayet siyasi olan şu konuda Atatürk'ün arkasına saklanma durumum söz konusu olamaz.he tarihi kişiliğinin arkasına saklanıyorsun diyorsan, bu durumun bu konuda bana bi yararı olacağını sanmıyorum.

    şimdi saçmalamakta doruk yaptığın bölüme geleyim...

    türkiyenin ordusuna saldır ne demektir ? ordu benim baştacımdır.asla ve asla bu konuda olsun başka konularda olsun, ordumuza saldırma gibi bir eylemde bulunduğumu söyleyemezsin.komuta kademesini eleştirmişliğim olmuştur.ancak bu konuda o da görülmemiştir.bu saçmalamakta doruk yaptığın bölümün ilk kademesi.

    ikinci kademesi ise -ki en şaşırdığım yer- verdiğin link olmuş.Atatürkün baş düşmanları adamları savunuyorsun diyerek bana bi link vermişsin.ve o linkte danıştayın yürütmeyi durdurduğunu görüyorum.ben danıştayı nerde savundum ? veya danıştayla ilgili nerde konuştum.bu konuda veya başka bir konuda ? bana bi örnek gösterebilirmisin ? google'un gözünü seveyim.sallamış bir kelime, içeriğine bakmadan gelmiş eklemiş buraya linki.

    başbakanı savunuyorsan, danıştayıda savunuyor oluyorsun -ki bu ilkokul bebelerine anlatılan 1.dünya savaşında almanya yenilince bizde yenik sayıldık saçmalığından çok daha büyük saçmalıktır- diyorsan, buda senin kavram kargaşası içinde olduğunu gösterir.danıştay bağımsızdır.kararlarından akp'ye ne ? veya başbakana ne ? kısacası hükümete ne ? aynı türk adaleti türbanı yasasınıda iptal etti, akp'ye kapatma davasıda açtı.yani burdaki durumunu, tamamen saçmalamana, kavram kargaşası içinde olmana, karşımdakine fena ezildim hemen bişeyler sallim demene bağlıyorum.yoksa insan kolay kolay bu kadar saçmalayamaz..

    zeka yaşım hakkında bişeyler zırvalamışsın.buna hiç değinmiyorum...

    ama şerefsiz lafına değinmeden edemeyeceğim.şerefsiz sensin, o büstlerde sana girsin !

    ayrıca bundan daha öncede sikik ego tarzında türk olsun dünya dilleri olsun hiç bir lügatda anlam karşılığı bulunmayan ilkokul 3.sınıfvari bir söz söylemişsin.sikik ego nedir kuzum ? sikik burda bi sıfatmıdır ? yani sikik kelimesini, sikik gkhn759 diye kullanabilirmiyiz ? bir ünvan, bir sıfat gibi hani.şimdiden saçmalayacakların için tşk.


    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
Toplam Hit: 3251 Toplam Mesaj: 35