folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Askerler Böyle Bekletiliyor



Askerler Böyle Bekletiliyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    http://webtv.hurriyet.com.tr/2/38419/0/1/iste-askerler-boyle-bekletiliyor.aspx

    http://www.hurriyet.com.tr/gundem/21511450.asp

    İŞTE TEPKİ ÇEKEN O FOTOĞRAFLAR:

    ilerde bu tip görüntüler görmeyiz inş.

     
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    rezillik işte ne olacak devletten okadar bütçe alıpda askeri yerde yatırmak böyle oluyo

     


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kasv4
    kasv4's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2012
    Erkek

    2 tane piç suriyeli için milyar para harcarlar bu güzelim vatanın canım canım evlatlarını böyle bekletirler yaptıkları orospu cocuklugu acık ve net.

    kasv4 tarafından 20/Eyl/12 13:22 tarihinde düzenlenmiştir

    bence sende sanaldan ibaretsin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    hacı ne var ki benim zamanımdada öyleydi gittim usta birliğine ktm girdim orda bile böyle kaldı çoğu kişi :S

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    o ktm'nin anasını avradını sikim hakkari dağ komando tugayındaydım vam ktm'de az sikmediler bizi hele o ktm askerleri fayanslarda suyun içinde yattığımızı bilirim

    izine geldim hakkariye gitmek koymadıda o araziye o pusuya o operasyonlara çıkmak kafamdaki şarapnel koymazdı bana o ktm koyardı be

    DevilKingtr tarafından 20/Eyl/12 13:25 tarihinde düzenlenmiştir

    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://goo.gl/m53wkv
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AchtunG
    AchtunG's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2012
    Erkek

    valla kım ne dıyor bu resımler hakkında bılmem ama ıste KTM ( kabul toplama merkezi) buralarda evet bu sekılde oluyor hersey ama suda var kı bır celp donemınde dogudakı askerı bırlıklerden zıyade karakollara konvoy halınde gıtmeyı bekleyen askerler konvoysuz cıkınca olanlar ortada kı konvoy guvenlık sebebıyle ne zaman gıdecegı ve nerden gıdecegı bellı olmamak zorunda kı o kadar adamı bır arada tutmak konvoyu kımseden habersız yola cıkarmak ıcın bu sekılde oluyor bu beklemeler bende bekledım ama turk askerı yatak versen yakar yıkar konvoy saatını soylesen buradan kalkacak desen ıcımızde kımler neler ne dusunceler ıcınde olanlar var bılınmez keklık gıbı avlanmaktansa bu sekılde beklemeye razıyım ...


    BİLGİ PAYLAŞTIKÇA ARTAR..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    bazılarıda yellene yellene yatsın.

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    abi buna ktm derler

    doğuda bu işler böyle toplanırsın beklersin

     


    Delidir ne yapsa yeridir .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    mersin den kibris a ilkkez asker olarak giden birisine deniz yolu ile nasil gidiliyor bi sorsunlar :)

    amk sanki multeci kaciriyorlar.. havasiz nemli yerlerde zikile zikile gidiyorsun.

    neyse... Yaradan ASKERlerimize sabir versin.


    Türk usulü kodlama: -Çalışıyorsa elleme. -Kodundan emin olmayan test eder. -Bende çalışıyor. -Burada ne yapmışım unuttum. -Doküman falan iyi şeyler ama üstümüzde vakit baskısı var. -Mesai işimizin fıtratında var. -Kullandığımız dil ve IDE sorunlu abi, yoksa biz süperiz.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    askerli lise sınavlarına girerken 4.5 saat ayakta bekledik sonra bize gelip hadi koşun bakalım dediler 


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
Toplam Hit: 2240 Toplam Mesaj: 29